loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس و نوروز

بازدید : 194
يکشنبه 2 خرداد 1400 زمان : 13:13

مکانی سرشار از آرامش و حیرت‌ انگیز، بهشتی طبیعی با آب و هوای مطبوع و سرزمینی جذاب که با مناظر خیره ‌کننده‌ را می توانید در تور مالدیو تابستان 1400 تجربه کنید و این مقصد در اصل آرامشی مطلق را برای شما مسافران به ارمغان می ‌آورد. سفر به مالدیو در فصل تابستان بی ‌شک یکی از رویایی ‌ترین سفرهای شما خواهد بود چرا که این جزیره سرسبز کوچکترین کشور قاره آسیا است که با سواحل زلال و مرجانی، اقامتگاه‌ های لوکس، مرداب ‌های صاف و زلال ‌اش آماده میزبانی از شما مسافران تور مالدیو میباشد.

خوب جالب است بدانید که جزیره مالدیو به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی اقیانوس هند، در تمام مدت سال آب و هوایی معتدل و دلچسبی برای سفر دارد و خوشبختانه در هر زمان از سال که به این جزیره سفر کنید.

می ‌توانید از آرامش دریا، سواحل رویایی و همچنین تفریحات آبی هیجان انگیز آن نهایت لذت را ببرید. البته طبیعی است که با فرا رسیدن فصل تابستان دمای هوا نیز در مالدیو افزایش پیدا می ‌کند اما همچنان برای سفر به این کشور زمان ایده آلی است و گرمای هوا باعث شده این فصل بهترین زمان برای گرفتن حمام آفتاب در سواحل بی نظیر مالدیو باشد و در نهایت تجربه غواصی در اقیانوس نیز از دیگر لذت های سفر به مالدیو در تابستان بشمار می رود.

تور مالدیو تابستان 1400

خوشبختانه تور تابستان مالدیو 1400 هم از آن دسته پکیج ‌های مسافرتی خارجی است که مسافران ایرانی برای رزرو آن نیازی به اخذ ویزا ندارند. در واقع ویزای توریستی مالدیو به صورت فرودگاهی صادر می ‌شود.

بدین ترتیب که در بدو ورود با پرداخت 50 تا 70 دلار و ارائه پاسپورت معتبر این امکان را دارید که بدون هیچ دغدغه ‌ای مهر ورود به این کشور را دریافت کرده و سفرتان را آغاز کنید. ضمنا مدارکی که برای رزرو تور مالدیو تابستان و دریافت ویزا باید همراه داشته باشید موارد زیر را شامل می ‌شود:

  • برای دریافت ویزای مالدیو پاسپورت شما بایستی حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد.
  • هنگام ورود به فرودگاه واچر هتل (برگه رزرو هتل) را بهمراه داشته باشید.
  • برای دریافت ویزای مالدیو در فرودگاه، همراه داشتن مبلغ نقدی 50 دلار به ازای هر روز اقامت در این کشور الزامیست.
  • یک قطعه عکس تمام رخ همراه داشته باشید.
  • ویزای مالدیو به مدت 30 روز اعتبار دارد.

قیمت تور مالدیو تابستان

در ادامه توجه داشته باشید قیمت تور مالدیو تابستان 1400 با توجه به خدمات ارائه شده و همچنین تعداد روزهای سفر کاملا متفاوت است. البته این موارد گفته شده را هم در کنار قیمت بلیط هواپیمای خارجی (قطر ایرویز و عمان ایر) و نرخ رزرو هتل محل اقامت در مالدیو قرار دهید که همه اینها باعث تغییر در نرخ تور مالدیو تابستان می شوند.

ما در آژانس نامی گشت در تلاش هستیم تا با ارائه تورهای ارزان قیمت مالدیو ویژه تابستان شرایطی را برایتان بسازیم تا علاوه بر پرداخت هزینه کمتر، لذت بسیار زیادی از سفرهای تابستانی خود ببرید.

آفر تور مالدیو تابستان 1400

حتما بارها نام تور لحظه آخری مالدیو یا آفر تور مالدیو تابستان 1400 را شنیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که این تورها چگونه اند؟ خوب باید بگوییم که همان طور که از نام آن پیداست تور لحظه آخری به توری گفته می شود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز بیشتر نمانده است .

آژانس ها به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده شان تکمیل نشده مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان قیمت مالدیو می باشند. آفر تور مالدیو تابستان 1400 برای تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر اتفاق می افتد و به مسافران ارائه میشود.

آفر تور مالدیو تابستان 1400

قیمت پرواز مالدیو در تورهای تابستانی چگونه تعیین میشود ؟

در ابتدا می خواهیم اطلاعات کلی نسبت به پرواز مالدیو به شما بدهیم، مثلا اینکه توجه داشته باشید در حال حاضر هیچ پرواز مستقیمی بین ایران و مالدیو وجود ندارد و تمام پروازها حداقل دارای 1 یا 2 توقف در کشورهای مختلف هستند. ضمنا جهت آگاهی از قیمت پرواز مالدیو با ارزانترین نرخ از طریق راه های ارتباطی سایت با ما در تماس باشید.

همچنین شما راه دیگری هم پیش رو دارید؛ مثلا ابتدا از برنامه پروازهای مالدیو اطمینان حاصل کنید و شما برای این کار می بایستی در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کنید و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید تا در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز مالدیو از تهران و دیگر شهرهای ایران برای شما نمایش داده ‌شود.

قیمت پرواز تور مالدیو تابستان 1400

بهترین زمان خرید تور مالدیو تابستان 1400

از آنجاییکه فصل تابستان فصل شلوغی و در اصطلاح های سیزن مالدیو شناخته می شود، بهتر است حداقل 2 هفته قبل از سفر برای خرید تور تابستان 1400 مالدیو اقدام نمایید و اما پیشنهاد نامی گشت برای شما این است که شما مسافران عزیز از 10 الی 14 روز قبل از تاریخ سفر جهت رزرو یا خرید تور مالدیو خود اقدام نمایید.

اما نکته ‌ای که باید به آن توجه داشته باشید و شاید از کمتر کسی به شما گفته باشد این است که در " های سیزن " بهتر است بلیط‌ خود را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری را پرداخت نمایید، چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک ‌تر می‌ شوید، باطبع هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش خواهد یافت.

بهترین زمان خرید تور مالدیو تابستان 1400

بهترین تفریحات تابستانی در تور مالدیو کدامند ؟

  • تجربه فلای بوردینگ

اگر عاشق هیجان هستید و می خواهید آدرنالین خونتان به شدت بالا باشد، فلای بوردینگ یکی از بهترین تفریحات در مالدیو بشمار می رود. فلای بوردینگ که در بسیاری از سواحل تفریحی امکانات آن وجود دارد، جزو بهترین تفریحات ساحلی مالدیو شناخه می شود و طرفداران بسیار زیادی هم به خود اختصاص داده است.

در فلای بوردینگ شما این امکان را دارید که با تخته ای بر فراز آب دریا و جزایر زیبای مالدیو پرواز و کلی کیف کنید و از دیدن این مناظر لذت بسیاری را تجربه کنید. معمولا در ماه های گرم تر سال شرایط برای استفاده از فلای بوردینگ در این مقصد فراهم و راحت تر است. در ماه های سرد سال این تفریح با استقبال کمتری از سمت گردشگران روبرو می شود. هم چنین اگر شما فلای بوردینگ را بلد نیستید، می توانید در همان جا و با پرداخت هزینه بیشتری آموزش های لازم را ببینید.

بهترین تفریحات تور مالدیو تابستان 1400

  • لذتی مهیج در زیردریایی های کوچک

تماشای دنیای زیرآب و جاذبه های حیرت انگیز آن می تواند برای هر کسی سرگرم کننده و جالب باشد. این امکان در مالدیو برای شما فراهم شده است. یکی از هیجان انگیزترین تفریحات تابستانی مالدیو، این است که شما با استفاده از زیردریایی های کوچک تعبیه شده در سواحل، به زیر آب بروید و کلی لذت ببرید. با این زیردریایی ها امکان رفتن به اعماق نسبتا کم برای شما فراهم شده و با این اوصاف این زیردریایی های کوچک محبوبیت زیادی در بین توریست ها دارند.

  • جت اسکی اوج هیجان و لذت

از دیگر تفریحات مالدیو در تابستان که می تواند شما را به خود جذب کنید، جت اسکی است؛ این تفریح جذاب پر از هیجان، سرعت و نشاط بوده و در کلیه جزایر کشور مالدیو امکان جت اسکی هست و نیز امکانات ارائه شده برای جت اسکی در بالاترین کیفیت تعبیه شده و در عین حال قیمت آن ها مقرون به صرفه است.

تفریحات دریای مالدیو

  • قایقرانی کاتاماران

بگذارید آب های شفاف و نیلگون اقیانوس هند شما را در حالی که در میان یک منظره رویایی و حیرت برانگیز استراحت می کنید، فرا بگیرد! این قایق های بادبانی به شما به شدت آرامش می دهند و در حالی که به تنهایی یا همراه با دوستان یا خانواده خود در حال استراحتید و از چشم اندازهای مبهوت کننده مالدیو لذت می برید.

قایق سواری می تواند یک تفریح مهیج و سرگرم کننده برای شما محسوب شود. قایقرانی کاتاماران در مالدیو بسیار لذت بخش است، به خصوص در هنگام غروب آفتاب که منظره دریا بسیار تماشایی به شما هدیه میدهد!

  • پاراسل

پرواز با پاراگلایدر بر فراز اقیانوس و تماشای هتل و جزیره دیدنی مالدیو از آسمان تجربه متفاوت و بی نظیری است که کمتر مشابه ای را می توان برای آن پیدا کنید.

پاراسل در مالدیو

  • کشتی تفریحی

یکی از تورهای جذاب در این مقصد، بی شک تور کشتی های تفریحی در بعضی از هتل های مالدیو است که انواع پذیرایی ها و نوشیدنی های خوشمزه با سرگرمی های بی نظیر برای شما در این سفر در نظر گرفته شده و شما مناظر حیرت انگیزی در این سفر دریایی خواهید دید.

  • غواصی در مالدیو

در بسیاری از هتل ها دسترسی بسیار عالی به صخره های مرجانی و سایت های غواصی فراهم شده است که با توجه به اکوسیستم غنی دنیای زیر آب این صخره های مرجانی تجربه غیر قابل وصفی خواهد بود.

نحوه رزرو تور مالدیو در تابستان 1400

نحوه رزرو تور مالدیو تابستان 1400

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تور مالدیو می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایید. برای خرید تور مالدیو بلغارستان 1400 شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تنها کافی است.

در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر به این مقصد جذاب و دوست داشتنی در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان بوده و این تورهای مالدیو تابستان بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات خارج از کشور محسوب می شود.

آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور مسافرتی این مقصد را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است. کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به این مقاصد برای شما نمایش داده شود. در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما هستند.

منبع : تور مالدیو تابستان 1400

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تورهای ترکیه تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه