loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس و نوروز

بازدید : 137
چهارشنبه 20 مرداد 1400 زمان : 17:09

آنکارا پایتخت ترکیه به عنوان نماد استقلال و مدرنیته مردم ترکیه شناخته می شود و شما در تور آنکارا در محله های مختلف این شهر ترکیبی از المان ها مدرن و تاریخی را که به زیبایی کنار هم قرار گرفته اند خواهید دید که همین جذابیت ها توانسته شهری جذاب را برای گردشگران به وجود بیاورد.

سفر به این شهر فرصتی منحصر به فرد برای تجربه فرهنگ و معماری ترکیه می باشد و اگر قصد سفر به این شهر را داشته باشید حتما به دنبال هتلی ایده آل و مناسب شرایط خود برای اقامت می گردید. ما در ادامه این مطلب قصد داریم تمام خصوصیات هتل های 5 ستاره آنکارا را مورد بررسی قرار بدهیم.

تور آنکارا هتل 5 ستاره

خوب وقتی از تور آنکارا هتل 5 ستاره صحبت می ‌کنیم، یعنی هتل ‌هایی که از شرایط و امکانات ویژه و منحصر به فردی برخوردارند و تمام استانداردهای روز دنیا در آن ‌ها رعایت می‌ شود.

خوب هتل های 5 ستاره بهترین نوع هتل ها هستند که کیفیتی عالی و منحصر به فردی را به مسافرانشان ارائه می کنند و خدمات و امکانات بسیار عالی و لوکسی را به شما عرضه میکنند.

تا اقامتی خاطره انگیز و لذت بخشی را تجربه کنید و اگر به دنبال هتل 5 ستاره با خدمات UALL در آنکارا هستید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین هتل های 5 ستاره آنکارا را بشما معرفی کنیم.

قیمت تور آنکارا هتل 5 ستاره

قیمت هتل های 5 ستاره آنکارا نسبت به دیگر مقاصد آسیایی آن قدر مناسب می باشد که برای خیلی از گردشگران تور مسافرتی آنکارا غیر قابل باور است! شهر جذاب آنکارا به قدری هتل های مختلف و متفاوتی در خود جای داده است که بتوانید از هر کدام از آن ها یک لیست کامل و مجزا تهیه کنیم.

لازم به ذکر است که در این هتل ها اتاق های مختلف با ظرفیت ها و امکانات متفاوتی وجود دارد که مسافران با توجه به نیازها و خواسته ها و مهمتر بودجه تعیین شده خود می توانند یکی از آن ها را برای اقامت انتخاب و رزرو نمایند.

همچنین در خصوص قیمت اتاق های هتل های 5 ستاره این مقصد باید بگوییم که شروع قیمت اتاق ها از شبی 140 دلار شروع می شود.

قیمت تور آنکارا هتل 5 ستاره

پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو هتل های 5 ستاره این شهر از قیمت انواع اتاق های مجموعه اقامتی های متنوع و عالی اطلاعات کامل داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل های پنج ستاره کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گست از نرخ دقیق هتل های پنج ستاره و یوآل آنکارا مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل ها بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق ها در مجموعه های اقامتی این مقصد با توجه به نوع هتل و اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

قیمت اتاق های هتل آنکارا 5 ستاره

خدمات هتل های 5 ستاره آنکارا چیست؟

زمانیکه هتلی عنوان 5 ستاره را می ‌گیرد باید از ایده ‌آل‌ ترین و مناسب ترین خدمات و امکانات برخوردار باشد. یعنی کیفیت اتاق ‌ها و سوئیت‌ ها و همچنین خدمات باید در بالاترین استانداردهای روز جهان را داشته باشد.

تخت‌ هایی بزرگ و راحت، با تشک ‌هایی نرم و با کیفیت، در اتاق‌ هایی بسیار تمیز با دیزاینی عالی از حداقل ‌های این امکانات بشمار می رود.

همچنین تمامی هتل های 5 ستاره آنکارا دارای رستوران ‌های متنوع و غذاهایی لذیذ و خوشمزه و کافه ها و بارهای عالی با نوشیدنی های خوشمزه و خنک می باشند.

وسایل و تجهیزیاتی همچون سشوار، دستگاه واکس، مینی ‌بار و… نیز از ملزومات اتاق‌ ها و سوئیت ‌های هتل‌ های 5 ستاره آنکارا است.

خدمات هتل های آنکار 5 ستاره

از دیگر خدمات هتل های 5 ستاره آنکارا می توان به: پرسنلی با تجربه، آموزش‌ دیده و خوش برخورد با پوششی یک شکل و مرتب، سالن ورزشی، سالن بازی کودکان، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و اسپا اشاره کرد که شما می ‌توانید از آنها نهایت استفاده را ببرید.

در ادامه با کسب اطلاعاتی از این دست، می ‌توانید هتلی را در آنکارا رزرو کنید که مطابق نیازها‌ و بودجه شما عزیزان باشد و بیشتر از آنچه نیاز دارید، هزینه نپردازید یا بالعکس زمانی که یک هتل لوکس و عالی رزرو کردید، بدانید امکاناتش در چه سطحی است و از تمام آنها بهره‌ مطلوب و کاملی را ببرید.

در نهایت توجه داشته باشید که هتل ‌های 5 ستاره آنکارا و یا هر مقصد دیگری علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی، باید شرایط ذیل را داشته باشند:

  • پذیرش برای 14 ساعت در طول روز و ارائه خدمات به 2 زبان زنده دنیا
  • پذیرش 24 ساعته تلفنی
  • پذیرش این هتل ‌ها باید مجهز به مبلمان مناسب باشد.
  • حمام اتاق‌ ها باید مجهز به سیستم گرمایش، سشوار و دستمال توالت باشند.
  • سرویس جا به‌ جایی بار و وسایل به مسافران ارائه شود.
  • در کلیه اتاق ‌ها نوشیدنی سرو شود.
  • کلیه اتاق ‌ها مجهز به تلفن باشند.
  • امکان دسترسی به اینترنت باید در اتاق‌ ها یا تمامی بخش های هتل فراهم‌ باشد.

هتل های آنکارا 5 ستاره

قیمت تور آنکارا هتل میرا پالاس

قیمت تور آنکارا براساس قیمت بلیط هواپیما پروازهای ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان و...) به مقصد آنکارا و قیمت هتل رزرو شده در آنکارا متفاوت و متغیر است. علاوه بر این دو فاکتور مهم که تاثیر زیادی در قیمت تور آنکارا دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به آنکارا سفر می کنید هم می توانند قیمت تور آنکارا هتل میرا پالاس را دستخوش تغییراتی نماید.

با این حال ما در مجموعه مسافرتی نامی گشت به دنبال آن هستیم تا با ارائه متنوع ترین و مناسب ترین تورهای آنکارا با قیمت های متفاوت شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا با توجه به بودجه ای که دارید بتوانید سفری لذت بخش و خاطره انگیزی را در این شهر ترکیه تجربه کنید.

بنابراین برای خرید تور آنکارا هتل میرا پالاس در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت نامی گشت مراجعه کنید و از میان گزینه های متنوع، بهترین تور مسافرتی آنکارا را خریداری کنید.

قیمت تور آنکار هتل میرا پلاس

بهترین هتل های 5 ستاره آنکارا

هتل بیلکنت آنکارا | Bilkent Hotel
این هتل یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آنکارا است که بسیار مجلل و باشکوه است که انتخاب بسیاری از مسافران ایرانی و حتی نمایندگان بازرگانی بسیاری از شرکت های معتبر جهانی میباشد.

بیلکنت هتل و مرکز کنفرانس آنکارا (Bilkent Hotel and Conference Center) یکی از انتخاب های مناسب برای افرادی است که هم تجملات را می پسندند و هم به دنبال خدمات مناسب برای برگزاری یک کنفرانس هستند.

این هتل بسیار شیک و جذاب طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد و درست در مکانی بسیار آرام با دسترسی عالی و مناسبی قرار گرفته است. مسافران این هتل این امکان را دارند تا در هر ساعت از روز که به هتل مراجعه کنند و از امکانات این هتل استفاده کنند.

بهترین هتل های 5 ستاره آنکارا

هتل گرین پارک آنکارا | The Green Park Hotel Ankara

یکی دیگر از بهترین هتل های 5 ستاره آنکارا که بین مسافران و گردشگرانی که سابقه سفر به آنکارا و این هتل را دارند گزینه ای شگفت انگیز و عالی بشمار می رود.

هتل گرین پارک آنکارا از جمله هتل های محبوب و شلوغ است که توجه بسیاری از مسافران خارجی را به خود جلب کرده است. این هتل در یک مکان بسیار آرامش بخش با دسترس خوب قرار گرفته است .

با مراکز خرید فاصله ای تقریبا کم دارد و نیز این هتل دارای باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، مرکز اسپا و... است و شما می توانید در هر ساعت از روز که به هتل مراجعه می کنید، از امکانات این باشگاه ورزشی استفاده نمایید.

هتل هیلتون آنکارا | Ankara Hilton

این هتل که یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آنکارا می باشد، در سراسر جهان، شعبه های متعدد و البته معروفی هم دارد. هتل هیلتون آنکارا بیشتر انتخاب های افرادی است که حداقل برای یک بار به آنکارا سفر کرده اند و در این هتل اقامت داشته اند.

این هتل بسیار مجلل و پر از امکانات و خدمات عالی است و طرفداران خاص خودش را دارد. هتل هیلتون در یک مکان بسیار مناسب با دسترسی عالی قرار گرفته است و با مراکز مختلف شهری و همچنین مراکز تفریحی آنکارا فاصله ای مناسب دارد و شما براحتی به این مکان ها می رسید.

این هتل خودش به دلیل امکانات بالایی که دارد یک مرکز تفریحی هم محسوب می شود و حتی بسیاری از مراجعان آن، مسافر هم نیستند. میهمانان این هتل می توانند تا در هر ساعت از روز که به هتل مراجعه کنند و از امکانات این هتل استفاده کنند.

هتل هیلتون آنکارا

هتل هالیدی این آنکارا | Holiday Inn Ankara

این هتل که در پایتخت اصلی و مهم کشور ترکیه آنکارای زیبا جای گرفته است، بین مسافران و افرادی که سابقه سفر به شهر آنکارا و اقامت در این هتل را دارند بهترین و اولیت انتخاب است.

هتل هالیدی این آنکارا جزو بهترین هتل های 5 ستاره آنکارا است و این هتل یک هتل فوق العاده عالی با خدمات شگفت انگیزی است، اما توجه داشته باشید که از مراکز خرید شهر فاصله ای تقریبا زیادی دارد.

این هتل دارای امکانات و خدمات بی نظیری است و شما می توانید در هر ساعت از روز که به هتل مراجعه می کنید، از امکانات این هتل نهایت استفاده را ببرید.

منبع : تور آنکارا هتل 5 ستاره

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تورهای ترکیه تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه