loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس و نوروز

بازدید : 304
شنبه 23 مرداد 1400 زمان : 12:31

بدروم، شهری در سواحل دریای اژه که ترکیبی از مناظر و جذابیت های طبیعی که شما را غرق آرامش و لذت می کند. پیشنهاد می کنیم با آغاز سال نو یک سفر خاطره انگیز با تور بدورم نوروز 1401 به این شهر ساحلی داشته باشید، بعد با بازدید از قلعه ای که در زمان جنگ های صلیبی بنا شده، نگاهی گذرا به تقویم گذشته بدروم بیندازید.

در این شهر شما بدروم را با پس زمینه آبی لاجوردی، ساحلی طولانی با درختان نخل و جذابیت عجیب و غریب شهری پر ماجرا و دوست داشتنی خواهید دید که در اصل نماد آن برجسته ترین بنای دیدنی شهر یعنی " قلعه سنت پیتر " ساخته شده توسط شوالیه های صلیبی رودس می باشد که شما را به گذشته این منطقه می برد.

در ضمن تجربه قهوه ترک در کافه های پر از گل و خیابان های سفید این شهر، همه و همه نوید بخش سفری شگفت انگیز با تور بدروم ویژه بهار 1401 به این شهر جذاب می باشد.

تور بدروم 1401

چنانچه این شهر زیبا و فوق العاده را به عنوان مقصد سفرتان در بهار امسال انتخاب کنید، به طور حتم سفری پر از هیجان و سرشار از لذت و خاطرات جذابی را با آفر تور بدروم نوروزی تجربه خواهید کرد.

همچنین شما می توانید از دیگر آفرهای آژانس نامی گشت در تمامی فصول سال در متنوع ترین حالت نیز استفاده کنید. ما در مجموعه مسافرتی نامی گشت به عنوان مجری مستقیم تور ترکیه به شما کمک می کنیم تا به هر آن چه که در یک سفر خارجی می خواهید برسید.

آفر تور بدروم 1401

قیمت تور بدروم نوروز 1401

تورهای تعطیلات بهاری هر ساله به دلیل تقاضای بالا به محبوبیت ویژه ای در بین مردم رسیده است و بسیاری از علاقه مندان به سفر از ماه ها قبل برای گذراندن تعطیلات این ایام تورهای مورد علاقه شان را رزرو یا خریداری می کنند و به دلیل موضوع بازار عرضه و تقاضا درست قبل از عید باعث می شود که قیمت ها افزایش بسیار زیادی را داشته باشند.

بنابراین اگر قصد دارید تور بهار بدروم 1401 را برای فروردین ماه رزرو کنید، بهتر است از 2 الی 3 ماه قبل از عید اقدام کنید تا متحمل هزینه های بالایی نشوید.

قیمت تور بدروم 1401

نکته: مهم بعدی این است که قیمت تور بدروم یا هر مقصد دیگری بسته به نوع ایرلاین (داخلی - خارجی)، کلاس پرواز شما، هتل های 3، 4 یا 5 ستاره که انتخاب می کنید و نیز خدماتی که از آژانس دریافت می کنید و مهمتر فصلی که به بدروم سفر می کنید کاملا متغییر می باشد.

اما تور نوروز بدروم زمان بسیار مناسب و بی نظیری است که بتوانید از منحصر به فردترین جاذبه های توریستی این مقصد دیدن کنید و لذت ببرید و همچنین تجربیات جدیدی را در مکان های تفریحی و دیدنی و تاریخی آن را در تعطیلات سال نو بدست آورید.
لازم به ذکر است که بطور معمول در ایام تعطیل به ویژه بازه زمانی نوروز، افراد بسیاری اقدام به سفر می کنند که از این رو تمام ایرلاین ها و هتل ها قیمت های خود را تا حدی افزایش می دهند.

عموماً به این مواقع " High season " نیز گفته می شود. چنانچه قصد دارید با این افزایش نرخ تور نوروزی بدروم روبه رو نشوید، این امکان را دارید چند ماه زودتر اقدام به رزرو تور بدروم از آژانس هواپیمایی نامی گشت نمایید، در این شرایط می توانید هتل های بهتر و هواپیما های مناسب تر با قیمت های باورنکردنی را پیدا کنید.

رزرو تور بدروم نوروز 1401

آفر تور بدروم نوروز 1401

آفر تور بدروم نوروز از جذاب ترین و پرطرفدار ترین تورها در میان گردشگران ایرانی بخصوص در فصل بهار به شمار می رود و تور آفری بدروم معمولا به تورهایی گفته می شود که در آن آژانس های مسافرتی بلیط های چارتری خود را به دلایل کاملا مشخصی با قیمت هایی 30 الی 50% پایین تر به فروش می رسانند .

اینکه به پکیج های این شکلی که توسط فروشنده تور آف ویژه ای می خورند، اصطلاحا تور آفری یا تور لحظه آخری گفته می شود که برای این مقصد ساحلی و جذاب هم کلی از این پکیج ها به علاقه مندان در تمامی فصول بخصوص بهار ارائه می گردد که شما علاقه مندان می توانید با عضویت در کانال تلگرام نامی گشت از اخبار و ارائه این تورها مطلع شوید. آفر تور بدورم با قیمت پایین در تمامی ایام سال عرضه می شود.

در ضمن جالب است بدانید در چه شرایطی این آفرها به مشتریان ارائه میشود: یکی از رایج ترین شرایطی که در آن شاهد فروش تور آفری بدروم ویژه نوروز 1401 خواهید بود، زمانی است که حداقل دو الی سه روز، به زمان پرواز مانده باشد و هنوز تعدادی از بلیط های یک پکیج مسافرتی به فروش نرسیده باشد که در این صورت شما باید چمدان به دست اقدام به خرید آن کنید.

بنابراین چنانچه قصد دارید با خیال راحت تر راهی این مقصد شوید پیشنهاد ما این است که از 3 الی 4 ماه قبل از عید اینکار را انجام دهید تا خیالتان از هر جهت راحت باشد.

آفر تور بدروم 1401

بهترین زمان خرید تور بدروم نوروز 1401

اگر چه در بهار و نوروز برای تفریحات آبی و شنا کردن و آفتاب گرفتن هنوز هوای بدروم به قدر کافی گرم نشده، اما با توجه به این موضوع در این تعطیلات بدروم مقصد بسیاری از گردشگران تورهای نوروزی بشمار می رود.

ضمنا برنامه‌ های تورها برای مراسم نو و جشن‌ های ویژه و کنسرت ‌های هیجان انگیز به قدر کافی جذابیت برای به یادماندنی ترین سفر در تعطیلات نوروز را دارد.

تور نوروز بدروم 1401 به شما این فرصت را هدیه میکند که در این بازه زمانی خلوتی بدروم به نسبت تابستان، در آب و هوای مطبوع بهاری به گشت و گذار و تفریح بپردازید و از دیدنی‌ های زیبای بدروم لذت ببرید.

آفر تور بدروم 1401

در ادامه بهترین زمان خرید تور بدروم نوروز 1401 کاملا به سلیقه و شرایط شما بستگی دارد، در زیر بازه زمانی های پرطرفدار نوروزی را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید:

27 اسفند ماه تا هفته اول فروردین

طبیعتا بهترین زمان سفر عید نوروز می تواند همین بازه زمانی باشد و در اصل پرطرفدارترین و محبوب ترین زمان خرید تورهای نوروز بدروم همین تاریخ است، چرا که مناسب ترین هتل ها با برنامه های متنوع شب عید و امکانات بی نظیر دقیقا همین زمان به مسافران ارائه می شود. پیشنهاد ما این است اگر این تاریخ را انتخاب کردید حتما اوایل اسفند ماه جهت رزرو و یا خرید اقدام نمایید.

هفته دوم فروردین

این بازه زمانی مناسب افرادی است که ترجیح می دهند لحظه تحویل سال در خانه خودشان در کنار خانواده و دوستانشان باشند و هفته دوم را برای سفرهایشان انتخاب می کنند. بعضی از افراد هم باید بعد از یک هفته تعطیل رسمی برگردند به همین جهت کمی خلوت تر از هفته اول است، لازم به ذکر است که جهت خرید تور در این زمان آخرهای اسفندماه و یا اوایل فروردین ماه اقدام کنید.

9 فروردین به بعد

خوب خوشبختانه در این تاریخ هم شما مسافران بسیار کمتری را در این شهر خواهید دید، چون تقریبا تعطیلات رسمی به پایان رسیده و حالا وقت شروع کار و فعالیت مدارس است. اما خیلی از گردشگران علاقه مند هم هستند که دغدغه خاصی ندارند و می توانند هر زمان که بخواهند راهی بدروم شوند و مهمتر اینکه در این بازه زمانی شما می توانید تورهای ارزان تری نسبت به دیگر زمان ها خریداری نمایید.

آب و هوای بدروم در نوروز 1401

در ایام تعطیلات نوروزی آب و هوای بدروم کم کم رو به گرمی مى رود و اثرى از سرما زمستان نیست. براى اینکه به صورت دقیق تری آب و هواى بدروم را در نوروز بررسى کنیم، باید بگوییم که دماى هوا در بهار که با ماه هاى مارس تا مى مصادف می شود.

در این ماه ها دماى هوا حدود 17 درجه سانتى گراد است و حداکثر دما حدود 29 درجه سانتى گراد می شود. یعنى هوا نه زیاد زیاد سرد است و نه زیاد گرم؛ شما هوای خنک و لذت بخشی را تجربه میکنید و معمولا در این فصل سال بارش باران به صورت 3 روز یا 4 روز است که عاشقان باران از آن کلی لذت مى برند.

اگر ترجیح می دهید در هواى بهارى به بدروم سفر کنید، این موضوع را به یاد داشته باشید که از تفریحات مهیج آبى بدروم غافل نشوید و با انتخاب یکى از هتل هاى لوکس و 5 ستاره مى توانید فرصت شنا کردن و لذت بردن از سرگرمی های متنوعی را داشته باشید.

آب و هوایی تور بدروم 1401

بهترین هتل های تور بدروم نوروز 1401

امکان آشنایی با تمامی هتل های بدروم در قسمت بهترین هتل های بدروم در بخش مقالات گردشگری نامی گشت وجود دارد، اما برای افرادی که در جستجوی جواب مختصر و مفیدی در این زمینه هستند باید بگویم که هتل هایی که در زیر به آنها اشاره می کنیم، لوکس ترین و بهترین هتل های بدروم از نظر وبسایت تریپ ادوایزر می باشند که این وبسایت معتبرترین سایت گردشگری دنیاست.

  • هتل 5 ستاره لا بوتیک الکوچلار | La Boutique Alkoclar
  • هتل 5 ستاره کریستال گرین بی ریزورت اسپا | Crystal Green Bay Resort Spa
  • هتل 5 ستاره کایرابا بدروم پرنسس | Kairaba Bodrum Princess
  • هتل 5 ستاره لابراندا TMT ریزورت بدروم | Labranda TMT Bodrum Resort
  • هتل 5 ستاره ارسان اکسکلوسیو ریزورت و اسپا | Ersan Exclusive Resort & SPA

منبع : تور بدروم نوروز 1401

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تورهای ترکیه تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه