loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس و نوروز

بازدید : 100
پنجشنبه 14 مرداد 1400 زمان : 14:58

هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول (Sheraton Istanbul City Center) یک هتل 5 ستاره بسیار محبوب درست در دل منطقه تکسیم استانبول در کشور ترکیه قرار گرفته است که از مرکز انگشت نگاری وک سفارت کانادا در استانبول 0.1 و از میدان تکسیم استانبول تنها 1.1 کیلومتر فاصله دارد.

همچنین هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول نه تنها از نظر امکانات و خدمات رفاهی در وضعیت ایده آل و خوبی قرار دارد، بلکه در نزدیکی میدان تکسیم به عنوان مرکز شهر بزرگ استانبول بهترین گزینه اقامتی می باشد و از لحاظ دسترسی و موقعیت جغرافیایی نیز جزو بهترین ‌ها در استانبول شناخته می شود.

تور آنتالیا هتل شرایتون گرند

در ادامه توجه داشته باشید که قیمت تور این مقصد با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و خدماتی که در پکیج انتخابی شما ارائه میشود متفاوت خواهد بود و آژانس نامی گشت با ارائه تورهای متنوع، شرایطی مناسب برای مسافران فراهم کرده تا با کمترین هزینه، بتوانید بیشترین لذت را از سفرشان ببرند و در بالای همین صفحه ما لیستی از انواع مختلف تورها با قیمت های متفاوت و مناسب در اختیار شما گذاشته ایم تا با توجه به بودجه و زمان خود، بتوانید بهترین پکیج تور استانبول را انتخاب نمایید.

در ادامه اینکه هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول دارای 254 اتاق است. تمام این اتاق ها به زیبایی و هنرمندانه طراحی و دیزاین شده اند و برازنده یک هتل 5 ستاره در قلب شهر استانبول می باشند.

ضمنا همه اتاق های هتل دارای یک میز، جارختی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون مسطح و حمام مجزا و... است و شما با استفاده از این تلویزیون می ‌توان به همه کانال ‌های ماهواره‌ ای دسترسی داشته باشید. ضمنا نه تنها در داخل اتاق ها، بلکه در سراسر بخش های هتل به اینترنت وای فای به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت.

همچنین تعدادی از جذاب ترین جاذبه های دیدنی و تاریخی استانبول در مجاورت این هتل جای گرفته اند. برای مثال فاصله تا برج گالاتا 1.5 کیلومتر بوده و این مسافت تا کاخ دلمه باغچه و برج ساعت دلمه باغچه 2 کیلومتر می باشد.

شما نیز برای رفتن به بازار ادویه و مسجد سلیمانیه باید 2.7 کیلومتر طی نمایید که در صورت دلخواه به دیدن ستون کنستانتین و مخصوصا باسیلیکا سیسترن، حدود 3.5 کیلومتر مسیر پیش رو دارید.

اتاق های هتل شرایتون

قیمت تور استانبول هتل شرایتون سیتی سنتر

موضوع مهم بعدی قیمت تور استانبول هتل شرایتون سیتی سنتر می باشد که نحوه قیمت گذاری تورهای استانبول ترکیه به عوامل مهمی اعم از: رزرو هتل همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان ترکی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و... بستگی دارد.

برای خرید تور استانبول ارزان قیمت همیشه بهترین راه خرید تور لحظه آخری استانبول یا آفر تور مسافرتی استانبول است که هر مسافری در تمام طول سال به دنبالشان هستند.

در خصوص رزرو این تورها هم باید بگوییم که هر چه قدر به زمان پرواز نزدیک می شویم، قیمت ها به طرز قابل توجهی کاهش خواهند داشت و امکان خرید تور استانبول مقرون به صرفه و مناسب برای شما فراهم می شود.

در آخر برای خرید تورهای استانبول در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت نامی گشت مراجعه کنید و از میان گزینه های متنوع و عالی، بهترین تور مسافرتی را خریداری کنید.

قیمت تور آنتالیا هتل شرایتون

قیمت اتاق های هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول

در ابتدا مهم است اطلاعاتی از اتاق های این مجموعه اقامتی زیبا داشته باشید تا با دید بازتری اتاق مورد نظرتان را انتخاب نمایید. خوب در این هتل مجموعا 254 واحد اقامتی مجزا وجود دارد که در 7 نوع مختلف برای رزرو به شما مسافران عزیز ارائه می شوند.

در ادامه انواع اتاق های هتل را معرفی می کنیم:

  • اتاق های دلوکس کینگ: ظرفیت 2 بزرگسال، متراژ 45 متر، مجهز به یک تخت کینگ و یک کاناپه
  • سوئیت های جونیور: ظرفیت 2 بزرگسال، متراژ 47 متر، مجهز به یک تخت کینگ
  • اتاق های کینگ: ظرفیت 2 بزرگسال، متراژ 30 متر، مجهز به یک تخت کینگ و یک کاناپه
  • اتاق های توئین: ظرفیت 2 بزرگسال، متراژ 30 متر، مجهز به دو تخت توئین
  • سوئیت های Executive: ظرفیت 3 بزرگسال، متراژ 77 متر، مجهز یک تخت کینگ و یک کاناپه
  • اتاق های King Executive: ظرفیت 2 بزرگسال، متراژ 35 متر، مجهز به یک تخت کینگ
  • اتاق های Twin Executive: ظرفیت 2 بزرگسال، متراژ 35 متر، مجهز به دو تخت توئین

اتاق های هتل شرایتون

در ادامه برای اطلاع از قیمت تور استانبول هتل شرایتون سیتی سنتر مهم است بدانید که شروع قیمت های اتاق ها از شبی 140 دلار شروع می شود و اینکه پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی 5 ستاره اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گشت از نرخ دقیق اتاق ها و سوئیت های هتل مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل شرایتون سیتی سنتر با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

امکانات خدمات اتاق های هتل شرایتون

امکانات و خدمات هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول

هتل شرایتون سیتی سنتر واقع در استانبول، تنها چند قدم با گالری هنری Arter و 4 کیلومتری کلیسای ارتدکس یونان Panayia قرار گرفته است.هتل دارای 254 اتاق میهمان است که اتاق ها دارای میز تحریر، دارای کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، WiFi رایگان و حمام اختصاصی هستند.

هتل دارای استخر سرپوشیده و سرویس رفت و برگشت رایگان از و یا از تکسیم می باشد و شما از مرکز تناسب اندام کاملا مجهز و مجموعه Spa هتل هم می توانید لذت ببرید.

همچنین شما میهمانان در شرایتون می توانند صبحانه بین المللی یا ترکی بصورت بوفه را در Nev'i Lokma نوش جان کنید و نیز در محل اقامت یک رستوران هم هست که غذاهای بین المللی و ترکی را برایتان سرو می کند. کارکنان پذیرش در هتل انگلیسی و ترکی صحبت می کنند و خوشبختانه بصورت 24 ساعته در دسترس هستند تا به شما کمک کنند.

امکانات و خدمات هتل شرایتون

از تفریحات و سرگرمی های هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول می توان به خدماتی اعم از: داشتن استخر روباز، سونا ، جکوزی ، مرکز تناسب اندام ، سالن ماساژ و اسپا ، خدمات اتاق VIP ، ترانسفر فرودگاهی ، کلاب ، زمین تنیس و بازی دارت و... اشاره نمود.

به این صورت شما عزیزان بعد از گشت و گذار در شهر و دیدن جاذبه های توریستی استانبول می توانید به استخر بروید و از ماساژ و خدمات اسپا کلی لذت ببرید تا خستگی های روز را از تنتان بیرون کنید.

ضمنا این هتل دارای یک زمین بازی برای کودکان شما هم دارد و همچنین خدمات نگهداری از کودکان دلبندتان را شامل اسهم فراهم است و نیز این هتل دارای یک مرکز تجاری برای خرید و تهیه سوغاتی هم می باشد.

امکانات و خدمات هتل شرایتون

آفر تور استانبول هتل شرایتون سیتی سنتر

تور ارزان استانبول یا آفر ویژه تور استانبول هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی استانبول در اصطلاح به تورهایی گفته می شود.

که شامل تخفیف های ویژه و شگفت انگیزی از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر استانبول شوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورهای پرطرفدار دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری تور مربوطه باقی نمانده باشد.

اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورته که تور استانبول هتل شرایتون سیتی سنتر درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر استانبول مثل فصول سرد سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما پیشنهاد می شوند.

آفر تور آنتالیا هتل شرایتون گرند

در ادامه پیشنهاد ما این است که شما علاقه مندان برای اطلاع از آفر تور استانبول هتل شرایتون سیتی سنتر و یا خرید تور لحظه آخری استابنول یا دیگر شهرهای ترکیه لازم است همیشه به روز باشید! اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با چک کردن مداوم تورها می توانید از جدیدترین و بهترین تورهای لحظه آخری و دقیقه 90 استانبول باخبر شوید.

همچنین شما با عضویت در صفحه اینستاگرام مجموعه نامی گشت می توانید از آخرین اخبار آفر تور استانبول هتل شرایتون سیتی سنتر و سایر مقاصد و هتل ها مطلع شوید. برای خرید تور مسافرتی استانبول، امکان رزرو آنلاین برای شما فراهم شده است و تنها با چند کلیک می توانید تور مورد نظرتان را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نمایید.

تور استانبول هتل شرایتون سیتی سنتر از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای استانبول از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست شما مسافران عزیز نیز امکان پذیر است. خوشبختانه در خصوص تور استانبول هتل شرایتون سیتی سنتر از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما کاملا امکان پذیر است؛ تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به مقصد استانبول علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید. در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد استانبول و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن استانبول به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پرواز های در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور استانبول هتل شرایتون سیتی سنتر

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تورهای ترکیه تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه