loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس و نوروز

بازدید : 101
يکشنبه 26 بهمن 1399 زمان : 18:50

کوش آداسی بعنوان بهترین مقاصد مدیترانه ای به دلیل وجود کشتی های کروز تفریحی اش به شهرت خاصی در دنیا رسیده است و در اصل این شهر بندرگاهی، به دلیل دارا بودن خورشید، دریا و تعطیلات سرگرم کننده توانسته به محبوبیت زیادی در میان توریست های خارجی برسد. همچنین این مقصد به علت داشتن مراکز خرید عالی و مقرون به صرفه و سرگرمی های پر جنب و جوش و شگفت انگیزی که دارد همیشه جزو انتخاب های اول هر شخصی است و این شهر در چند دهه اخیر تبدیل به مقصد مورد علاقه گردشگران اروپایی برای تعطیلات شده است.

البته این شهر ترکیه تنها به دلیل ساحل و تفریحات آبی معروف نشده بلکه تاریخ و جاذبه های طبیعی بسیار با ارزشی را نیز در خود جای داده است؛ از جمله بهترین و معروف ترین جاذبه های کوش آداسی می توان به: جزیره کبوتر (گووَرجین آدا)، منطقه بندری، کادینلار دِنیزى، پریه نه، میلتوس، دیدیما، کرازلی و شبه جزیره دیلک اشاره نمود.

نقشه گردشگری کوش آداسی

نقشه گردشگری کوش آداسی

قیمت تور کوش آداسی، هزینه سفر به کوش آداسی چقدر است؟

در ابتدا مهم است بدانید که قیمت تور هوایی کوش آداسی با قیمت تور زمینی کوش آداسی با هم کلی متفاوت است ولی در کل قیمت تور مسافرتی کوش آداسی براساس عوامل مهمی همچون قیمت بلیط هواپیما پروازهای ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان و ...) به مقصد این شهر دوست داشتنی و قیمت هتل رزرو شده در آن کاملا متفاوت و متغییر ارائه می شود، علاوه بر این دو فاکتور مهم و اساسی که تاثیر بسزایی در قیمت تور کوش آداسی شما در برخواهد داشت، تعداد روزهای اقامت، مدت تور و فصلی که به کوش آداسی سفر می کنید، همگی نیز می توانند قیمت تور شما مسافران را دستخوش تغییراتی کند.

همچنین توجه کنید همیشه ارزانترین قیمت تور نمی تواند دلیل بر بهتر بودن آن تور مسافرتی باشد، بنابراین نگران قیمت تور کوش آداسی نباشید چرا که در نامی گشت سعی شده است با ارائه تور لحظه آخری و ارزان قیمت، شرایط را به صورت راحتی برای علاقه مندان فراهم سازیم تا شما با کمترین هزینه برای تور مسافرتی که انتخاب کرده اید، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید و نیز قیمت تور کوش آداسی با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (بلیط پرواز داخلی به مقصد کوش آداسی) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر محاسبه می شود.

قیمت تور کوش آداسی، هزینه سفر به کوش آداسی چقدر است؟

آیا شرایط استفاده از تور ارزان و لحظه آخری کوش آداسی را دارید؟


منظور از تور ارزان کوش آداسی یا لحظه آخری این است که هواپیما تا لحظه آخر پر نشده باشد و آژانس های مسافرتی این تورها را به پایین ‌ترین نرخ ممکن عرضه می کنند، به همین دلیل قیمت آنها مناسب است و فرصت عالی برای سفر با قیمت ارزان ‌تر بشمار می رود. تنها مشکل اینجاست که شما همین امروز و فردا باید چمدان به دست راهی سفر شوید اما این را هم بدانید که همه تورهای لحظه آخری کوش آداسی ارزان نیستند.

آیا شرایط استفاده از تور ارزان و لحظه آخری کوش آداسی را دارید؟

مثلا در ایام پر ترافیک و شلوغ سال مثل تعطیلات نوروز و تابستان تقریبا تور کوش آداسی ارزان قیمت وجود ندارد؛ برای این ایام حتما باید از چندین ماه قبل تور خود را رزرو کنید. در ضمن اگر محدودیت مالی دارید، پیشنهاد می کنم برنامه سفر خود را به ماه های خلوت تر مثل پاییز یا زمستان موکول کنید که تور لحظه آخری کوش آداسی را حدود 20 تا 50 درصد ارزان رزرو کنید و در آخر بهترین زمان برای خرید تورهای لحظه آخری ارزان بعد از تعطیلات نوروز تا اواخر اردیبهشت می باشد.

تور لوکس کوش آداسی، گزینه ای با کیفیت اما گران!


در اصل تورهای لوکس به تورهایی گفته می شود که دارای خدمات و امکانات ویژه ای هستند و اینکه تور لوکس در واقع گرانترین، کمیاب ترین و باکیفیت ترین تورها را شامل می شود و سفر لاکچری اتفاقی بی نظیری است که همه عاشق این هستند که حداقل برای یکبار هم که شده تجربه اش کنند. تجربه تفریحات لاکچری و خاص در تور کوش آداسی متفاوت است؛ به طور مثال تفریحاتی همچون آفرود، رفتینگ و تفریحات آبی مهیج در این مقصد تعریف دیگری دارد.
آنچه که در تور لوکس کوش آداسی مطرح است این است که انتظار مسافران از انتخاب این تورها چیست؟ در سفرهای لاکچری علاوه بر انتظار خدمات و امکانات عالی، بیش از هر چیزی حس آرامش و آسودگی خیال گزینه ای است که سفرتان را تحت تاثیر قرار می دهد و در ادامه آنچه که در این نوع تورهای مسافرتی مورد توجه است رزرو بلیط هواپیمایی فرست کلاس و بیزینس کلاس است که گران ترین صندلی های پرواز به شمار می آیند.

تور لوکس کوش آداسی

چرا که همانطور که میدانید انتخاب پرواز عالی از ابتدای سفر، کیفیت سفرتان را تحت تاثیر قرار داده و نیز ارائه خدماتی بی نظیری مثل وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام، اقامت در هتل های لوکس و مدرن، ترانسفر اختصاصی از ابتدای سفر با ماشین های لوکس، بیمه مسافرتی، گشت های شهری با راهنمای فارسی زبان در کوش آداسی شما را شگفت زده میکند.

آفر تور کوش آداسی، آیا انتخاب درستی است؟


این سوال که آفر تور کوش آداسی انتخاب درستی است یا خیر؟ این سوال بسیاری از مسافران است ولی ما سعی کرده ایم به شما گردشگران عزیز پاسخی تخصصی بدهیم، قیمت تور ارزان کوش آداسی حقیقتی است که بیشتر آژانس های هواپیمایی و سایت های معتبر آن را به عموم مردم ارائه می دهند، اما درباره آفر تور کوش آداسی نمی توان به صراحت گفت که انتخابی درست است یا خیر... اگر اهل برنامه ریزی دقیق در زمان مشخصی هستید و باید با مدیریت سفر کنید آفر ویژه تور کوش آداسی مناسب شما نیست! اما اگر اهل ماجراجویی و ریسک هستید می توانید با آفر تورهای کوش آداسی سفری خاطره انگیز را با ما تجربه می کنید.
در کل تورهای ارزان یا آفرها زمانی اتفاق می افتد که یا پروازها به حد نصاب نرسیده اند و یا هتل های مقصد خالی از گردشگر مانده باشد بدین صورت آزانس ها برای اینکه متحمل ضرر مالی نشوند، تخفیفات هیجان انگیزی را به مسافرین عرضه میکنند. شما علاقه مندان برای رزرو تور کوش آداسی این امکان را دارید که با مشخص نمودن تور لحظه آخری دبی و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده در بالای همین صفحه، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

ارزان ترین زمان سفر به کوش آداسی

فصل ‌های پاییز و زمستان، مناسب ‌ترین فصل‌ های سال جهت رزرو ارزانترین تور کوش آداسی هستند؛ اما در این بازه زمانی از تفریحات آبی و مهیج خبری نیست.

ارزان ترین زمان سفر به کوش آداسی

راهنمای گرفتن ویزا و مدارک لازم برای سفر به کوش آداسی

برای سفر به کشور ترکیه شما نیاز به اخذ ویزا گردشگری ندارید. در خصوص مدارک لازم برای سفر به کوش آداسی باید بدانید که شما فقط نیاز به پاسپورت دارید که گذرنامه شما باید حداقل بالای 6 ماه اعتبار داشته باشد و اینکه شما مسافران عزیز با این پاسپورت می توانید به مدت 90 روز در شهرهای ترکیه اقامت داشته باشید و نکته ضروری برای شما این است که باید مهر ورود به این کشور در پاسپورت شما ثبت شود و همچنین برای خروج از کشور ترکیه هم باید مهر خروج در گذرنامه شما ثبت شود. همچنین فیش پرداختی عوارض خروج از کشور باید همراهتان باشد.

راه های سفر به کوش آداسی

تور هوایی کوش آداسی، راحت ترین گزینه!

بی شک تور کوش آداسی با هواپیما یکی از بهترین و راحت ترین راه های سفر به این منطقه رویایی است. پیشنهاد ما این است که اگر با تور کوش آداسی قصد سفر به این شهر ساحلی دارید میتوانید در حین رزرو تور حتما ترانسفرهای ازمیر تا هتل در کوش آداسی را هم به مشاوران نامی گشت یا درون سایت را درخواست بدهید، تا دیگر نگران هیچ چیزی نباشید؛ چرا که به محض خروج شما از هواپیما راننده‌های ترانسفرها با نشان آژانسی که از آن اقدام به خرید تور کوشی آداسی کرده ‌اید منتظر شما هستند تا شما را به سمت هتل مورد نظرتان برسانند.

تور هوایی کوش آداسی

احتمالا این را می دانید که برای تور کوش آداسی هوایی باید بلیط هواپیما به مقصد ازمیر را بگیرید و این فرودگاه که درست در فاصله 95 کیلومتری از شهر کوش آداسی قرار گرفته از مهمترین فرودگاه‌های ترکیه به حساب می آید. شما می توانید بعد از رسیدن به فرودگاه عندنان ازمیر با استفاده از ترانسفر هتلتان و یا با تاکسی، اتوبوس، قطار یا کشتی های مسافربری به مرکز شهر کوش آداسی و هتل تان بروید و نیز بسته به نوع وسیله نقلیه‌ ای که انتخاب می ‌کنید، مدت زمان بین 1 الی 2 ساعت در راه خواهید بود.

قیمت تور هوایی کوش آداسی

لیست قیمت تور هوایی کوش آداسی بسیار متفاوت و گوناگون به شما ارائه می شود و شما با خرید تور کوش آداسی با هواپیما از مجموعه نامی گشت می توانید با توجه به خواسته و نیاز و همچنین بودجه مورد نظر خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. بطور کلی قیمت تور هوایی شما به انتخاب ایرلاین (داخلی – خارجی) و نوع هتل 4،3 یا 5 ستاره و خدمات و امکانات تور مسافرتی شما بستگی دارد که این قیمت ها می تواند متغییر باشد.

تور زمینی کوش آداسی، انتخابی سخت اما ارزان!

شاید سوال خیلی از شماها باید که آیا تور کوش آداسی زمینی هم برگزار می شود؟ باید بگوییم که به طور معمول تورهای زمینی برای مسیر کوش آداسی در طول سال خیلی کم عرضه می شود و بیشتر در ایام نوروز و پرگردشگر برگزار می ‌شوند؛ درست زمان‌ هایی که حجم و درخواست مسافران به اوج خود میرسد و آژانس ‌های مسافرتی تورهای زمینی این مقصد را برگزار میکنند که اکثرا متقاضی زیادی هم دارند. اگر شما طرفدار تورهای متفاوت بدین شکل مهیج و گروهی هستید و مسافت و طول مسیر چندان اذیت ‌تان نمی ‌کند، می توانید قیمت تور زمینی کوش آداسی را کاهش دهید، چرا که این تورها دقیقا مناسب شما هستند.

برای تور زمینی کوش آداسی شما می بایستی مبدا را از شهرهایی همچون ارومیه و یا مرز بازرگان به سمت شهر وان ترکیه انتخاب نمایید که بصورت زمینی به وان بروید و از آنجا هم به شهر ازمیر راهی شوید، چراکه شهر کوش آداسی فرودگاه ندارد. در ادامه شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و شرایط تورهای زمینی این مقصد با مشاوران با تجربه نامی گشت تماس حاصل نمایید.

تور کوش آداسی از چه شهرهایی انجام می شود؟

مبدأ تورهای کوش آداسی به صورت پیش فرض، از تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای کشور وجود دارد. شاید تصور می ‌کنید، همانند تمامی شهرهای بزرگ دنیا، وقتی می خواهید به کوش آداسی سفر کنید، باید بلیت یک پرواز مستقیم از تهران به کوش آداسی را تهیه ‌کنید و عازم سفر بشوید؛ اما این را بدانید که در حقیقت چیزی به نام فرودگاه کوش آداسی وجود ندارد و شما نیز نمی ‌توانید خود را مستقیما به کوش آداسی برسانید. ابتدا باید پروازتان را از شهرهایی همچون تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و... به مقصد ازمیر بگیرید و از آنجا با استفاده از ترانسفر فرودگاهی که در تور مسافرتی شما ارائه شده به روش های مختلفی به شهر کوش آداسی بروید.

مدت زمان تور کوش آداسی

واقعیت این است که پروازهایی که به کوش آداسی حرکت می کنند، رفت و برگشت ‌شان 7 روزه می باشد به طور مثال پروازهایی که پنجشنبه به کوش آداسی می‌روند پنجشنبه هفته بعد باز میگردند. در ضمن این قانون هم برای پروازهای ایرانی و پروازهای خارجی چارتر شده اتفاق می افتد؛ بنابراین تورهای کوش آداسی فقط مدت اقامت 6 یا 7 روزه دارند نه کمتر و نه بیشتر! اما اگر شما اقامت کمتر یا بیشتری را بخواهید باید پروازهای ترک سیستمی را رزرو نمایید که در این صورت قیمت تور شما بسیار گرانتر از حتی تور یک هفته ‌ای تمام می ‌شود. در آخر برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص باید به مشاوران ما تماس بگیرید و برای اطلاع از مدت زمان و قیمت بلیط هواپیما یا رزور تور مورد نظرتان به کوش ‌آداسی، با آن‌ ها در ارتباط باشید.

تور کوش آداسی با چه پروازهایی انجام می شود؟

شرکت های هواپیمایی های متنوعی همچون: هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی اطلس جت، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی معراج، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی قشم ایر، هواپیمایی ترکیش و هواپیمایی پگاسوس به کوش آداسی پرواز دارند.

پروازهای کوش آداسی

اصلا کوش آداسی فرودگاه دارد؟


در اصل باید بدانید که کوش آداسی فرودگاه ندارد و و نزدیکترین فرودگاه به کوش آداسی که پرواز مسافران این مقصد به آن می نشیند، فرودگاه ازمیر است که بعد از آن با ترانسفر زمینی حدود 1 ساعت و نیم بعد به کوش آداسی خواهید رسید. ضمنا ایرلاین هایی همچون ماهان، ایران ایر، آتا پروازهایی هستند که برای تور کوش آداسی چارتر شده اند. در ادامه حرکت پروازهای ایرانی حدودا ساعت 12 شب است و حرکت پرواز اطلس ساعت 4 صبح می باشد و اینکه پرواز اطلس تقریبا 30 درصد از پروازهای ایرانی گران ‌تر می باشد.

هزینه های سفر به کوش آداسی چقدر است؟

کوش آداسی که یکی از شهرهای ترکیه بوده، اخیر بیشتر از سالهای قبل به عنوان یک محل تفریحی و گردشگری مورد توجه قرار گرفته است. سفر کردن با توجه به میزان بودجه یک برنامه ریزی درست و منظم لازم دارد. بهتر است قبل از شروع این برنامه ریزی از هزینه های سفر به کوش آداسی مطلع شوید. در ادامه واحد پول کشور ترکیه لیر بوده که با نماد (₺) نشان داده می شود. (هر لیر حدود 3000 تومان است). اسکناس های رایج ترکیه می توان 5 لیر (قهوه ای و بنفش)، 10 لیر (قرمز)، 20 لیر (سبز)، 50 لیر (نارنجی)، 100 لیر (آبی) و 200 لیر (بنفش) و سکه هایی مختلفی با نام کروش ترکیه را نام برد و نیز هر لیر برابر 100 کروش است. تهیه لیر ترکیه به دو روش صورت می گیرد :

  1. تهیه دلار در ایران تبدیل کردن آن در صرافی های شهرهای ترکیه به لیر
  2. تهیه لیر در ایران و بردن آن به کوش آداسی

هزینه عوارض خروج از کشور

عوارض خروج از کشور برای سفر اول هر مسافر ایرانی به خارج از کشور 264 هزار تومان در نظر گرفته‌ شده است و برای سفر دوم این هزینه 50% درصد اضافه می ‌شود و در واقع به مبلغ 396 هزارتومان می ‌رسد. همچنین هزینه عوارض خروج از کشور برای سفرهای سوم و بیشتر از آن نسبت به سفر اول 100% درصد افزایش می ‌یابد و به مبلغ 528 هزارتومان خواهد رسید.

هزینه اقامت در کوش آداسی

  • هزینه اقامت در هتل 5 ستاره: هزینه یک شب اقامت در هتل های 5 ستاره بین 350 تا 850 لیر
  • هزینه اقامت در هتل 4 ستاره: هزینه یک شب اقامت در هتل های 4 ستاره بین 150 تا 500 لیر
  • هزینه اقامت در هتل 3 ستاره: هزینه یک شب اقامت در هتل های 3 ستاره بین 115 تا 300 لیر
  • هزینه اقامت در هتل 2 ستاره: هزینه یک شب اقامت در هتل های 2 ستاره بین 150 تا 270 لیر
  • هزینه اقامت در هتل 1 ستاره: هزینه یک شب اقامت در هتل های 1 ستاره بین 100 تا 115 لیر
  • هزینه اقامت در هاستل کوش آداسی: هزینه یک شب اقامت در هاستل کوش آداسی حداقل حدود 40 تا 60 لیر می باشد.

هزینه حمل و نقل در کوش آداسی


از جمله گزینه های حمل و نقل کوش آداسی می توان به تاکسی و اتوبوس اشاره کرد که استفاده از تاکسی در این شهر دارای قانون خاص و مشخصی است؛ به طور مثال ورودی تاکسی آن برای هر نفر 4 لیر است و از ساعت 12 ظهر تا 6 عصر کرایه آن دو برابر محاسبه می‌شود و هزینه استفاده از اتوبوس نسبت به تاکسی در کوش آداسی قیمت مناسب تری دارد.

  • اتوبوس: هزینه استفاده از بلیط تک نفر حدود 2 لیر است.
  • قیمت بلیط یک طرفه در کوش آداسی: 2.50 لیر
  • هزینه تاکسی در کوش آداسی: 4.30 لیر
  • هزینه تاکسی به ازای هر کیلومتر: 2.80 لیر
  • هزینه بنزین (هر لیتر): 6.5 لیر

هزینه غذا در کوش آداسی

هزینه غذا در رستوران های مختلف تور کوش آداسی مختلف می باشد که برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • قیمت یک وعده غذا در رستوران ارزان کوش آداسی: 50 لیر
  • هزینه یک وعده غذا در رستوران متوسط برای دو نفر: 180 لیر
  • هزینه غذا خوردن در رستوران فست فود: 24 لیر
  • قیمت همبرگر در فست فودهای زنجیره ای: 6.30 لیر
  • قیمت نوشابه در رستوران کوش آداسی 3.90 لیر
  • هزینه قهوه: 6 لیر

هزینه تفریحات در کوش آداسی

به دلیل متنوع بودن جاذبه های گردشگری کوش آداسی، تنها به طور کلی می توان به قیمت برخی از آنها اشاره کنیم؛ مثلا تفریحاتی مثل رفتن به دریا با کشتی به صورت تور حدود 32 یورو هزینه دارد و ورودی پارک دلفین ها، پارک آبی و پارک دریایی 30 دلار می باشد.

هزینه سرویس موبایل در ترکیه

در ترکیه سه اپراتور تلفن همراه وجود دارد که با نام های ترکسل (turkcell)، وودافون (vodafon) و آوا (avea) شناخته می شوند. هزینه تماس در کشور ترکیه در مقایسه با ایران بسیار بالاست و نرخ هر دقیقه مکالمه با سیم کارت ترکسل نزدیک به 500 تومان است که می توانید این سیمکارت را در ایران تهیه کنید. اما در موقع خرید سیم کارت تورکسل به این نکته توجه داشته باشید که در ابتدا این سیم کارت ها اعتبار چندان زیادی ندارد که شما این امکان را دارید که شارژهای 15، 20، 25 لیری و ... را برای شارژ کردن خریداری نمایید. با توجه به میزان حجم دیتا، بسته های پیامک و تماس، هزینه سیم کارت بین 90 تا 180 هزار تومان با هم متفاوت میباشد.

بهترین هتل های کوش آداسی ترکیه کدامند؟

بهترین هتل های 5 ستاره و یو آل کوش آداسی

  • لاویستا بوتیک هتل کوش آداسی (Lavista Boutique Hotel)
  • هتل رامادا ریزورت کوش آداسی | Ramada Hotel & Suites
  • هتل کورامار افسوس بیچ ((Koramar Ephesus Beach & Spa Resort
  • هتل آکوا فانتسی ( (Aqua Fantasy Aquapark Hotel & Spa
  • هتل پالم وینگس افسوس ((Palm Wings Ephesus Beach Resort
  • هتل آمارا سی لایت (Amara Sealight Elite)
  • هتل ل بلو (Le Bleu Hotel Resort Kusadasi)

بهترین هتل های کوش آداسی

هتل های ارزان و 3 ستاره کوش آداسی

  • هتل سورتل | Surtel Hotel
  • هتل آسنا | Asena Kusadasi Hotel
  • هتل اولیویا | Olivia Hotel
  • هتل وست آدا این | West Ada Inn Hotel
  • هتل سنتور | Santur Hotel
  • آتلانتیک هالیدی کلاب (Atlantique Holiday Club Kusadasi)
  • هتل آلتین ‌ساری ( Altin Saray Hotel

بهترین هتل های کوش آداسی برای کودکان

  • هتل کورومار افسوس بیچ اند اسپا ریزورت | Korumar Ephesus Beach & Spa Resort
  • هتل آداکوله | Alkoclar Adakule Otel
  • هتل آکوا فانتزی | Aqua Fantasy Aquapark Hotel & SPA
  • هتل پین بای هالیدی ریزورت | Pine Bay Holiday
  • هتل آرورا کوش آداسی | Arora hotel

هتل های کوش آداسی دارای پارک آبی

  • هتل آکوا فانتزی ، آب بازی به سبک والت دیزنی
  • هتل سی ال سی گلف اند اسپا کوش آداسی
  • هتل رامادا ، تجربه اقامتی لوکس و تفریحاتی عالی
  • هتل پالم وینگز ، بال ‌های کوش آداسی
  • پارک آبی آدالند
  • پارک آبی موضوعی تورتوگو ، تفریح به سبک دیزنی لند

حمل و نقل عمومی در شهر کوش آداسی

شما برای حمل و نقل و جابجایی در شهر کوش آداسی می توانید از چند روش کمک بگیرید؛ جالبه بدانید که این شهر به طور کلی منطقه ای کوچک است و اغلب مکان های مهم نزدیک به یکدیگر قرار گرفته اند. بنابراین می توانید خیلی راحت و با پای پیاده هم در شهر قدم بزنید و به مقصد مورد نظر برسید، با این کار از زیبایی های شهر و آب و هوای دلچسب آنجا هم کلی لذت می برید. همچنین در کوش آداسی می توانید با پرداخت هزینه خیلی کمی دوچرخه اجاره کنید و اگر اهل دوچرخه سواری هستید پیشنهاد می کنیم این لذت را از دست ندهید؛ البته باید توجه داشته باشید که در فصل تابستان و با گرمای هوا امکان دارد دوچرخه سواری انتخاب مناسبی برای رفت و آمد های شهری نباشد.

حمل و نقل عمومی کوش آداسی

دلموش در کوش آداسی

در این شهر وسیله نقلیه عمومی وجود دارد که اسمش دلموش می باشد؛ در اصل دلموش را می توان نوعی مینی بوس دانست. این وسیله ظرفیت زیادی ندارد و در مسیرهای خاص و از ایستگاه های معینی حرکت می کند. اما در عوض هزینه بسیار پایینی دارد و بیش تر مردم محلی از آن استفاده می کنند. اما خوبی دلموش این است که لازم نیست برای پیاده شدن صبر کنید تا به ایستگاه برسید، بلکه هرکجای مسیر که بخواهید می توانید به راننده اطلاع دهید و پیاده بشوید.

اتوبوس در کوش آداسی

گستره اتوبوس رانی در شهر کوش آداسی خیلی پهناور بوده و جایی از شهر را پیدا نمی کنید که ایستگاه اتوبوس به چشم نخورد و مهمتر نشود با این وسیله نقلیه به آنجا بروید. قیمت بلیط تک سفره اتوبوس در این شهر حدود 2 لیر است. پیشنهاد میکنیم برای رفت و آمد و گردش در شهر تا جایی که ممکن است از اتوبوس استفاده کنید چرا که اتوبوس های کوش آداسی تمیز و بیشتر وقت ها خلوت هستند. در نهایت با استفاده از این وسیله نقلیه عمومی می تواند در هزینه های سفرتان حسابی صرفه جویی نمایید.

تاکسی در کوش آداسی

برای رفت و آمد در شهر می توانید از گزینه تاکسی هم استفاده کنید. تاکسی ها در کوش آداسی به وفور دیده می شوند و نیازی به صبر کردن نیست، چرا که کافی است چند لحظه صبر کنید و به طور حتم یک تاکسی جلوی پایتان نگه می دارد. هزینه کرایه تاکسی در این شهر چهار لیر است و سه و نیم لیر به ازای هر کیلومتر اضافه می شود و اینکه در ترکیه کرایه تاکسی را بر اساس مسافت طی شده حساب می کنند. لازم به ذکر است که کرایه تاکسی های ترکیه از ساعت 12 شب تا 6 صبح دو برابر حساب می شوند، پس این موارد را در سفر به کوش آداسی حتما در ذهنتان داشته باشید.

نکات مهم پیش از سفر به کوش آداسی

  • چک کردن تاریخ انقضا پاسپورک
  • برگه پرداخت عوارض خروج از کشور
  • اطلاع از قیمت و هزینه های سفر به کوش آداسی
  • بررسی وضعیت آب و هوا
  • همراه داشتن ارز خارجی که بهترین ارز برای خرج کردن در کوش آداسی (لیر یا دلار) است.
  • در صورت استفاده از دارو، همراه داشتن نسخه پزشک
  • همراه داشتن بیمه مسافرتی
  • پرهیز از همراه داشتن وسایل ممنوعه سفر در هواپیما

راهنمای رزرو تور کوش آداسی

شما علاقه مندان به تور کوش آداسی می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور کوش آداسی دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های آن که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور کوش آداسی هدایت می شوید.

از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد کوش آداسی بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت. در آخر سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع: تور کوش آداسی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تورهای ترکیه تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه