loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس و نوروز

بازدید : 218
سه شنبه 14 بهمن 1399 زمان : 17:59

این روزها با توجه به کاهش سفرهای خارجی شاهد استقبال چشمگیری از مسافران در سفر به کیش هستیم و به نوعی انتخاب این مقصد بسیار رایج شده است، خوب جزیره زیبای کیش به هم شیک و مدرن است هم یک شهر ساحلی بی نظیر با کلی تفریح و سرگرمی در خود همه را به وجد می آورد. در واقع می توان گفت سفر با تور کیش یک گزینه مناسب و ایده‌ آل جهت جایگزین کردن سفرهای خارجی با هزینه بسیار پایین تر بشمار می رود.

اگر بخواهیم گذری بر تاریخ این جزیره بزنیم باید بگوییم که جزیره کیش از زمان هخامنشیان بخشی از کشورمان ایران بوده تا اینکه با گسترش اسلام خلفای اموی بر این جزیره تسلط یافتند. سپس در دوران حکومت آل بویه، کیش خوشبختانه مجدد به تسلط ایرانیان درآمد و در دوره سلجوقیان به بزرگترین مرکز تجاری خلیج فارس بدل گردید. ضمنا این جزیره همانند جزیره هرمز به مدت محدودی به دست پرتغالی‌ ها افتاد تا اینکه بعد ها امام قلی خان، سپهسالار شاه عباس خلیج فارس و بحرین و تمامی جزایر آن را فتح نمود. جالب است بدانید که در دوره محمد رضا شاه بود که پتانسیل گردشگری کیش بر همگان آشکار شد. درست زمانی که مشاوران ایرانی و آمریکایی جزیره کیش را به دلیل این همه زیبایی‌ های طبیعی، سواحل مرجانی اش و آب ‌های کریستالی بعنوان مرکز توریستی بین ‌المللی برگزیدند، این شهر بر سر زبان ها افتاد و بدین شکل زیرساخت ‌های مدرن و مهمی از جمله هتل، فرودگاه، نمایشگاه‌ های بین‌ المللی و همچنین اقامتگاه های چشمنواز برای خانواده سلطنتی در کیش بنا نهاده شد. در آخر درست در سال 1361 کیش اولین منطقه آزاد اقتصادی ایران نام برده شد و امروزه رونق اقتصادی کیش بر پایه گردشگری و تجارت می باشد.

تور کیش

نقشه گردشگری کیش

نقشه گردشگری کیش

بهترین زمان سفر به کیش

بهترین زمان سفر به کیش را می توان اوایل دی ماه تا اواخر فروردین (نهایتا اواخر اردیبهشت ماه) نام برد؛ البته امکان دارد حتی در ماه فروردین که جزو پرمسافرترین ماه در کیش است هم گرمای هوا برای بعضی مسافرین لذت بخش و قابل تحمل نباشد. توجه داشته باشید که در اردیبهشت هم که هنوز رطوبت هوا آنچنان زیاد نشده، آب دریا سرد است و گاهی‌ اوقات نسیم باد خنک در شب‌ ها هوای این جزیره را بهاری تر و دلچسب تر می ‌کند. در این ماه‌ ها هوای کیش در بهترین حالت ممکن بوده و مناسب‌ ترین مکان برای تجربه هوای بهاری است؛ البته در کل هوای کیش اغلب اوقات گرم و مرطوب است؛ اما در این ماه ‌ها دما و رطوبت جزیره به حداقل میزان خود می ‌رسد.

قیمت بلیط تور کیش

همیشه اولین موضوعی که که قبل از برنامه ‌ریزی برای یک سفر به یادماندنی ذهن مسافران را درگیر کرده و همیشه مورد بحث قرار می ‌گیرد، هزینه ‌های آن سفر است. قیمت بلیط کیش هم دقیقا همانند سایر بلیط‌ های هواپیمایی به مشخصه‌ هایی همچون: آژانس هواپیمایی، مسافت پرواز، کلاس پرواز، ساعت حرکت و ... بستگی دارد؛ بنابراین نمی توان مبلغ دقیقی برای بلیط کیش بیان کنیم. همچنین قیمت تور کیش به عوامل درخواستی شما مثل تور کیش با غذا، ناهار و شام و ... هم بستگی دارد. در ادامه لازم به ذکر است که هزینه بلیط کیش با توجه به شهری که از آن به کیش پرواز خواهید داشت و زمان پروازتان کاملا متفاوت محاسبه می شود. شما برای تهیه بلیط هواپیما با مراجعه به صفحه اصلی سایت، درست بعد از انتخاب شهر مبدا و مقصد و زمان پرواز، گزینه‌ های گوناگونی برای شما باز خواهد شد که این امکان را دارید با توجه به نیازتان از میان آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید. قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که بلیط چارتر کیش توسط چارترکننده هایی که تعداد زیادی بلیط را خریداری کرده اند تا زمان پرواز ارائه میشوند که معمولا این بلیط‌ ها قیمت پایین تری دارند. این را هم مدنظر داشته باشید که برخی از مجری تور کیش در مدت معینی از سال و یا فصل ‌های مشخصی بلیط ‌های چارتر کیش را در معرض فروش قرار می‌ دهند تا شما بتوانید ارزانترین تور کیش را خریداری نمایید.

قیمت بلیط تور کیش

بهترین هتل های کیش

قطعا با گشت زدن و چرخیدن در وب‌ سایت ‌های رزرو آنلاین هتل در جزیره کیش، متوجه می شوید که بهترین مکان های اقامت در کیش نسبت به بودجه و هدف شما از سفر به کیش کدامیک است اما از نظر مسافرین و کاربران فعال این حوزه قصد داریم محبوب ترین هتل های کیش را برای شما نام ببریم که عبارتند از:

  • هتل سورینت مریم کیش
  • هتل مارینا کیش
  • هتل ترنج کیش
  • هتل داریوش کیش
  • هتل شایان
  • هتل شایگان
  • هتل کوروش
  • هتل مارینا پارک
  • هتل بین المللی کیش و... .

بهترین هتل های کیش

بهترین ساعت پرواز تور کیش

لازم به ذکر است که مسافر عزیز شما برای تهیه بلیط با بهترین قیمت، در صورت امکان زمان بلیط خود را به اواسط هفته موکول نمایید و مهمتر اینکه روزهای دوشنبه و سه‌ شنبه بهترین زمان خرید بلیط هواپیما بشمار می رود چرا که طبق تجربیاتی وجود دارد روزهای چهارشنبه تا شنبه جزو گرانترین روزها برای خرید بلیط هواپیما این مقصد شناخته شده است. البته این موضوع را هم بدانید که تهیه بلیط در اواسط هفته یا خرید بلیط چارتر همیشه هم ارزان‌ تر برایتان تمام نخواهد شد و حتی در مواردی که مسیر شلوغ و پرتردد باشد امکانش هست گران ‌تر از حالت‌ های دیگر به شما ارائه شود و در ادامه طبق مواردی که در بالا گفتیم، درصورتی‌ که مجبور هستید در زمان های خاصی به کیش سفر کنید، انتخاب ‌های کمتری پیش روی خود خواهید داشت. در ادامه هر بلیط هواپیما امکان دارد در روزهای یک ماه، در ساعت ‌های یک روز، همچنین در روزهای مختلف هفته و حتی در ماه‌ هایی از سال با هم متفاوت باشند. در نهایت پیشنهاد ما در خصوص بهترین ساعت پرواز تور کیش خرید بلیط های ساعت ‌های صبح می باشد. چرا که استفاده از بلیط های صبح مزایای مخصوص و عالی به خود را دارد و نکته بعدی اینکه اصلی ترین نکته در مورد قیمت این بلیط ‌ها می باشد چون بلیط های صبح معمولا تقاضای کمتری دارند و به همین دلیل از قیمت نسبتا بهتری برخوردار میباشد.

نحوه رزرو تور کیش

جهت رزرو تور کیش با بهترین قیمت، تنها کافیست شما مسافران درست پس از جستجوی مقصد و تاریخ سفر خود در فهرست تورهای کیش مجموعه ما که به شما نمایش داده می ‌شود، هتل دلخواه خودتان را انتخاب کرده تا به مرحله بعد هدایت بشوید و نیز در مرحله بعد می ‌توانید بین پیشنهادهای موجود، بلیط هواپیما کیش رفت و برگشت خود را نیز انتخاب و رزرو خود را نهایی کنید.

منبع: تور کیش

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تورهای ترکیه تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه