loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس و نوروز

بازدید : 197
شنبه 16 اسفند 1399 زمان : 18:40

اگر به دنبال تجربه‌ ای ناب و فراموش ‌نشدنی در آفریقا هستید، تور کنیا بهترین مقصد سفر برای شما می باشد. این کشور مملو از مناظر و فرهنگ‌ های متنوع و جالب، همراه با تجربه ‌های جذاب و هیجان انگیز از حیات وحشت این منطقه می ‌باشد که در بیش از 40 پارک ملی و ذخایر طبیعی بین دریاچه ویکتوریا و اقیانوس هند پراکنده شده اند. کنیا در اصل کشوری است درست در شرق آفریقا. پایتخت آن نایروبی است و مومباسا، کیسومو و ناکورو شهرهای محبوب و مهم آن بشمار می رود. کشور کنیا به 8 استان تقسیم بندی شده است که هر کدام توسط یک استاندار اداره می ‌شوند. همچنین کنیا آب و هوایی معتدل و دلچسبی دارد و در مناطق ساحلی هوا گرم و مرطوب و در مناطق شمالی و شمال شرقی بسیار خشک و گرم بوده و در طول سال نور خورشید زیادی به کشور می ‌تابد و لباس های تابستانی در این مقصد همیشه مورد استفاده ‌قرار میگیرد

راهنمای اخذ ویزای کنیا برای ایرانیان

هموطنان عزیزی که قصد سفر به کشور کنیا را دارند باید قبل از سفر اقدام به اخذ ویزای کنیا نمایند ، شخص مسافر و یا وکیل و نماینده (آژانس های مسافرتی) مسافر می توانند جهت درخواست ویزای کنیا اقدام نماید. تقریبا همه برای سفر به کنیا به اخذ ویزای توریستی کنیا نیاز دارند و بیشتر بازدیدکنندگان از کنیا به ویزای توریستی 90 روزه با یک بار ورود احتیاج دارند که قیمت ویزای کنیا 50 دلار است. شما مسافران توریستی برای دریافت ویزای کنیا، باید درخواست خود را بسته به‌ تابعیتشان به ‌صورت الکترونیکی در سامانه " eVisa " ثبت کنند و از دیگر روش های اخذ ویزای کنیا می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • شما باید به سفارت کنیا مراجعه کنید و با دادن مدارک مورد نیاز به سفارت، ویزایتان را اخذ نمایید.
  • در فرودگاه نایروبی نیز شما می توانید اقدام به اخذ ویزا نمایید.

اخذ ویزای کنیا برای ایرانیان

انواع ویزا های کشور کنیا

  • ویزا تجاری
  • ویزا توریستی
  • ویزا جهانگردی
  • ویزای ترانزیت

شرایط دریافت ویزای توریستی کنیا

نحوه گرفتن ویزای توریستی کنیا یا همان ویزای کنیا 2020 یکبار ورود تا 3 ماه قبل از سفر فرد دارای اعتبار می باشد. همچنین مسافران با داشتن این ویزا می ‌توانند به‌ مدت 90 روز در خاک کنیا اقامت داشته باشند. در صورت نیاز به ‌تمدید ویزا، فرد باید به دفتر مهاجرت در " نایروبی " پایتخت کنیا مراجعه کرده و مدت زمان اقامت خود در کنیا را تمدید نمایند. حداکثر مدت زمانی که می‌ توان با ویزای توریستی کنیا در این کشور اقامت داشت 6 ماه است.

اعتبار ویزای کنیا

اعتبار ویزای کنیا 3 ماه است و مدت اقامت برای ویزای گردشگری با توجه به تاریخ بلیط رفت و برگشت از سوی سفارت این کشور تعیین می ‌شود و نیز مدت زمان مورد نیاز برای صدور ویزا 4 تا 7 روز کاری می‌ باشد.

اعتبار ویزای کنیا

مدارک لازم برای سفر به کنیا

  • اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار که دارنده پاسپورت داخل آن را امضا کرده باشد
  • 2 قطعه عکس 6 در 4 رنگی زمینه سفید (مشابه عکس پاسپورت نباشد)
  • فتوکپی ار صفحات 1 تا 9 پاسپورت
  • برای خانم های غیر شاغل ارائه گواهی کار و یا جواز کسب همسر
  • برای ویزای تجاری ارائه جواز کسب و یا گواهی اشتغال به کار
  • مدارک شغلی :
  • کارفرما: روزنامه رسمی / جواز
  • کارمند: گواهی اشتغال به کار
  • دانشجو / دانش آموز: گواهی اشتغال به تحصیل
  • رزرو هتل در کنیا
  • رزرو بلیط کنیا

مدت زمان صدور ویزا توریستی کنیا

مدت زمان مورد نیاز برای صدور ویزا 4 تا 14 روز کاری می ‌باشد.

معرفی انواع تورهای کنیا

در حال حاضر تاریخ اجرای گروهی برای تور کنیا برنامه ریزی نشده است. اما جهت اطلاع از سایر تورهای برنامه ریزی شده به صفحه رزرو آنلاین تور کنیا در نامی گشت بروید و تور مورد نظرتان را انتخاب نمایید. ضمنا در صورت علاقه به رزرو تور گروهی یا انفرادی، فرم درخواست تور را تکمیل کنید و تاریخ مورد نظر خود برای سفر به تور کنیا را در آن وارد کنید تا درخواستتان ثبت شود. لازم به ذکر است که برنامه های اعلام شده تور کنیا با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی و تغییر است. از تورهای ترکیبی پرطرفدار این کشور می توان به تور کنیا و تانزانیا و تور آفریقا کنیا نام برد. تور کنیا هم که از جمله تورهای سفر خارجی بشمار می رود، تنها از طریق خطوط هوایی برای گردشگران خارجی و ایران برگزار می گردد و افراد موظف به اخذ ویزای توریستی کنیا هستند. با این حال انتخاب تور کنیا، امکان دارد پروسه اخذ ویزا را از سوی آژانس های مسافرتی به پیش برد. همچنین انتخاب تور کنیا توسط آژانس های مسافرتی معتبر، علاوه بر دریافت ویزای توریستی کنیا، با ارائه خدمات و امکانات دیگری همانند دریافت بلیط هواپیما، رزرو محل اقامت و پیش بردن سفر طبق یک برنامه ریزی اصولی، در کمال آرامش و اطمینان خاطر، لذت سفری خاطره انگیز در دل طبیعت را نصیب شما گردشگران میکند.

معرفی انواع تورهای کنیا

مدت زمان اقامت تورهای کنیا چقدر است؟

تورهای کنیا 8 روزه ، 9 روزه و 10 روزه بیشتر برگزار می شوند، چرا که دیدنی های این مقصد به قدری زیاد است که شما باید وقت بازدید و لذت بردن از تمامی آنها هم داشته باشید، شاید در این روزهای اقامت هم نتوانید از تمام این جاذبه های گردشگری دیدن کنید.

تور کنیا هوایی

خوب تور هوایی کنیا از تهران که این روزها طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است تنها بصورت تور کنیا با هواپیما انجام می گیرد و در خصوص سفر با تور هوایی کنیا باید توجه داشته باشید که کنترل ممنوعیت خروج از کشور و تاریخ انقضای گذرنامه به عهده مسافر می باشد و آژانس نامی گشت هیچ مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد. برای رزرو تور با مدت اقامت های بیشتر و یا سایر خدمات می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. نرخ کودک زیر 2 سال ( نوزاد ) 100 دلار به اضافه بلیط می باشد. هزینه تست PCR در مومباسا (75 دلار) و هزینه ویزای کنیا (60 دلار) بر عهده شما مسافران عزیز میباشد. ضمنا انجام تست PCR اجباری و می بایست 72 ساعت قبل سفر در مراکز اعلامی معتبر انجام گیرد. هتل ها گارانتی می باشد و در صورت کنسلی هزینه ای عودت داده نمی شود و نیز پرداخت 50 درصد نرخ تور در هنگام ثبت نام الزامی و تسویه تور تا 3 هفته قبل از پرواز امکان پذیر می باشد.

تور کنیا هوایی

پرواز های کنیا با چه ایرلاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

  • ترکیش ایرلاین ترکیه ( یک توقف در استانبول )
  • امارات ( یک توقف در دبی )
  • قطر ایرویز ( یک توقف در دوحه )
  • اتحاد ( یک توقف در ابوظبی )

قیمت پرواز کنیا

سفر به کنیا با وجود طبیعت بکر و زیبایی‌ های رنگارنگ و شگفت انگیزش زمانی جذاب ‌تر می ‌شود که قیمت پرواز، هتل و یا تور مسافرتی این مقصد در مقایسه با سفرهای خارجی دیگر پایین ‌تر تمام شود و مسافران ایرانی می ‌توانند با کمترین بودجه تجربه یک سفر خارجی به یادماندنی را باشند، اما متاسفانه باصداقت اگر بخواهیم بگوییم سفر به کنیا سفری ارزان و مقرون به صرفه نیست و طرفداران خاص خودش را دارد اگر به دنبال سفری ارزران قیمت هستید به دنبال مقصدی دیگر باشید. در کل قیمت بلیط هواپیما از تهران به کنیا بستگی به موارد مختلفی و اساسی دارد. توجه داشته باشید که قیمت بلیط پرواز کنیا به این مقصد در اصل به تاریخ سفر، شهر مورد نظر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی که انتخاب می کنید کاملا متفاوت است؛ پیشنهاد می کنیم برای مشاهده قیمت های دقیق تر وارد قسمت خرید اینترنتی تور مسافرتی در صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن اطلاعات مربوطه نرخ قیمت های این مقصد برای شما کاملا قابل مشاهده خواهد بود.

قیمت پرواز کنیا

فرودگاه های کنیا را بشناسید

فرودگاه بین المللی جوموکنیاتا | Jomo Kenyatta International Airport

فرودگاه بین المللی جومو کنیاتا در شهر نایروبی، پایتخت کشور کنیا قرار گرفته است و نیز این فرودگاه از مرکز شهر 15 کیلومتر فاصله دارد. نام این فرودگاه برگرفته شده از نام جومو کنیتا، اولین رئیس جمهور کشور کنیا می باشد. ضمنا فرودگاه جومو کنیتا برای شرکت هواپیمایی Fly540 و افریکن اکسپرس ایرویز قطب پروازی محسوب می شود. طرح اولیه ساخت این فرودگاه در سال 1953 میلادی ارائه شد و یک سال بعد یعنی در سال 1954، ساخت این فرودگاه در نایروبی آغاز گردید و سپس در سال 1958 اولین پرواز از این فرودگاه انجام پذیرفت و به طور رسمی فرودگاه جومو کنیاتا تاسیس شد.

فرودگاه های کنیا را بشناسید

اطلاعات فرودگاه بین المللی جومو کنیاتا

  • نام فرودگاه بین المللی جومو کنیاتا: Jomo Kenyatta International Airport
  • کد یاتا: NBO
  • کد ایکائو: HKJK
  • نوع فرودگاه: مسافربری/ نظامی
  • فاصله از دریا: ۱۶۲۴ متر
  • ترمینال: این فرودگاه دارای ۲ ترمینال داخلی و بین المللی می باشد.
  • وب سایت رسمی فرودگاه بین المللی جومو کنیاتا: www.kaa.go.ke

پرواز تهران کنیا چند ساعت است؟

مدت زمان پرواز به کنیا بستگی به شهر مورد نظر شما دارد ولی با توجه به داشتن حداقل 1 توقف پروازهای کنیا حداقل 11 ساعت طول میکشند.

قیمت تور کنیا، نحوه تعیین قیمت تور کنیا چگونه است؟

قیمت تور کنیا آفریقا براساس پرواز انتخابی (داخلی – خارجی) و هتل محل اقامت (4،3 و یا 5 ستاره)، فصل سفر و همچنین تعداد روزهای اقامت شما در کنار خدمات و امکاناتی که از آژانس مربوطه طلب می کنیدف کاملا متفاوت است و اینکه شما تعیین کننده هزینه سفر به کنیا خود خواهید بود. توجه داشته باشید که هرچه هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید پرداخت نمایید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دور باشد و یا حتی در حومه شهر قرار گرفته باشد، هزینه بسیار کمتری برای اقامت پرداخت می ‌کنید. در کنار این عوامل فصل سفر شما و تعداد روزهای اقامت شما به کنیا از عوامل مهم و اساسی در هزینه تور سفر به کنیا شما مسافران می باشد و در ضمن توجه داشته باشید که ایرلاین‌ های خارجی همچون: قطر ایرویز، امارات و... نیز از ایران به سمت کنیا پرواز دارند. همچنین هزینه پروازهای ایران به کنیا معمولا در یک بازه قیمتی هستند و در طول سال تفاوت چندانی با هم ندارند چرا که جزو تورهای ارزان حساب نمی شوند. معمولا نرخ تور کنیا از 2600 دلار + هزینه بلیت هواپیما شروع می شوند و بنا به شرایط و نوسانات ارزی قابل تغییر است. همچنین شما تورهای کنیا با قیمت های دقیق را می ‌توانید در بالای همین صفحه با جزئیات مشاهده کنید.

قیمت تور کنیا

هزینه هایی که شامل خدمات تور کنیا نمی شوند کدامند؟

  • هزینه تست PCR در تهران و نایروبی به عهده مسافر میباشد.
  • هزینه های شارژ و خرید سیم کارت و اینترنت با مسافران عزیز می باشد.
  • رانندگان ماشین سافاری به ازای هر نفر روزی 3 دلار انعام دریافت می کنند.
  • نوشیدنی های غیر از آب شامل پکیج نمی باشد.

تور ارزان کنیا همان آفر تور کنیا چگونه است؟

تور ارزان قیمت کنیا جزو گزینه هایی است که بیشتر مسافران در سال به دنبالش هستند، اما این تورها چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر به مسافران علاقه مند به این منطقه ارائه می شوند؟ خوب تورهای آفری کنیا در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه ای از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف در کنیا شوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورها دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورت است که این تورها درست در فصل های لو سیزن بیشتر برگزار می شوند، حالا یعنی چی؟ سفر در دوران لو سیزن به معناست که شما مسافران و گردشگران تور کنیا خیلی ارزان کمترین قیمت ‌ها و خلوت ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری را در این کشور تجربه خواهید کرد و این برای خیلی ها ملاک سفر بشمار می رود؛ در ضمن لازم است بدانید که لو سیزن یا آف سیزن (Off-Season) به دلایل مختلف زمانی بوده که مسافران خیلی تمایل به مقصدی خاص ندارند.

تور ارزان کنیا

همچنین شما جهت خرید تور ارزان کنیا از تهران میتوانید در تماس با کارشناسان با تجربه ما مشاوره و با اعلام شرایط و تاریخ سفر خود از زمان و قیمت تور ارزان کنیا مطلع شوید و ارزانترین نرخ تور کنیا را با ما تجربه کنید.

آیا شرایط سفر با تور لحظه آخری کنیا را دارید؟

همه ما علاقه مندان به سفر، اسم تور لحظه آخری کنیا ارزان را بارها شنیده ایم، اما واقعا شرایط استفاده از این نوع تورها برای همه مسافران امکان پذیر است؟ باید بگوییم خیر چون این تورها تنها مختص مسافرانی بوده که ویزا توریستی کنیا آنها آماده و در دستشان باشد و همچنین می بایستی همیشه آماده سفر باشند، چرا که امکان دارد با ارائه تور لحظه آخری شما تنها چند روز زمان بیشتر برای پرواز نداشته باشید، به همین دلیل اگر شرایط سفر با تور لحظه آخری کنیا را دارید، این نوع تورها دقیقا مناسب شماست. در واقع تور لحظه آخری و یا تور آفر خورده کنیا به تورهایی اطلاق می شود که میانگین در نظر گرفته شده جهت اجرای تور تکمیل نشده و آژانس مسافرتی در جهت جلوگیری از ضرر متحمل شده، مجبور است تورها را با تخفیف های 30 الی 50 درصد پایین تر از قیمت واقعی به متقاضی ارایه کند که در این صورت قیمت تور کنیا لحظه آخری با این شرایط به شدت کاهش می یابد.

راه های حمل و نقل و جابجایی در کنیا

شما می توانید در کنیا توسط قطار، اتوبوس، ماتاتو و یا کرایه ماشین رفت و آمد کنید.

قطار در کنیا

ریل‌ های قطار کنیا در مومباسا شروع می شوند، از نایروبی و کامپالا حرکت می کنند و در نهایت به اوگاندا می رسند. قطار در کنیا کمی کند و شلوغ بوده که البته به دلیل هزینه بسیار پایینش خیلی از گردشگران برای سفرهای بین شهری این روش را انتخاب می کنند.

اتوبوس در کنیا

کنیا دارای مسیرهای اتوبوس روی بلند و وسیعی می باشد، حداکثر سرعت مجاز اتوبوس ها 80 کیلومتر بر ساعت است، پس پیشنهاد ما این است که با فردی خوش سفر این مسافت ها را بگذرانید! اتوبس ها معمولا موسیقی، فیلم یا کمدی را برای شما پخش می کنند تا این سفر را برای شما جذاب تر و دلچسب تر شود و در آخر اتوبوس های محلی توسط شرکت های خصوصی مدیریت می شوند.

ماتاتو در کنیا

ماتاتوها مینی بوس های مدرن تری هستند که توسط شرکت های خصوصی مدیریت می شوند و معمولا بین 14 تا 33 نفر مسافر را در مسافت های کوتاه جابجا می کنند. بعضی از این ماتائوها بسیار جذاب و بامزه هستند، زیرا آن ها عکس هایی از فرهنگ آفریقایی را برای دکور ماشینشان استفاده کرده اند.

هزینه حمل و نقل در کنیا

هزینه استفاده از این ماتاتوها معمولا از 30 شیلینگ شروع می شود و اگر شما در شب می خواهید از این وسایل نقلیه استفاده کنید هزینه بیشتری باید بپردازید و همچنین در مسافت های بالا نیز هزینه بیشتر خواهد شد.
اتوبوس ها : دو نوع اتوبوس در نایروبی قابل استفاده هستند:

  • Kenya Bus Service
  • Citi Hoppa

این دو اتوبوس هر دو حمل و نقل درون شهری در نایروبی و البته خارج از نایروبی را فراهم می کنند که هزینه استفاده از اتوبوس معمولا ساعتی 100 شیلینگ میباشد. برای مثال اگر بخواهید از نایروبی به مومباسا بروید، چیزی حدود 700 تا 1000 شیلینگ باید هزینه کنید.

بهترین هتل های کنیا

هتل های 5 ستاره کنیا

  • هتل Villa Rosa Kempinski
  • هتل رادیسون بلو نایروبی | Radisson Blu Hotel Nairobi
  • هتل اینترکانتیننتال نایروبی | InterContinental Nairobi hotel
  • هتل کی کروک لوژ | Keekorok Lodge Hotel
  • هتل لیک نایواشا کانتری کلاب | Lake Naivasha Country Club Hotel

هتل های 4 ستاره در کنیا

  • هتل اکا نایروبی | Eka Nairobi hotel
  • هتل هیلتون نایروبی | Hilton Nairobi Hotel
  • هتل باهاری بیچ | Bahari Beach Hotel
  • هتل آمبوسلی سرنا | Amboseli Serena Safari Lodge hotel
  • هتل لئوپارد بیچ ریزورت | Leopard Beach Resort Spa hotel
  • هتل لیک ناکورو لاج | Lake Nakuru Lodge hotel

بهترین هتل های کنیا

امکانات هتل ها در کنیا

در ابتدا لازم است بدانید که در کشور کنیا هتل های مختلف با امکانات و خدمات متنوعی وجود دارد و بنا به 3، 4 یا 5 ستاره بودن و یا سوئیت های ساحلی یا جنگلی و...، همگی دارای امکانات کاملا متفاوت با یکدیگر هستند. اما اگر ترجیح می دهید در هتل های رده بالا و لوکس نایروبی کنیا اقامت داشته باشید، می توانید از امکاناتی همچون: صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت وای‌فای رایگان، محل سیگار کشیدن، رستوران، پارکینگ، استخر روباز، سونا، اسپا، ماساژ، بار، تراس، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، خشکشویی، مرکز تجاری،‌ صندوق امانات، ‌فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ‌ها، روزنامه، ترنسفر هواپیمایی، صرافی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، خدمتکار روزانه، چک این/چک اوت سریع، خدمات پرستاری کودک، آرایشگاه و... بهره مند شوید.
همچنین شما از خدماتی همچون مرکز اسپا Uluwatu، ماساژهای مختلف، استودیوهای یوگا، باشگاه های ورزشی، استخر سرباز، اتاق بخار، سونا، زمین های تنیس، کلوپ و مرکز بازی های کودکان و نوجوانان، انواع تفریحات از قبیل تیراندازی با کمان و... ، زومبا، ایروبیک در آب، غواصی و قایقرانی در دریا، تورهای فرهنگی، کارگاه های هنری، اجرای رقص های سنتی و... نیز بهره مند می شوید.

رزرو هتل در تور کنیا

در سایت نامی گشت، بدون دغدغه یا پرداخت هزینه اضافی، در چند دقیقه هتل مورد نظر خود را می توانید رزرو کنید. شما این امکان را دارید که در سامانه رزرواسیون آنلاین مجموعه ما شهر و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس قیمت و مشخصات هتل ها را مقایسه نمایید و بعد از اطمینان از انتخاب خود از طریق درگاه های بانکی با استفاده از کارت های عضو شتاب هزینه را به صورت پرداخت الکترونیکی پرداختتان را به سرانجام برسانید. بدین شکل به راحتی در کمترین زمان رزرو هتل خود را به صورت آنلاین انجام داده اید و نیز می توانید با پشتیبانی 24 ساعته آنلاین نامی گشت، آسان ترین و کم هزینه ترین روش رزرو هتل ارزان در کنیا را انتخاب کنید.

قیمت هتل های کنیا

یکی از بزرگ ترین دغدغه های اصلی بیشتر افراد هتل ‌های محل اقامتی در سفر است؛ چرا که تقریبا 50 درصد هزینه ‌های سفر را به خود اختصاص خواهد داد، البته در تور کنیا به این نکته توجه داشته باشید که تمام قیمت ها بسته به زمانی است که شما قصد دارید به نایروبی کنیا سفر کنید؛ چرا که قیمت ها روزانه آپدیت میشوند و در حال تغییر هستند و در ایام شلوغ این هزینه ها طبعا بیشتر می ‌شوند. شما عزیزان برای اقامت در هتل ‌های آپارتمانی کنیا با توجه به محل قرار گرفتن آپارتمان، تعداد اتاق‌ ها، فاصله تا مرکز شهر و امکانات مختلف دیگر می‌تواند هزینه‌ های متغیری داشته باشید، ضمنا هزینه ‌های حدودی هتل های کنیا می ‌تواند از شبی 50 دلار تا 250 دلار متغییر باشد و بسته به نوع هتل شما که 3، 4 یا 5 ستاره است کاملا متفاوت می باشد که پیشنهاد ما برای اینکه از قیمت های دقیق هتل ها مطلع شوید مراجعه به سایت نامی گشت و وارد کردن اطلاعات مربوطه در سیستم رزرواسیون آنلاین تور مسافرتی می باشد.

خدمات تور کنیا

  • بلیت رفت و برگشت از تهران به نایروبی با بهترین پرواز
  • پرواز رفت و برگشت داخلی از نایروبی به مومباسا
  • اخذ ویزای کنیا
  • بیمه‌ حوادث بین ‌المللی
  • راهنمای فارسی زبان با سابقه طبیعت گردی همراه گروه
  • ون اختصاصی برای سافاری با راهنما راننده های مجرب و آشنا به حیات وحش
  • کلیه ترانسفرهای برنامه با خودرو توریستی لوکس
  • کلیه اقامت ها در هتل ‎های لوکس و لوج های جنگلی مطابق جدول اقامت
  • ورودیه به پارک های ملی و ...
  • ترانسفر فرودگاهی و بین شهری

ضمنا این تور شامل خدمات ذیل نمی شود:

  • عوارض خروجی از ایران
  • انعام عوامل محلی تور
  • گشت‎ ها و تفریحات خارج از برنامه
  • هزینه تست PCR برای پرواز برگشت به ایران

خدمات تور کنیا

راهنمای رزرو تور کنیا

شما علاقه مندان به تور ایران کنیا می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور مسافرتی کنیا شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی کنیا هدایت می شوید. آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای خارجی فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت و در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع: تور کنیا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تورهای ترکیه تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه