loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس و نوروز

بازدید : 100
چهارشنبه 13 اسفند 1399 زمان : 16:58

شهر بندری چابهار در جنوب غربی استان سیستان و بلوچستان و در ساحل دریای عمان و اقیانوس هند قرار گرفته و این شهر جذاب تنها بندر اقیانوسی ایران بشمار می رود و جالب است که در لنگرگاه آن کشتی‌ های اقیانوس ‌پیما هم می ‌توانند پهلو بگیرند. برای سفر به چابهار راه ‌های زیادی را پیش روی دارید، شما مسافران هم می ‌توانید تور چابهار را بخرید، هم میتوانید خودتان با هواپیما، اتوبوس، قطار یا خودروی شخصی دل به جاده ‌های این شهر شگفت انگیز بسپارید و راهی شوید. اما خرید تور چابهار راحت ‌ترین و منطقی ترین گزینه برای سفر به این شهر می باشد چرا که مسافت زمینی بسیار طولانی و خسته کننده است. برای خرید تور چابهار تنها کافیست در گوشی ‌یا لپ تاپ یک جستجویی ساده کنید بصورت آنلاین از سایت نامی گشت تور مورد نظرتان را خریداری نمایید. در سفر با تور چابهار تنها کاری که باید بکنید پرداخت هزینه است، بقیه کارها را اپراتور تور برای شما براحتی انجام می ‌دهد، بلیط‌ پرواز و هتل ‌تان را طبق سلیقه و برآورد مالیتان آماده می‌ کند و برای‌ سفرتان و همچنین گشت داخل شهر و دیدن جاذبه ‌های چابهار برنامه ریزی می کند.

بهترین زمان سفر به چابهار

هر شهری هم زمستان دارد و هم تابستان، هم سرما دارد و هم گرما، کمتر شهری در کل دنیا را میتوان دید که در هر فصل و هر ماهی از سال آب و هوای معتدل و عالی را داشته باشد، چابهار همان طور که از اسمش پیداست شهری است که هر ۴ فصلش بهار است، به این معنی که در این شهر سرما یا گرمای سختی را تجربه نمی کنید و شرایط هوا همیشه به شکلی است که شما گردشگران میتوانید در آن غرق لذت شوید. عواملی همچون نزدیکی به دریا و مدار راس السرطان و قرار گرفتن در مسیر حرکت بادهای استوایی و بادهای موسمی که از طرف شبه قاره‌ هند میوزند، همگی باعث شده که چابهار در همه‌ فصول سال دارای آب و هوایی مرطوب و گرمسیری باشد، این شهر در تابستان خنک ‌ترین بندر ایران و در زمستان از گرمترین شهرهای کشورمان ایران بشمار می رود. به طور کلی بهترین زمان سفر به چابهار با توجه آب و هوا از اوایل آبان ماه تا اواسط ماه فروردین می باشد که متوسط دمای چابهار در این زمان ۲۱ درجه‌ سانتیگراد و هوا بسیار معتدل و مطبوع است. اما از اواسط بهار تا انتهای تابستان هوا شرجی و رطوبت آن کمی زیاد میشود که این رطوبت در ماه‌ های اردیبشهت و خرداد به حداکثر خود خواهد رسید، این زمان ‌ها در اصل از خلوت ‌ترین بازه زمانی سال در شهر چابهار می باشد.

بهترین زمان سفر به چابهار

معرفی انواع تورهای چابهار

استفاده از تور گردشگری چابهار بهترین راه سفر و آسودگی خیال برای هر مسافری است که این مقصد را انتخاب کرده است و با خرید تور چابهار قسمت عمده ‌ای از دغدغه‌ های سفر خود را به آژانس مسافرتی ما در نامی گشت بسپارید. در این صورت این امکان را دارید که با خیال راحت از جاذبه‌ های دیگر سفرتان کلی لذت ببرید و آنها را تبدیل به خاطره‌ ای به یادماندنی و سراسر شادی نمایید. آژانس‌ هواپیمایی نامی گشت آمادگی ارائه هر گونه خدماتی را برای تهیه تور چابهار برای شما دارد که این خدمات عبارتند از: گرفتن بلیط هواپیما، رزرو هتل، ترانسفر و هماهنگی گشت ‌ها و وعده‌های غذا و... . در ادامه ما تورهای چابهار را در متنوع ترین حالت خود به شما ارائه میکنیم مثلا تور لوکس چابهار، تور چابهار از مشهد، از تهران، از اصفهان، از شیراز و... جزو تورهای پرطرفدار مجموعه نامی گشت بوده و حالا که نزدیک به ایام عید هستیم تور نوروز چابهار 99 بهترین گزینه برای شما خواهد بود. همچنین تورهای چابهار بصورت هوایی، زمینی با اتوبوس و با قطار هم وجود دارد که شما نسبت به برآورد هزینه و سلیقه تان می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و نیز امکان سفر به چابهار با ماشین شخصی تان هم وجود دارد.

انواع تورهای چابهار

قیمت تور چابهار، نحوه تعیین قیمت تور چابهار چگونه است؟

قیمت تور چابهار به عوامل گوناگونی بستگی دارد. این موضوع را قطعا بیشتر مسافرانی که بارها به این مقصد سفر کرده اند می دانند که قیمت تورهای مسافرتی در فصل های مختلف سال کلی با هم تفاوت دارد. برای مثال در فصل بهار قیمت تورها با توجه به سفرهای نوروزی نسبتا بالاتر می رود، اما منظور از نسبتا یعنی اینکه نسبت به ایام عید و ایام پیک سفرهای قبل از سال است، یا فصل تابستان به دلیل تعطیلی مدارس و... قیمت ها افزایش خواهد داشت. اگر قیمت تور بندر چابهار در این بازه زمانی برای شما مقرون به صرفه نیست می توانید زمان های دیگر را برای سفر انتخاب کنید. موضوع بعدی در خصوص قیمت مناسب تور " انتخاب ایرلاین " مناسب برای سفر شماست که در حال حاضر آژانس نامی گشت بعنوان مجری تور چابهار با پروازهای قشم ایر، آتا، ماهان، تابان، ایران ایر و ... همکاری می کند که شرکت های گفته شده نسبت به خدماتی که ارائه میکنند قیمت های متفاوتی دارند که شما با توجه به این اطلاعات میتوانید پکیج تور خود را تغییر دهید. همچنین انتخاب تور چابهار با غذا (ناهار و شام) و هتل محل اقامت شما در کنار تعداد روزهای اقامت و خدماتی که از آژانس درخواست میکنید همگی نرخ تور شما را دستخوش تغییراتی خواهد کرد. در آخر توجه داشته باشید که شما در تمام فصول می توانید در بالای همین صفحه به روزترین و ارزانترین قیمت تور چابهار در تنوع بالایی با ایرلاین های مختلف، همینطور تعداد شب های متفاوت و هتل های متنوع و لوکس و ... را به راحتی مشاهده نمایید و اینکه لازم است بدانید که نرخ تمامی تورها به صورت روزانه بررسی و تغییر خواهند کرد.

قیمت تور چابهار

نکته: - قیمت تور چابهار از تبریز ، از اصفهان، از مشهد و از تهران و دیگر شهرهای ایران با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد.

آفر تور چابهار یا همان تور ارزان چابهار!

تور ارزان چابهار یا آفر ویژه تور چابهار گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالش هستند، اما این تورها چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی چابهار در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه ای از سمت ایرلاین های داخلی یا هتل های مختلف در این شهر بشوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورها دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورت است که این تورها درست در فصل های لو سیزن بیشتر برگزار و توسط آژانس ها ارائه می شوند، حالا یعنی چی؟ سفر در دوران لو سیزن و کم گردشگر چابهار به معناست که شما گردشگران کمترین قیمت ‌ها و خلوت ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری را در این مقصد تجربه می کنید و مهمتر اینکه این موضوع برای خیلی ها ملاک سفر بشمار می رود؛ در ضمن لازم است بدانید که لو سیزن یا آف سیزن (Off-Season) زمان هایی در سال هستند که همیشه مورد استقبال مسافرانی بوده که به دنبال تورهای ارزان قیمت چابهار، آفر ویژه تور چابهار و آفر تور لحظه آخری چابهار هستند.

آفر تور چابهار

تور چابهار لحظه آخری، انتخابی ارزان و هیجان انگیز برای شما!

اگر تا به حال تورهای لحظه آخری چابهار را تجربه نکرده اید باید بدانید که که این تورها با نام تور دقیقه 90 چابهار هم نام برده می شوند و شما برای بهره مندی از آنها همیشه باید آمادگی لازم را برای آن داشته باشید و اگر نمی ‌دانید تور لحظه آخری چیست لازم به ذکر است که آژانس ‌های مسافرتی گاهی به دلیل تکمیل نشدن صندلی‌ های هواپیما و قطارها و خالی بودن هتل‌ ها در لحظه‌ های آخر قیمت ‌هایشان را حدودا 50 درصد پائین می آورند تا ظرفیت تور را تکمیل کنند، بنابراین همانطور که از اسمش هم پیداست باید برای گرفتن این نوع تورها سرعت عمل داشته باشید و لحظه ‌ای را به هدر ندهید. تور لحظه آخری چابهار از تهران، از مشهد، از اصفهان هم برگزار می شود. ضمنا توجه داشته باشید که نرخ تورهای لحظه آخری حدود 20 تا 50 درصد کمتر از نرخ تورهای سیستمی و عادی است، پس این نکته را در نظر داشته باشید. اما مساله دیگری که برای گرفتن تور لحظه آخری چابهار لازم است بدانید این است که مسیرهای چابهار چه با قطار و چه با هواپیما معمولا مسیرهای پرتردد و ترافیکی و شلوغی نیستند و معمولا از قبل رزرو شده ‌اند بنابراین خیلی کم پیش می ‌آید که از سمت آژانس های هواپیمایی بلیط ‌های لحظه آخری چابهار را بشنوید و با آنها مواجه شوید. پیشنهاد ما این است که برای گرفتن تور چابهار با برنامه ‌ریزی عمل کنید و چندان به دنبال تور لحظه آخری نباشید و با صداقت بگوییم که خرید تورهای لحظه آخر چابهار را از ذهنتان بیرون کنید.

تور چابهار لحظه آخری

تور چابهار از چه شهرهایی انجام می شود؟

تور چابهار گروهی به صورت سه شب و چهار روز و با پرواز از تهران و بنا به مبدا مسافر می‌ تواند از مشهد، از شیراز، از اصفهان، از تبریز، از کرمان، از رشت، از اهواز و از یزد هم باشد.

بهترین مدت زمان اقامت با تور چابهار چقدر است؟

با وجود شهرت " تور چابهار " باید بدانید که تنها برخی از دیدنی ‌های این تور در چابهار قرار گرفته اند و برای بازدید از تمام جاذبه های دیدنی و معروف این منطقه باید تا 100 کیلومتر از چابهار فاصله بگیرید. شما عزیزان چه قصد خرید داشته باشید یا تنها ترجیح می دهید که از جاذبه های دیدنی‌ این منطقه لذت ببرید، در هر صورت حداقل سه روز را باید به این تور اختصاص بدهید. اگر قصد دیدن برخی از معروف ‌ترین مکان های جذاب منطقه از غرب تا ساحل درک مشهور و از شرق تا بندر گواتر زیبا را دارید و نیز قصد دارید مدتی را نیز در شهر تیس و ساحل دریا بزرگ چابهار بگذرانید و سری هم به مراکز خرید منطقه آزاد چابهار بزنید، چهار روز حداقل زمانی است که لازم دارید. چنانچه تمایل دارید مدت زمان بیشتری را به هریک از این فعالیت‌ ها و بازدیدها اختصاص بدهید یا در فواصل بین بازدیدهای خود ساعاتی را به استراحت بگذرانید، میتوانید تورهایی با مدت زمان بیشتر از 5 روز یا 6 روز را رزرو یا خریداری نمایید.

بهترین مدت زمان اقامت با تور چابهار

بهترین وسیله برای تور چابهار چیست؟

به دلیل مسافت طولانی بندر چابهار از تهران بهترین گزینه برای شما هواپیما می باشد و حتما فاصله فرودگاه چابهار تا هتل را از ترانسفر فرودگاهی که معمولا تخفیف ‌های خوبی هم دارند بهره ببرید. نرخ بلیط هواپیما در روزهای مختلف سال متغیر ارائه می شود و ایرلاین هایی همچون: زاگرس، کاسپین و گاهی هم آسمان و ایران ایر که در این مسیر فعالیت دارند، همچنین حدود قیمت پرواز تهران به چابهار 350 تومان به بالا می باشد و همانطور که گفته شد با توجه به روزهای متفاوت در سال قابل تغییر است.

تور چابهار هوایی

قطعا سفر با خطوط هوایی بهترین و راحت ترین گزینه برای تور چابهار هوایی بشمار می رود که ما ایرلاین ‌های ماهان، معراج و ایران ایر را برای سفر به منطقه به شما پیشنهاد می دهیم، هر سه این شرکت‌ های مسافرتی، پروازهای سیستمی دارند و قطعا گران‌ تر از پروازهای چارتری بشمار می روند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که وقتی از این شرکت ‌ها بلیط هواپیما می ‌گیرید با هواپیمای بسیار حرفه ای و خوبی به بندر چابهار سفر می کنید و طبیعتا خدمات بهتری هم دریافت می کنید. معمولا پروازهای سیستمی با هواپیمای ایرباس انجام می ‌گردد ولی این موضوع می تواند مطلق هم نباشد و نگران نباشید چرا که شما در پروازهای چارتری چابهار هم امکان استفاده از خدمات مناسب و هواپیمای مناسبی را دارید. قیمت تور چابهار با هواپیما یا بهتر بگوییم نرخ تور هوایی چابهار در ایام غیر پیک حدودا 950,000 تومان برای 3 شب و 4 روز و در ایام شلوغ حدودا 1,300,000 تومان به بالا می باشد.

تور چابهار هوایی

نکته: تور هوایی از مشهد به چابهار، تور هوایی اصفهان به چابهار و تور هوایی چابهار از تهران – از اصفهان – از شیراز – از مشهد – از اهواز – از رشت جزو محبوب ترین تورهای این مقصد بشمار می رود.

قیمت تور هوایی چابهار

قیمت تورهای هوایی چابهار یا قیمت بلیط هواپیما از تهران به چابهار بستگی به موارد مختلفی و اساسی دارد. توجه داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما به این شهر در اصل به تاریخ سفر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی و همچنین نوع هتل محل اقامتی که شما انتخاب می کنید کاملا متفاوت است؛ پیشنهاد می کنیم برای مشاهده قیمت های دقیق تر وارد قسمت خرید اینترنتی تور هوایی چابهار در صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن اطلاعات مربوطه نرخ قیمت های این مقصد برای شما کاملا قابل مشاهده خواهد بود.

پروازهای چابهار با چه ایرلاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

بلیط هواپیما چابهار را می توانید از ایرلاین های قشم ایر، کیش ایر، ایران ایر، زاگرس، وارش، معراج، ماهان، تابان، کاسپین و ... خریداری کنید که انتخاب هر کدام از این ایرلاین ها می تواند قیمت پروازهای چابهار شما را دستخوش تغییراتی نماید. این ایرلاین ها خدمات متنوعی را بسته به نوع کلاس پروازی، با خرید بلیط هواپیما چابهار به مسافرین ارائه می کنند و در نهایت لازم به ذکر است که شرکت هواپیمایی قشم ایر و ماهان بهترین خدمات را با خرید بلیط هواپیما به مقصد چابهار ارائه می کند.

پروازهای چابهار

قیمت پروازهای چابهار چگونه تعریف می شود؟

قیمت پرواز چابهار تهران بستگی به موارد مختلفی و اساسی دارد و با توجه به نوسانات قیمتی در بازه زمانی های مختلف نمی توانیم قیمت واحدی را به شما بگوییم. اما توجه داشته باشید که نرخ قیمت بلیط پروازهای تهران چابهار در اصل به تاریخ سفر، شهر مورد نظر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی که انتخاب می کنید کاملا متفاوت ارائه می شود. شما اگر برای سفر هوایی و آگاهی از ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تهران چابهار چارتری و خرید اینترنتی و یا خرید بلیط از تهران به شیراز، اصفهان، تبریز، بندرعباس، ارومیه، آبادان، کرمان، جزیره کیش و... و همچنین خرید بلیط چابهار بندرعباس - خرید بلیط چابهار ایرانشهر - خرید بلیط چابهار مشهد - خرید بلیط چابهار شیراز - خرید بلیط چابهار تهران - خرید بلیط چابهار زاهدان و نیز آگاهی از پروازهای تهران به چابهار، اطلاعات پروازی چابهار، روزهای پرواز چابهار به تهران، نوع هواپیما و امکانات آنها و مدت زمان پرواز تهران به چابهار، ساعات پرواز و مهمتر گزینه قیمت بلیط تهران در کنار شرایط تغییر تاریخ و کنسل کردن پرواز چابهار می توانید وارد سایت نامی گشت شوید و ارزانترین تور چابهار را دز سریعترین زمان ممکن 24 ساعت شبانه روز حتی روزهای تعطیل رزرو و خریداری نماید.

معرفی فرودگاه چابهار

فرودگاه چابهار، فرودگاهی کوچک در شهرستان کنارک می باشد که به‌ دلیل فاصله نزدیک با بندر راهبردی چابهار، پروازهای متنوع و زیادی از طریق آن انجام می ‌گردند. همچنین به ‌دلیل موقعیت استراتژیک بندر چابهار به ‌عنوان قلب تجاری سواحل مکران، این منطقه یکی از مناطق آزاد هفت ‌گانه ایران به حساب می آید و وجود شبکه حمل ‌و ‌نقل زمینی و هوایی در آن بسیار ضروری و لازم است. در حال حاضر، کلیه رفت و آمدهای هوایی به این منطقه از طریق فرودگاه چابهار واقع در شهرستان کنارک انجام می‌ گیرد. البته توجه داشته باشید که به دلیل کوچکی و محدودیت پروازی فرودگاه بین المللی بزرگتری در چابهار در حال ساخت و بهره برداری می باشد. در ادامه طبق آمار اعلام شده از سوی مسئولان ارشد فرودگاه در اردیبهشت ماه سال 1396 تعداد 10736 نفر مسافر توسط پنج شرکت هواپیمایی و از طریق فرودگاه چابهار جابجا شده ‌اند.

مشخصات فرودگاه چابهار

  • نوع فرودگاه: همگانی - نظامی
  • کد یاتا: ZBR
  • کد ایکائو: OIZC
  • ارتفاع از سطح دریا: 13 متر
  • فاصله هوایی تا تهران: 1451 کیلومتر معادل دو ساعت و 18 دقیقه پرواز

پرواز تهران چابهار چند ساعت است؟

سریعترین زمان پرواز در پرواز های مستقیم از مبدأ شهر تهران به مقصد شهر چابهار 2 ساعت و 15 دقیقه میباشد و توجه داشته باشید که ممکن است ساعت پرواز با توجه به شرایط آب وهوا و مسیر پرواز متغیر باشد.

تور چابهار زمینی

شما سه گزینه برای تور زمینی چابهار دارید: 1- استفاده از خودروی شخصی 2- تهیه بلیط اتوبوس و 3- سفر با قطار که انتخاب هر کدام از این 3 گزینه کاملا به سلیقه و بودجه تعیین شده شما مسافر عزیز بستگی دارد. خوب اگر دوست دارید با خودروی شخصی تان به چابهار سفر کنید لازمه بدانید که مسافت بین تهران تا چابهار یکی از طولانی ترین مسافت‌های بین دو شهر در کشور بشمار می رود، بنابراین با این وجود اگر سفر به چابهار با خودروی شخصی از نظر هزینه و زمان و خستگی مسیر برایتان به صرفه و منطقی نیست این امکان را دارید که خودروی خود را با قطار به آنجا ببرید و یا با تهیه بلیط قطار راهی این مقصد شده که قطعا از جهت راحتی و امکانات برای شما بهتر و ایده آل تر خواهد بود. در ضمن نکته ‌ای که برای تور زمینی چابهار باید بدان توجه کنید، این است که از آنجایی که مسیر تهران به چابهار قطار یکسره ندارد شما باید بلیط تهران به بندرعباس را خریداری کرده و سپس با اتوبوس به چابهار حرکت نمایید. همچنین برای اطلاع از وضعیت قطارهای مسیر تهران به بندرعباس لازم است بدانید که نرخ قطارهای 6 تخته در ایام غیر پیک 90 هزار تومان شروع می شود و قطارهای 4 تخته از 120 هزار تومان شروع می شود با بالا. برای تور زمینی چابهار شما باید این پکیج را به صورت جداگانه ای تهیه نمایید، یعنی تهیه بلیط قطار و رزرو هتل. چرا که هماهنگی و اطلاع از حرکت اتوبوس ‌ها از بندرعباس به چابهار با خود شما مسافران می باشد.

تور چابهار زمینی

تور چابهار با قطار

برای سفر به بندر زیبای چابهار اگر مبدا شما شهر تهران باشد باید بدانید که هیچ قطار مستقیمی به این شهر وجود ندارد. اگر تصمیم دارید با قطار به چابهار سفر کنید بهترین گزینه است است که اول بلیط قطار تهران به بندرعباس را خریداری کنید و بعد از بندرعباس با اتوبوس به چابهار بروید. البته اگر می ‌خواهید یکسره به چابهار بروید و در بندرعباس معطل نشوید باید از قبل بلیط اتوبوس بندرعباس به چابهار را خریده باشید و مهمتر اینکه خیالتان کاملا راحت باشد که ساعتی که به بندرعباس میرسید، اتوبوس به مقصد چابهار باشد و زیاد معطل نشوید.

بهترین هتل های چابهار کدامند؟

چابهار یکی از شهرهای جنوب ‌شرقی ایران در سیستان و بلوچستان و تنها بندر اقیانوسی کشور بوده که در مجاورت دریای عمان و اقیانوس هند جای خوش کرده است و زیبایی ‌های طبیعی این بندر دیدنی و شگفت انگیزش به قدری زیاد و متنوع است که گردشگران را مبهوت و شیفته خود می ‌کند. فرصت‌ های اقامتی در چابهار با محدودیت‌ های زیادی همراه است و متاسفانه گزینه ‌های اقامتی زیادی را در اختیار شما گردشگران نیست. ولی وجود چند هتل مناسب که بیشتر در نزدیکی ساحل زیبای دریای عمان قرار دارند، کمی خیال شما عزیزان را برای اقامت در این بندر جذاب و دیدنی راحت خواهد کرد. اگر قصد دارید با تور چابهار همراه شوید و هنوز نمی ‌دانید که در کدام هتل در این مقصد اقامت کنید، با ما همراه باشید.

بهترین هتل های چابهار

بهترین هتل های 4 و 5 ستاره چابهار :

  • هتل 5 ستاره لیپار
  • هتل 4 ستاره لاله
  • هتل 4 ستاره فردوس
  • هتل 4 ستاره شاهان چابهار

هتل های ارزان در چابهار :

  • هتل ونوس چابهار
  • هتل آذین چابهار
  • هتل سپیده چابهار

امکانات هتل ها در چابهار

اگر هتل های 4 ستاره به بالا چابهار را انتخاب کردید باید بدانید که امکانات و خدمات خوبی را خواهید داشت و شما برای اقامت در این هتل ها کلیه امکانات رفاهی و تفریحی از قبیل اینترنت پر سرعت، خشک ‌شویی، پارکینگ، ورودی ویژه افراد ناتوان جسمی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، مرکز غواصی، استخر و بسیاری امکانات دیگر برای رفاه شما فراهم است و همچنین در بیشتر هتل های چابهار کافی ‌شاپ و رستوران با فضایی دلباز و دلپذیر و نوشیدنی‌ ها و غذاهای متنوع آماده پذیرایی از شما میهمانان است و برخورد مناسب و حرفه‌ ای کارکنان این هتل ها لبخند رضایت را بر لبانتان می‌ نشاند.

رزرو هتل در تور چابهار به چه صورت است؟

در سایت نامی گشت، بدون دغدغه یا پرداخت هزینه اضافی، در چند دقیقه هتل مورد نظر خود را می توانید رزرو کنید. شما این امکان را دارید که در سامانه رزرواسیون آنلاین مجموعه ما شهر و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس قیمت و مشخصات هتل ها را مقایسه نمایید و بعد از اطمینان از انتخاب خود از طریق درگاه های بانکی با استفاده از کارت های عضو شتاب هزینه را به صورت پرداخت الکترونیکی پرداختتان را به سرانجام برسانید. بدین شکل به راحتی در کمترین زمان رزرو هتل خود را به صورت آنلاین انجام داده اید و نیز می توانید با پشتیبانی 24 ساعته آنلاین نامی گشت، آسان ترین و کم هزینه ترین روش رزرو هتل ارزان در چابهار را انتخاب کنید.

قیمت هتل های چابهار

یکی از بزرگ ترین دغدغه های اصلی مسافران هتل ‌های محل اقامتی در سفر است؛ چرا که تقریبا 50 درصد هزینه ‌های سفر را به خود اختصاص خواهد داد، البته در تور چابهار به این نکته توجه داشته باشید که تمام قیمت ها بسته به زمانی است که شما قصد دارید به چابهار سفر کنید؛ چرا که قیمت ها روزانه آپدیت میشوند و در حال تغییرات هستند و در ایام شلوغ این هزینه ها طبعا بیشتر می ‌شوند. شما عزیزان برای اقامت در هتل ‌های آپارتمانی چابهار با توجه به محل قرار گرفتن آپارتمان و یا اقامت در هتل های 3، 4 یا 5 ستاره لوکس، تعداد اتاق‌ ها، فاصله تا مرکز شهر و امکانات مختلف دیگر در هتل ها می‌ تواند هزینه‌ های متغیری را بهمراه داشته باشد. بنابراین نمی توان قیمت واحدی را در خصوص قیمت هتل های چابهار بیان نمود. برای اطلاع بیشتر از قیمت هتل های این مقصد حتما به سامانه رزرواسیون نامی گشت مراجعه کنید.

خدمات تور چابهار

آژانس‌هواپیمایی نامی گشت آمادگی ارائه هر گونه خدماتی را برای تهیه تور چابهار برای شما دارد. خدماتی از جمله :

  • رفت و برگشت با هواپیما
  • اقامت در هتل با صبحانه
  • ترانسفر از فرودگاه یا ترمینال به هتل
  • اجرای گشت ها با اتوبوس یا مینی بوس یا ون
  • همراهی راهنمای تور حرفه ای
  • پرداخت ورودیه اماکن مورد بازدید
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر از فرودگاه به هتل

راهنمای رزرو تور چابهار

شما علاقه مندان به تور چابهار می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور مسافرتی چابهار شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی چابهار هدایت می شوید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای داخلی بخصوص تورهای مسافرتی چابهار فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت و در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع: تور چابهار

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تورهای ترکیه تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه