loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس و نوروز

بازدید : 104
شنبه 2 اسفند 1399 زمان : 17:54

یک سفر چند روزه برای لذت بردن از این همه‌ شگفتی‌ و مکان های توریستی و آشنایی با فرهنگ زیبای فرانسه کافی نیست. هر کسی که یک بار به فرانسه سفر کرده باشد، برای دیدن مجدد این کشور منحصر به فرد، لحظه‌ شماری می ‌کند. در این مقاله، سعی کرده ایم اطلاعات کاملی در مورد این کشور در اختیارتان بگذاریم تا سفر با تور فرانسه را به بهترین شکل خود آغاز کنید؛ از جمله بهترین زمان برای سفر، روش اخذ ویزا توریستی، روش ‌هایی برای کاهش دادن هزینه ‌های سفر و... که با کمک این راهنمای سفر بتوانید سفری بی نظیر به این مقصد رویایی اروپایی برنامه ‌ریزی کنید و مجموعه نامی گشت در تمام لحظات این سفر در کنار شماست.

قطعا با شنیدن نام فرانسه بدون شک به یاد معماری و هنر در بالاترین سطح ممکن خواهید افتاد، کشور زیبای فرانسه مکان های شگفت انگیزی گردشگری متنوعی را در خود جای داده که در سراسر دنیا به شهرت خاصی رسیده است و جاذبه‌ هایی که روز ‌به ‌روز کشف می‌ شوند و در معرض دید توریست ها و مسافران قرار داده می شود. همچنین این کشور از نظر تنوع و گستردگی فرهنگی، بسیار قابل ‌توجه می باشد و شما این را از گالری ‌های هنری، جاذبه‌ های فرهنگی، کاخ ‌های باشکوه و آثار معماری شگفت ‌انگیزش براحتی می ‌توانید ب ه‌وضوح شاهد باشید. در کل فرانسه، جزو برترین مقصدهای گردشگری در کل دنیا بشمار می رود و سالانه 89 میلیون گردشگر دارد.

نقشه گردشگری فرانسه

نقشه گرشگری فرانسه

شرایط اخذ ویزای توریستی فرانسه

ویزای توریستی فرانسه متقاضیان بسیاری در سراسر ایران بخصوص ایران دارد، چرا که کشور فرانسه به دلیل داشتن جاذبه های منحصر به فردی همچون برج ایفل و موزه لوور و سایر نقاط تاریخی و زیبا مورد توجه مردم جهان می باشد. امکان دارد اطلاعات جامع و مناسبی در زمینه نحوه دستیابی به ویزای توریستی فرانسه نداشته باشید و یا اطلاعاتی نادرست در این زمینه شیده باشید، در این بخش در رابطه با کلیه شرایط و نحوه اخذ ویزای توریستی فرانسه به صورت کامل و مفصل با شما دوستان اطلاعاتی خواهیم داد. در مرحله اول برای سفر به کشور زیبای فرانسه شما نیاز به یک ویزای توریستی معتبر (ویزای شنگن) خواهید داشت و ویزای فرانسه با دعوتنامه می تواند کار شما را راحت تر کند. دارا بودن ویزای توریستی معتبر به شما امکان ورود به کشور فرانسه را خواهد داد و نیز با این ویزا شما می توانید به کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا هم سفر داشته باشید.

اخذ ویزای توریستی فرانسه

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی فرانسه

  • گذرنامه (حداقل باید دارای 7 ماه اعتبار باشد.) به همراه کپی از صفحات اول و دوم و همچنین کپی از تمام صفحاتی که مهر ویزا در آن ها خورده باشد.
  • 2 قطعه عکس که باید در سال جدید گرفته شده باشد.
  • فرم ویزا که توسط سفارت ارائه می شود و یا می توان به صورت آنلاین آن را تکمیل نمود. (البته این فرم رایگان می باشد.)
  • بیمه مسافرتی با پوشش حداقل 30000 یورو
  • تهیه و رزرو بلیط رفت و برگشت به کشور فرانسه
  • مدارک اثبات تمکن مالی (افراد باید تمکن مالی خود را با پرینت حساب اثبات کنند)
  • مدارک مربوط به رزرو هتل
  • در صورت داشتن دعوت نامه از فامیل و یا دوست شانس ویزا افزایش می یابد.
  • اگر کارمند دولتی هستید نیاز به ترجمه فرم مرخصی، فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی دارید.
  • اگر کارمند بخش خصوصی هستید نیاز به نامه اشتغال به کار از سوی شرکت خصوصی به همراه سربرگ و ذکر میزان دریافت حقوق ماهیانه و مدت مرخصی نیاز است.
  • اگر دانشجو هستید و یا عضو هیئت علمی دانشگاه باشید نیاز به کارت دانشجویی و یا کارت عضویت هیئت علمی دارید.
  • در صورت داشتن سوابق بیمه تامین اجتماعی سوابق ارائه گردد.

ویزای فرانسه چقدر طول می کشد؟

اگر شما اطلاعات را به درستی ارسال کرده باشید، یک ایمیل برایتان ارسال می شود که تاریخ وقت سفارت شما در آن اعلام شده تا جهت ویزای فرانسه توریستی اقدام نمایید. معمولا کمتر از یک هفته طول می کشد که سفارت جواب ایمیل شما از سمت مسئولان سفارت داده شود و تاریخ ملاقات شما با افسر سفارت معمولا یک ماه بعد از آن خواهد بود. در این مدت شما می توانید نقص و کمبود های مدارک خود را برطرف کنید و آماده ارائه مدارک به سفارت شوید و در نهایت ما در آژانس نامی گشت ویزای توریستی فرانسه تضمینی را براحتی برای شما خواهیم گرفت، تنها کافیست با مشاوران ما تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم را به شما اطلاع رسانی کنند.

ویزای توریستی فرانسه چند روزه است؟

شما مسافران عزیز می توانید با اخذ ویزای توریستی فرانسه حداکثر 90 روز در بازه زمانی 180 روزه در فرانسه و همچنین کشورهای اروپایی حوزه شنگن اقامت داشته باشید.

ویزای توریستی فرانسه با دعوتنامه

اگر قصد دارید دعوت نامه فرانسه را جهت بهبود روند رسیدگی به پرونده ویزای خود یا خانواده تان دریافت کنید، باید هرچه سریع تر اقدام نمایید و درخواست خود را با یکی از اقوام تان که در این کشور سکونت دارد در میان بگذارید، همچنین از او بخواهید که هنگام پر کردن فرم دعوت نامه فرانسه به تمامی نکات دقت کرده و می بایستی اصل صداقت را نیز در نظر بگیرد، توجه داشته باشید که اهدافی که برای اخذ ویزا فرانسه مطرح می کنید باید با مطالب ذکر شده در متن دعوت نامه کاملا یکی و همخوانی داشته باشد. زمانی که دعوت نامه فرانسه برای افراد کم تر از 18 سال ارسال شود، باید همه مدارک مربوط به صدور ویزای آن ها توسط والدین او و با اعلام رضایت آن ها انجام گیرد، در غیر اینصورت امکان صدور ویزا و رسیدگی به پرونده برای شخص وجود ندارد.

قیمت ویزای توریستی فرانسه

در ابتدا مهم است بدانید که بررسی های اولیه‌ مدارک به منظور صدور ویزای فرانسه به طور معمول دو هفته زمان می برد. در این مدت گذرنامه شما نزد سفارت خواهد ماند و نیز سفارت فرانسه بعد از دریافت مدارک به شما رسید داده و در این رسید، تاریخ و زمان مراجعه به سفارت برای پاسخ نهایی ویزای فرانسه بیان شده است. همچنین قیمت ویزای فرانسه 60 یورو است که زمان ارائه‌ مدارک به صورت نقد در سفارت پرداخت خواهید کرد و این مبلغ بابت بررسی درخواست ویزای فرانسه و مدارک شما می باشد و در هیچ حالتی سفارت این مبلغ را بر نمیگرداند.

قیمت ویزای توریستی فرانسه

قیمت تور فرانسه، نحوه تعیین قیمت تور فرانسه چگونه است؟

قیمت تور فرانسه شامل هزینه‌ ویزا، پرواز و هتل و خدمات و امکاناتی که در پکیج تور انتخاب می کنید، می باشد و اینکه قیمت ویزای فرانسه 1 میلیون تومان است و نیز هزینه‌ پرواز هم با توجه به زمان سفر شما از 3 میلیون تا 8 میلیون متغیر ارائه می شود و همچنین پایین ترین نرخ هتل ‌های فرانسه از 1 میلیون شروع شده و تا 4 میلیون نیز متغییر محاسبه می شود. همچنین قیمت تور فرانسه از مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز هم قیمت های مختلفی دارد که این قیمت ها در زمان های مختلف سال بسیار با هم متفاوت میباشد که پیشنهاد می کنیم برای قیمت دقیق تر به سامانه آنلاین سایت نامی گشت مراجعه کنید.

قیمت تور فرانسه

تور لوکس فرانسه، انتخاب رویایی اما گران!

در ابتدا بدانید که تور لوکس در واقع گران ترین، کمیاب ترین و باکیفیت ترین تورها را شامل می شود. سفر لاکچری اتفاقی بی نظیر و تکرار نشدنی است که همه دوست دارند حداقل برای یکبار هم که شده تجربه اش کنند. در خصوص سفر با تور های لوکس فرانسه پاریس هم به این شکل است که علاوه بر انتظار خدمات و امکانات فوق العده خاص، بیش از هر چیزی حس آرامش و آسودگی خیال در سفرتان لمس خواهید کرد. ضمنا در این نوع تورها هزینه های سفرتان چندین برابر هزینه های عادی سفر می شود و در واقع این هزینه های اضافی شامل امکانات ویژه ای است که از سمت آژانس به شما ارائه می شود از کلاس های پروازی و پذیرایی های ویژه گرفته تا اقامت در هتل های 5 ستاره UALL و ترانسفر خصوصی است که هر کدام از اینها سفرتان را لذت بخش تر میکند.

آژانس مسافرتی نامی گشت یکی از آژانس های معتبر و فعال در حوزه گردشگری بوده که خدمات و امکانات لاکچری را به شما مسافران در قالب تورهای داخلی و خارجی ارائه می دهد. آنچه که تورهای لاکچری را خاص می کند، رزرو بلیط هواپیمایی فرست کلاس و بیزینس کلاس است که گران ترین صندلی های پرواز به شمار می آیند و همچنین ارائه وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام، اقامت در هتل های لوکس و مدرن، ترانسفر اختصاصی از ابتدای سفر با ماشین های لوکس، بیمه مسافرتی، گشت های شهری با راهنمای فارسی زبان در مقصد را شامل می شود.

تور ارزان فرانسه، تجربه سفری اقتصادی!

بسیاری از مسافران به دنبال رزرو ارزان تور فرانسه هستند که خوشبختانه برای سفر با ارزانترین تور به فرانسه راه های مختلفی پیش روی شماست. یکی از بهترین راه هایی که از طریق آن می توانید میزان هزینه های سفر را به شدت کاهش دهید انتخاب فصل کم گردشگر و خلوت این مقصد، درخواست خدماتی کمتر برای سفر می باشد و در همان ابتدای شرکت در تور فرانسه ارزان می توانید این موارد را به خوبی کنترل و برنامه ریزی نمایید. یکی دیگر از مهمترین مواردی که می تواند در کاهش قیمت تور ارزان فرانسه تاثیرگذار باشد، نوع هتل انتخابی شما می باشد و اینکه می توانید به جای هتل 5 ستاره اقدام به رزرو هتل 2 یا 3 ستاره کنید و در میزان هزینه های سفر صرفه جویی داشته باشید و در آخر رزرو تور لحظه آخری فرانسه گزینه آخر شما برای سفری ارزان به فرانسه می باشد.

بسیاری از مسافران به دنبال رزرو ارزان تور فرانسه هستند که خوشبختانه برای سفر با ارزانترین راه های مختلفی پیش روی شماست. یکی بهترین هایی طریق آن می توانید میزان هزینه را شدت کاهش دهید انتخاب فصل کم گردشگر و خلوت این مقصد، درخواست خدماتی کمتر باشد در همان ابتدای شرکت موارد خوبی کنترل برنامه ریزی نمایید. دیگر مهمترین مواردی تواند قیمت تاثیرگذار باشد، نوع هتل انتخابی شما اینکه جای ستاره اقدام یا کنید صرفه جویی داشته باشید آخر لحظه آخری گزینه سفری باشد.

تور ارزان فرانسه

آیا شرایط سفر با تور لحظه آخری فرانسه را دارید؟

همه ما بی شک اسم تور لحظه آخری فرانسه ارزان را بارها شنیده ایم، اما واقعا شرایط استفاده از این نوع تورها برای شما امکان پذیر است؟ باید بگوییم خیر چون این تورها مختص مسافرانی است که ویزا توریستی فرانسه یا همان ویزای شنگن شان آماده و در دستشان باشد و همچنین همیشه آماده سفر باشند چرا که امکان دارد با ارائه تور لحظه آخری شما تنها چند روز زمان بیشتر برای پرواز نداشته باشید، به همین دلیل اگر این شرایط را دارید این نوع تورها برای شما گزینه ای ارزان و عالی است؛ در واقع تور لحظه آخری و یا تور آفر خورده ایتالیا به تورهایی اطلاق می شود که میانگین در نظر گرفته شده جهت اجرای تور تکمیل نشده و آژانس مسافرتی در جهت جلوگیری از ضرر متحمل شده، مجبور است تورها را با تخفیف های 30 الی 50 درصد پایینتر از قیمت واقعی به متقاضی ارایه نماید که در این صورت قیمت تور لحظه آخری فرانسه با این شرایط به شدت کاهش می یابد.

همچنین تور لحظه آخری فرانسه معمولاً در آژانس هایی که مجری مستقیم تور فرانسه و اروپا هستند انجام می پذیرد و زمان سفر و شرایط جوی و ... تاثیر فراوانی را در اجرا و قیمت تور اروپایی در برخواهد داشت.

ارزان ترین زمان سفر به فرانسه

مهمترین دلیلی که امکان دارد شما فصل زمستان را برای سفر با تور فرانسه انتخاب کنید، بی شک کاهش هزینه ها و مخارج سفر به علت کمتر بودن گردشگر و توریست نسبت به دیگر فصل های پاریس فرانسه می باشد. در فرانسه زمستان واقعی را شما کاملا لمس و سرمای سوزان و برف و کولاک را تقریباَ از ابتدا زمستان تا انتهای آن خواهید دید و البته فرصت خرید مناسب با تخفیفات 50 ٪ الی 70 ٪ برندهای مشهور دنیا می تواند مزیدی بر علت باشد که شما تور فرانسه در فصل زمستان را انتخاب کنید. البته سایر هزینه ها مانند بلیط هواپیما تقریبا 40 ٪ و هزینه هتل ها تقریباَ نصف و شما 50 ٪ پایین تر از قیمت واقعی شان پرداخت خواهید کرد. در واقع میتوان گفت تور فرانسه زمستان اقتصادی ترین فصل سفر در یک تور ارزان فرانسه بشمار می رود.

معرفی بهترین تور های فرانسه

انواع تور های ترکیبی فرانسه

تورهای ترکیبی فرانسه و اسپانیا فرصتی برای طرفداران سفر به این دو کشور زیبای اروپایی. می دانید که قیمت تورهای ترکیبی اروپا هر یک بنا به زمان و مکان های سفر و امکانات هتل ها متفاوت است. برای این تور ترکیبی هم شما می توانید هر یک از دو نوع تور را بنا به سلیقه و یا بودجه تان، انتخاب و از دیدار این دو کشور لذت ببرید. نوع اول شامل گشت پاریس، بارسلونا و مادرید است و نوع دوم فقط پاریس و سپس بارسلونا در اسپانیا. مسلما طرفداران گردش و تفریح به این سه شهر علاقه مندند. بخصوص بارسلونا که شبهایش نزد توریست ها معروف است. در آخر جهت رزرو تور و بلیط هواپیمای مربوطه با ما در ارتباط باشید.

تورهای ترکیبی اروپا میتواند از چند کشور یا چند شهر زیبا و مهم و اروپایی مورد علاقه شما تشکیل شود که بیشتر مسافرین به دنبال ارزانترین تور ترکیبی فرانسه بصورت انفرادی یا گروهی هستند با بتوانند به صرفه به این کشورها سفر کنند. در تورهای ترکیبی فرانسه ارزان معمولا انتخاب 3 یا 4 نقطه شهری یا کشوری مناسب ترین نوع انتخاب یک تور کامل اروپایی میباشد، لذا افزودن کشورهای مازاد در این نوع تور به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشود چرا که در این صورت تمامی وقت و فرصت شما عزیزان در فرودگاها و جاده های بین شهری یا بین کشوری خواهد گذشت.

انواع تور های ترکیبی فرانسه

تور ترکیبی فرانسه ایتالیا به مدت حدودا 7 روز یا تور ترکیبی فرانسه اسپانیا ایتالیا به مدت حدودا 10 روز و همچنین تور تورکیبی فرانسه هلند و فرانسه آلمان از معروف ترین و رایج ترین تورهای دور اروپا با پکیج قیمت فوق العاده مناسب کمترین قیمت تور اروپا و خدمات کامل تور مسافرتی میتواند از پیشنهادهای آژانس هواپیمایی نامی گشت به مسافرین خواهان تور ترکیبی فرانسه باشد.


تور فرانسه ایتالیا

یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین تور های تفریحی اروپا تور ترکیبی ایتالیا فرانسه می باشد که شما در اصل یک سفر کم هزینه به 2 کشور فوق العاده زیبا را می توانید ببینید. تور ایتالیا فرانسه در 6 شب و 7 روز اجرا میشود که شامل هتل های 4 ستاره تاپ و 5 ستاره در مرکز شهر با پرواز داخلی مابین رم و پاریس و ترانسفر های فرودگاهی در هر دو شهر رم و پاریس می باشد و از دیگر تورهای ترکیبی فرانسه می توان به تورهای زیر اشاره کرد.

  • تور ترکیبی ایتالیا فرانسه اسپانیا
  • تور ایتالیا فرانسه تابستان 98
  • تور ایتالیا فرانسه نوروز 1400
  • تور سوئیس فرانسه
  • تور فرانسه پرتغال
  • تور فرانسه هلند
  • تور فرانسه هلند ایتالیا

تور فرانسه ایتالیا

مدت زمان سفر ایران به فرانسه چقدر است؟

پرواز بدون توقف تهران به پاریس حدود 6 ساعت و پرواز با یک توقف نیز حدود 8 ساعت برای شما مسافران زمان خواهد برد؛ اما پرواز از تهران به سایر شهرهای فرانسه با یک توقف انجام می گردد.

تور فرانسه از چه شهرهایی انجام می شود؟

با توجه به شرایط و محدودیت هایی که در کل دنیا و کشور ما ایران حکمفرماست، پروازهای خارجی به شدت کاهش پیدا کرده اند، اما در خصوص پروازهای فرانسه به این صورت است که مبدا تمامی تورهای آن به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای ایران هم وجود دارد. مثلا تور فرانسه از شهرهای بزرگ کشورهمچون: تبریز، شیراز، اصفهان و مشهد هم در بعضی از فصول پرگردشگر سال توسط آژانس ها برگزار می شوند.

بهترین شهرهای توریستی فرانسه کدامند؟

پاریس

پاریس اولین و از جمله ریباترین شهرهای توریستی فرانسه میباشد و دیگر کمتر کسی در جهان است که این شهر زیبای گردشگری را نشناسد. پاریس زیبا توانسته است جاذبه‌ های متنوع طبیعی و توریستی زیادی را در خود جای دهد. ازجمله پر بازدیدترین جاذبه ‌های گردشگری پاریس می ‌توان به: برج ایفل، موزه لوور، کلیسا نتردام، طاق پیروزی، خیابان شانزه لیزه، کلیسا قلب مقدس، باغ لوکزامبورگ، کاخ ورسای، پل الکساندر سوم، دیزنی لند پاریس، میدان کنکورد، رود سن، کشتی کروز، کاخ گارنیه، آرامگاه پانتئون و بسیاری دیگر اشاره کرد.

پاریس

نیس

به ‌جرأت می ‌توان گفت که بعد از شهر پاریس، مشهورترین شهر توریستی فرانسه، شهر نیس است تا حدی این شهر شهرت جهانی داشته و بسیاری از مسافران ترجیح می دهند تا تور نیس را به ‌طور اختصاصی خریداری کنند. این شهر درست در جنوب فرانسه قرار دارد و آب ‌و هوای مدیترانه ‌ای دارد. ازجمله مکان ‌های توریستی شهر نیس می ‌توان به: قلعه تپه، گردشگاه انگلیسی نیس، بخش قدیمی نیس، تئاتر ملی و سواحل زیبای آن اشاره کرد.

نیس

مارسی

حالا نوبت به یکی دیگر از زیباترین شهرهای توریستی فرانسه یعنی شهر معروف مارسی رسیده است. مارسی ازجمله شهرهای توریستی و بسیار محبوب فرانسه است که فاصله بسیار اندکی با مرکز این کشور داشته و به همین علت رشد بسیار خوبی در تمام بخش ‌ها کسب کرده است. خوشبختانه پیشرفت صنعت توریسم در پاریس به ‌تدریج اثر خود را بر مارسی هم گذاشته و همین باعث می ‌شود که مارسی نیز بتواند به یکی از پر بازدیدترین شهرهای توریستی فرانسه شود.

مارسی

کن

شاید هیچ شهری به اندازه شهر زیبای کن در اروپا چهره‌ های معروف سینما را به خود ندیده باشد چرا که برای جشنواره کن طیف گسترده ای از بازیگران از سراسر دنیا میهمان این شهر هستند. کن یکی دیگر از شهرهای دیدنی کشور فرانسه است؛ این شهر توریستی امکانات متنوع و زیادی دارد که به دلیل جشنواره کن به مقصدی لوکس برای گردشگران مشکل ‌پسند بدل شده است. اگر به دنبال سفری لاکچری و کاملا خاص هستید کن یکی از شهرهای پیشنهادی ما به شما در کشور فرانسه است.

کن

لیون

لیون با قدمتی 2000 ساله که اگر در کوچه پس کوچه ‌های آن در تور فرانسه قدم بزنید؛ تمدن کهن و زیبای این شهر را لمس خواهید کرد. اگر قصد دیدن از شهرهای توریستی این کشور را دارید؛ لیون یکی از مقصدهای عالی برای شماست و نیز در جای جای فرانسه هنر را احساس می ‌کنید که لیون نیز از این مقوله مستثنی نمی باشد. تئاتر و سالن ‌های نمایش در لیون شهرت جهانی را به خود اختصاص داده است که هنرمندان تئاتری را به لیون که یکی از شهرهای فرانسه است جذب می ‌کند.

پرواز های فرانسه

در حال حاضر تنها پرواز مستقیم بین ایران و پاریس با هواپیمایی ایران ایر از تهران به پاریس انجام می شود و پرواز های ایران ایر به فرانسه جزو محبوب ترین پروازها بشمار می رود و سایر خطوط هواپیمایی با یک توقف انجام می شوند. همچنین ایرلاین های مطرحی همچون ماهان، ایر فرانس، پگاسوس، ایژین، آذربایجان، امارات، ترکیش، لوفتهانزا، اتریشی، آلیتالیا و... هم در طول هفته به فرانسه و شهرهای بزرگ آن پرواز دارند.

پروازهای فرانسه

مدت زمان پرواز ایران به فرانسه

تهران و پاریس در فاصله 4246 کیلومتری از یکدیگر قرار گرفته اند که مدت تخمینی پرواز میان ‌آن‌ ها 06:04 ساعت می باشد که این مدت زمان ممکن است بسته به آب و هوا یا مسیرهای هوایی متغیر باشد.

قیمت پرواز های فرانسه

قیمت بلیط هواپیما از ایران به فرانسه یا پرواز مستقیم تهران پاریس بستگی به موارد مختلفی و اساسی دارد. توجه داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما به این کشور در اصل به تاریخ سفر، شهر مورد نظر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی که انتخاب می کنید کاملا متفاوت است؛ پیشنهاد می کنیم برای مشاهده قیمت های دقیق تر وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط در صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن اطلاعات مربوطه نرخ قیمت های این مقصد برای شما کاملا قابل مشاهده خواهد بود.

فرودگاه های فرانسه

فرودگاه بین المللی شارل دو گل پاریس | Charles De Gaulle

فرودگاه بین المللی شارل دو گل پاریس بزرگ ترین فرودگاه بین المللی فرانسه و یکی از مهم ترین مراکز هوانوردی جهان است که درست در 25 کیلومتری شمال شرق پاریس در منطقه رسی قرار گرفته است. این فرودگاه به پاس خدمات " ژنرال شارل آندره ژوزف ماری دو گل " رهبر نیروهای جبهه فرانسه آزاد، به نام وی نامگذاری شده است و اینکه اطلاعات پرواز فرودگاه شارل دوگل پاریس به این صورت است که در سطح بین المللی با کدهای شناسایی CDG (یاتا)، LFPG (ایکائو) شناخته می شود.

فرودگاه های فرانسه

فرودگاه اورلی پاریس | Orly sud

فرودگاه اورلی یکی دیگر از دو فرودگاه بین ‌المللی پاریس بشمار می رود که در جنوب پاریس قرار گرفته و مساحت آن 15.5 کیلومتر مربع میباشد. ضمنا این فرودگاه در تاریخ 1932 میلادی ساخته شد و دارای دارای 2 ترمینال Sud برای پروازهای خارجی و Ouest برای پروازهای داخلی می باشد. همچنین پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه Orly sud به زمین می نشیند.

فرودگاه مارسی پروانس فرانسه | Marseille Provence Airport

فرودگاه بین ‌المللی مارسی پروانس، همانطور که از نامش هم مشخص است، یک فرودگاه بین ‌المللی بوده که در جنوب فرانسه در 27 کیلومتری شمال غرب شهر مارسی قرار دارد. این فرودگاه در منطقه مرینین (Marignane) بوده و برخی آن را فرودگاه مرینین مارسی هم نام می برند. کد بین ‌المللی یاتا فرودگاه مارسی پروانس MRS است و با جابجایی بیش از 9 میلیون مسافر در سال، پنجمین فرودگاه شلوغ و پرترافیک در میان فرودگاه ‌های فرانسه محسوب می شود و از دیگر فرودگاه های مهم کشور فرانسه می توان به فرودگاه های زیر نیز اشاره کرد.

  • فرودگاه لیون - سنت ‌اگزوپری | Lyon–Saint-Exupéry Airport
  • فرودگاه نیس کوت دازور | Nice Côte d’Azur Airport

فاصله هوایی فرانسه تا تهران چقدر است؟

مسافت پروازی تهران از پاریس 4221 کیلومتر است و طول پرواز تهران پاریس معمولا 5 ساعت و نیم می باشد؛ ولی این مدت زمان با توجه به توقف و شرایط هوایی ممکن است بیشتر شود.

نحوه ترانسفر فرودگاهی در تور فرانسه

توجه داشته باشید یکی از خدمات اصلی مجموعه نامی گشت که در تور فرانسه به شما ارائه خواهیم کرد، ترانسفر فرودگاهی می باشد. ترانسفر فرودگاهی زمانی که شما به هر کدام از فرودگاه های فرانسه که در بالا به آنها اشاره کردیم می رسید، ترانسفر هتل مقصد با یک تابلو به اسم هتل یا نام آژانس منتظر شما است تا به همراهی آنها به سمت هتل محل اقامتتان بروید. لازم به ذکر است حتما ساعت ترانسفرهای برگشت را از تور لیدرهای خود مطلع شوید چرا که بر اساس شهر، منطقه هتل و روز و ساعت برگشت این ساعت می تواند کمی متفاوت باشد.

در ادامه ترانسفر فرودگاهی در تور پاریس فرانسه شما مدتی در فرودگاه منتظر مسافران می مانند تا در صورت تاخیر در پرواز یا هر گونه پیش آمدی شما عزیزان نگران و سردرگم نشوید، اما در این بین باید حساب ترافیک و مشکلات از این قبیل را هم در نظر بگیرید و با حفظ آرامش و خونسردی منتظر ترانسفر خود در فرودگاه بمانید.

هزینه های سفر به فرانسه چقدر است؟

هزینه اقامت در فرانسه

هزینه‌ اقامت در خوابگاه و هاستل ‌ها از شبی 15 تا 40 یورو متغیر است و این مبلغ به موقعیت هاستل و اینکه در کدام شهر قرار گرفته باشد، بستگی دارد و همچنین هزینه‌ هاستل ‌های پاریس از سایر هاستل ‌ها به مراتب بیشتر می باشد. اتاق ‌های خصوصی در هاستل ‌ها، شبی 75 یورو به بالا هزینه دارد، هزینه‌ اقامت در هتل ‌های ارزان قیمت به ازای اتاق دو تخته از شبی 60 یورو شروع می ‌شود و توجه داته باشید که این اتاق ‌ها معمولا اینترنت رایگان و تهویه مطبوع دارند. اقامتگاه ‌هایی که خارج از پاریس، بوردو و ریویرای فرانسه باشند کمی ارزان ‌تر می باشند و شما در وب‌ سایت ‌هایی مثل Airbnb می‌ توانید اتاق یا آپارتمان کامل برای اجاره کردن را براحتی پیدا کنید. در شهرهای گرانی مثل پاریس، استفاده از این روش، خیلی مناسب و مقرون به صرفه تر از اقامت در هتل های رده بالاتر است. همچنین کرایه‌ های اتاق‌ ها در این سایت از 15 یورو شروع شده و کرایه‌ آپارتمان کامل، شبی 45 یورو برآورد شده است.

رنج قیمت هتل ها در فرانسه

  • هتل های ارزان و اقتصادی: زیر 60 یورو
  • هتل های در حد متوسط: 60 یورو - 120 یورو در حد متوسط
  • هتل های 5 ستاره و لوکس: 180 یورو - 300 یورو
  • هتل های لوکس :uall 350 یورو به بالا

هزینه‌ غذا در فرانسه

در کشور فرانسه اگر بتوانید خودتان غذا را آماده کنید، به میزان قابل توجهی در هزینه ‌های سفرتان صرفه ‌جویی میکنید، چرا که در بازارهای فرانسه میتوانید تازه‌ ترین و بهترین محصولات غذایی را با قیمت ‌های بسیار مناسبی بخرید.

اما انواع نان، پنیر و محصولات پروتئینی به‌ راحتی در بازارها و فروشگاه‌ های اطراف‌ پیدا می ‌شود. تنها با 10 یورو می ‌توانید برای دو نفر غذا بپزید و نوشیدنی بخورید و اما ساندویچ ‌های آماده ‌ای که در سوپرمارکت ‌های ارزان محلی وجود دارد که بین 4 تا 7 یورو هزینه دارند. در مقابل، اگر در یک رستوران ارزان بخواهید غذا بخورید، برای هر وعده باید 20 تا 35 یورو بپردازید که شامل نوشیدنی هم می ‌شود ولی در رستوران متوسط رو به بالا برای هر وعده باید 35 تا 60 یورو بپردازید. در آخر می‌ توانید از بازارها یا فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای تخفیف‌ دار مثل Aldi و Lidl خرید کنید تا در هزینه‌ هایتان صرفه ‌جویی کنید.

هزینه‌ حمل ‌و نقل عمومی در فرانسه

بهترین روش برای سفر در فرانسه و سفر بین ‌شهری، استفاده از قطار می باشد ولی این وسیله ممکن است کمی برایتان گران تمام شود؛ برای اینکه هزینه ‌های خود را کاهش دهید می ‌توانید قطارهای شبانه را رزرو نمایید. قطارهای پرسرعت موسوم به TGV گران‌ ترین نوع قطارها در فرانسه هستند و برای اینکه هزینه‌ کمتری را متحمل شوید، از قبل بلیط قطار مورد نظر خود را رزرو کنید. نکته اینکه برای مسافران زیر 26 سال، تخفیف ‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

البته انتخاب ارزان ‌تر دیگری که دارید، استفاده از اتوبوس است که البته مدت زمان بیشتری زمان می برد و برای زمانی مناسب است که برای بازگشت عجله ای نداشته باشید. سیستم‌ه ای حمل ‌و‌ نقل شهری بسیار گسترده و عالی هستند و به ازای هر سفر بین 1 تا 3 یورو هزینه خواهند داشت و سرویس ‌هایی که از فرودگاه به مرکز شهر و برعکس وجود دارد معمولا مقرون ‌به‌ صرفه میباشند؛ مثلا برای سرویس فرودگاه شارل دو گل تا پاریس، حدود 10 یورو باید بپردازید. در آخر تاکسی جزو گرانترین وسیله حمل ‌و ‌نقل در تمام دنیاست و تا زمانی ‌که واقعا مجبور نیستید، بهتر است که از آن دوری نمایید.

هزینه‌ تفریح در فرانسه

هزینه‌ ورودی بیشتر جاذبه‌ ها و موزه‌ های معروف در فرانسه بین 9 تا 20 یورو است. بالا رفتن از برج ایفل بین 7 تا 17 یورو هزینه داشته و ورودی کاخ و باغ ‌های ورسای 25 یورو میباشد و بطور میانگین هزینه‌ روزانه‌ پیشنهادی در سفر به فرانسه 45 تا 75 یورو است.

خدمات تور فرانسه

  • ترانسفر فرودگاهی
  • اخذ ویزای فرانسه
  • رزرو هتل
  • بلیط رفت و برگشت
  • گشت شهری
  • تورلیدر فارسی زبان
  • بیمه‌ مسافرتی با سقف پوشش 30 هزار یورویی

هم چنین بعضی از تورها خدماتی اضافه مانند راهنمای محلی، پرداخت عوارض خروج از کشور و... هم به مسافران ارائه می کنند.

بهترین هتل های فرانسه برای اقامت

هتل های 5 ستاره و لوکس فرانسه

  • هتل ریتز پاریس (Hotel Ritz Paris)
  • هتل له موریس پاریس (Hotel Le Meurice)
  • هتل ناپلئون پاریس (Hotel Napoleon Paris)
  • هتل لی بریستول (Hotel Le Bristol Paris)
  • هتل رجینا پاریس (Hotel Regina)
  • هتل Chateau Hotel & Spa Grand Barrail
  • هتل فور سیزن جورج پنجم (Four Seasons Hotel George V Hôtel)
  • هتل شانگری-لا پاریس (Shangri-La Hotel)
  • هتل لو بریستول (Hôtel Le Bristol)

هتل های 4 ستاره فرانسه

  • هتل نوتل پرت درلینس پاریس
  • هتل پارک اند سوئیتز پرستیگ گراند بیبلیتک پاریس
  • هتل الیسیس رجنسیا پاریس
  • هتل کلاریدگ پاریس
  • هتل هیلتون آرک دی تریمف پاریس
  • هتل فیر مونت مونت کالو
  • هتل میفر پاریس

هتل های ارزان فرانسه

  • هتل دناسیون سن ژرمن (Hotel des Nations St. Germain)
  • هتل دولا پورت دوره (Hotel de La Porte Doree)
  • آپولون مونپارناس (Hotel Apollon Montparnasse)
  • هتل مکس هتل (Max Hotel)
  • هتل سن مارسل (Saint Marcel)
  • هتل هوم مدرن (Hotel Home Moderne)
  • هتل اسکارلت (Hotel Scarlett)
  • هتل ترما (Trema)
  • هتل لو میری (Hotel le Mireille)

امکانات هتل ها در فرانسه

در ابتدا لازم است بدانید که در فرانسه هتل های مختلف با امکانات و خدمات متنوعی وجود دارد و بنا به 3، 4 یا 5 ستاره بودن هتل ها این امکانات با یکدیگر کاملا متفاوت است. اگر ترجیح می دهید در هتل های متوسط رو به بالا اقامت داشته باشید می توانید از امکاناتی همچون: صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت وای‌فای رایگان، محل سیگار کشیدن، رستوران، پارکینگ، استخر روباز، سونا، اسپا، ماساژ، بار، تراس، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، خشکشویی، مرکز تجاری،‌ صندوق امانات، ‌فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ‌ها، روزنامه، ترنسفر هواپیمایی، صرافی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، خدمتکار روزانه، چک این/چک اوت سریع، خدمات پرستاری کودک، آرایشگاه و... بهره مند شوند.

امکانات هتل ها در فرانسه

قیمت هتل در پاریس فرانسه

به عنوان یک قاعده کلی، قیمت یک هتل اقتصادی در پاریس در هر شب حدود 100 یورو و در سایر نقاط فرانسه حدود 70 یورو می باشد و این هتل ها به عنوان یک هتل بسیار راحت طبقه بندی می شوند. هتل های رده متوسط و خوب میانگین 170 یورو در هر شب در پاریس و 150 یورو در خارج از کشور میباشد، در حالی که گران ترین هتل های لوکس از 450 یورو در پاریس و 300 یورو در سایر نقاط فرانسه برای شما هزینه خواهد داشت. با این حال، به یاد داشته باشید که این قیمت ها به طور متوسط است، بنابراین قیمت ها در هر دسته بندی از هتل ها بسیار گسترده و متنوع می باشد.

سیستم حمل و نقل در فرانسه چگونه است؟

اگر عازم تور فرانسه هستید و پایتخت آن پاریس را انتخاب کرده اید، اصلا نگران استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در این کشور نباشید، چرا که درست است که فرانسه کشوری بسیار بزرگ است، اما خوشبختانه سیستم حمل و نقل عمومی در پاریس و شهر های توریستی دیگر بسیار منظم و سازماندهی شده است و اگر از وسیله مناسب و صحیحی استفاده کنید به راحتی و بدون دردسرو مهمتر مقرون به صرفه می توانید در این شهرها تردد کنید. در ادامه نکاتی مهم و کاربردی برای استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی در این مقصد را به شما معرفی میکنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید سفری لذت بخش تر و راحتی را داشته باشید.

قطار

شبکه ریلی فرانسه بسیار متمرکز و عالی است. این وسیله نقلیه بسیار ساده حمل و نقل است و بسیار مناسب برای مسافرانی که دوست دارند چند شهر و منطقه را در تور خود ببینند و لذت ببرند. هر شهر بزرگ فرانسه، یک شبکه ریلی را به حومه خود اختصاص داده است. بنابراین، هر شهروند میتواند با استفاده از قطار به کار یا در نقاط مختلف شهرها برود و نیز شهرهای فرانسه با قطارهای منطقه ای متصل می شوند که TER نیز نامیده می شوند. آنها همچنین توسط قطارهای با سرعت بالا یا TGV را هم در اختیار دارند که این خطوط مهم هستند که از کشور عبور می کنند. این خطوط همچنین به دیگر کشورهای همسایه مثل آلمان، سوئیس یا ایتالیا مسیرهای ویژه ای را دارند.

بیشتر شهروندان فرانسوی و خارجی، قطار را به عنوان یک وسیله حمل و نقل عمومی برای کار کردن انتخاب می کنند. این روش راحت بدون نیاز به گواهینامه رانندگی یا داشتن یک ماشین است و صرفه جویی در هزینه های بنزین است.

قطار

مترو

مترو در چندین شهر بزرگ فرانسه تاسیس و راه اندازی شده است. پاریس، پایتخت، البته خیلی مجهز تر است. اما شهرهای بزرگ دیگر نیز مانند لیون یا مارسی هم دارای مترو شهری هستند و نیز شهرهای مانند لیل، رن و تولوز با دیگر وسایل نقلیه اتوماتیک مجهز شده اند. برخی از شهرها مانند استراسبورگ تراموا را راه اندازی کرده اند تا افراد بتوانند بدون استفاده از وسایل شخصی خود به اطراف شهر رفت و آمد کنند. هزینه های حمل و نقل نیز می تواند به طور قابل توجهی با حمل و نقل عمومی کاهش یابد. ساکنان شهرهای مجهز به این سیستم اغلب ترجیح می دهند هنگامی که عجله ای برای رسیدن به مقصد دارند از این وسیله استفاده می کنند.

اتوبوس

در فرانسه، شبکه Eurolines به خصوص به خوبی به رشد و پیشرفت قابل توجهی رسیده است. ماموریت اصلی اتوبوس اتصال پاریس به تمام پایتخت های اروپایی می باشد و این شرکت همچنین در میان شهرهای بزرگ فرانسوی دارای محبوبیت ویژه ای است. لازم به ذکر است که تمام مناطق و شهرها خطوط اتوبوس را راه اندازی کرده اند که می توانند به راحتی بین شهر و نیز شهرهای کشور آزادانه حرکت کنند. این خطوط حمل و نقل مخصوصا برای کسانی که می خواهند بدون نیاز به ماشین شخصی خود سفر کنند، گزینه ای عالی است.

تاکسی

تاکسی راه حل دیگری برای حمل و نقل در فرانسه است که کمی برای شما گران تمام می شود. اغلب این نوع حمل و نقل برای برنامه های پیچیده و عجله ای برنامه ریزی شده و اینکه تعداد کمی از افراد به دنبال خدمات تاکسی هستند تا بتوانند به محل کار خود بروند و یا در روزمرگی خود بیشتر از مترو و اتوبوس استفاده می کنند. عموم مردم ترجیح می دهند با حمل و نقل عمومی برای رسیدن به کار و مسافرت شخصی بهره ببرند.

نکات مهم پیش از سفر به فرانسه

  • چک کردن تاریخ انقضا پاسپورک
  • برگه پرداخت عوارض خروج از کشور
  • ضمانت ‌نامه بازگشت از فرانسه
  • اخذ ویزا توریستی فرانسه
  • اطلاع از قیمت و هزینه های سفر به فرانسه
  • بررسی وضعیت آب و هوا
  • همراه داشتن ارز خارجی که بهترین ارز برای خرج کردن در فرانسه (یورو یا دلار) است.
  • در صورت استفاده از دارو، همراه داشتن نسخه پزشک
  • همراه داشتن بیمه مسافرتی
  • پرهیز از همراه داشتن وسایل ممنوعه سفر در هواپیما

اطلاعات ضمانت ‌نامه تور فرانسه

در ابتدا باید بدانید که مبلغ ضمانت بازگشت از فرانسه، بسته به شرایط مسافر از سوی آژانس ‌های مسافرتی اعلام می ‌شود. این ضمانت ‌نامه از مبلغ 100 میلیون تومان شروع شده و با توجه به شرایط مسافر، تا 150 میلیون تومان نیز می ‌رسد. ضمانت بازگشت از سفر، به صورت ضمانت نامه بانکی و یا چک رمز دار در وجه آژانس مسافرتی صادر می ‌شود و تاریخ پرداخت آن، باید برای 2 روز بعد از برگشت از کشور فرانسه باشد.

راهنمای رزرو تور فرانسه

شما علاقه مندان به تور ایران مجارستان می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور فرانسه شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی پاریس فرانسه هدایت می شوید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای فرانسه فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت و در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع: تور فرانسه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تورهای ترکیه تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه