loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس و نوروز

بازدید : 110
شنبه 2 اسفند 1399 زمان : 17:51

ایتالیا در اصل موزه ای به وسعت یک کشور است، این کشور باستانی به دلایل گوناگونی به شهرت جهانی رسیده است و شاید کمتر کسی باشد که با ایتالیا آشنایی مختصری نداشته باشد. بعضی ها کشور ایتالیا را به واسطه معماری های فلورانس، شهر روی آب ونیز، کوه های آلپ و یا تیم فوتبال معروف می شناسند. در اصل معرفی کشور ایتالیا بسیار دشوار و در عین حال بسیار جذاب و هیجان انگیز میباشد؛ این کشور جاذبه های گردشگری و توریستی بسیار متنوعی دارد و به واسطه تاریخ غنی خود جز برترین کشورهای توریستی جهان به حساب می آید. بی شک خیلی از شما آرزوی دیدن کلوسئوم، ونیز، شهر رم و میلان ایتالیا را دارید و عاشق این هستید که این جاذبه ها را از نزدیک ببینید. بنابراین شاید خوب باشد که بگوییم در ایتالیا شما فرصت پیدا خواهید کرد تا در لابه لای کتاب قطور تاریخ قدم بزنید و آن را از نزدیک لمس کنید. برای کسب اطلاعات سفر با تور ایتالیا در ادامه همراه ما باشید.

راهنمای گرفتن ویزا و مدارک لازم برای سفر به ایتالیا

از اکتبر 1997 میلادی کشور ایتالیا به عضویت اتحادیه اروپا یعنی عضویت در منطقه شینگن درآمد و ویزای آن تبدیل به ویزا شینگن شد و از آن به بعد تمامی اتباع اتحادیه اروپا (EU) و منطقه اقتصادی اروپا (EEA) تنها با دارا بودن یک مدرک شناسایی این امکان را دارند که وارد خاک ایتالیا بشوند. ضمنا، اگر اتباع کشور های خارج از منطقه شینگن بخواهند به بازدید از ایتالیا، سان مارینو یا واتیکان بیایند، برای ورود به این کشور در مرز و بازرسی باید مدرک سفر معتبر (پاسپورت با حداقل سه ماه اعتبار از تاریخ خروج از شینگن) به همراه ویزای شینگن را ارائه بدهند.

مدارک لازم برای سفر به ایتالیا

اخذ ویزای ایتالیا، سخت و ناممکن است؟


برای اخذ ویزای شینگن می توانید هم خودتان و یا از طریق آژانس های هواپیمایی های معتبر اقدام نمایید. در ابتدا شما می بایستی ببینید که کدام نوع ویزای ایتالیا مناسب شرایط شماست. بنابراین فرم تکمیل شده درخواست ویزای ایتالیا به همراه مدارک لازم برای ویزای شینگن ایتالیا به همراه ترجمه آن ها را جمع آوری می کنید و در نهایت باید برای مصاحبه ویزا و انجام انگشت نگاری وقت سفارت خود را از قبل رزرو کنید و در تاریخ و آدرس مشخص شده ای برای مصاحبه و ارائه مدارک مراجعه نمایید و نیز در آخر شما منتظر دریافت ویزای شینگن ایتالیا خود خواهید شد. شاید برای شما این سوال برایتان پیش بیاید که در کجا باید برای ویزای ایتالیا اقدام کنیم؟ شما می توانید به یکی از ارگان های دیپلماتیک ایتالیا برای درخواست ویزا مراجعه کنید: سفارت ایتالیا و یا کنسولگری ایتالیا و مرکز درخواست ویزا (Cox and Kings Global Services).

مدارک لازم برای درخواست ویزا ایتالیا چیست؟

  • فرم درخواست ویزای توریستی (برای افراد زیر 18 سال امضا والدین الزامی است)
  • دو قطعه عکس پرسنلی زمینه سفید مربوط به 6 ماه اخیر در سایز 3.5 در 4
  • پاسپورت با اعتبار حداقل 90 روز از تاریخ در نظر گرفته شده جهت خروج از محدوده شنگن با حداقل دو برگ سفید
  • رزرواسیون هتل یا دعوتنامه توریستی (اختیاری) به همراه کارت شناسایی دعوت کننده
  • کپی صفحه اول پاسپورت و کپی ویزاهای شنگن با مهرهای ورود و خروج (در صورت دارا بودن)
  • ترجمه اجازه خروج محضری با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه (فقط برای افراد زیر 18 سال )
  • ترجمه مدارک شغلی به زبان ایتالیایی یا انگلیسی
  • مدارکی دال بر تمکن مالی فرد
  • ترجمه رسمی تمامی صفحات شناسنامه به زبان ایتالیایی یا انگلیسی
  • کپی بیمه مسافرتی معتبر که میبایست حداقل سفر اول متقاضی را پوشش دهد.
  • کپی رزرو بلیط هواپیما و یا بلیط خریداری شده

قیمت تور ایتالیا، نحوه تعیین قیمت تور ایتالیا چگونه است؟

قیمت تور مسافرتی ایتالیا بر اساس سه پارامتر خطوط هوایی، هزینه هتل و نرخ یورو محاسبه می ‌شود. در ضمن قیمت تور هوایی ایتالیا از تهران به هر یک از شهر‌های ایتالیا با نرخ ریال از مسافر دریافت می ‌شود و همچنین هزینه های هتل و محل اقامت، بسته به منطقه هتل و همچنین 4،3 یا 5 ستاره بودنش کاملا متغییر می باشد. در صورتی که هتل در مرکز شهر باشد، هزینه آن بیشتر است اما اگر هتل در حومه شهر باشد، هزینه کمتری برای اقامت شما دارد. موضوع بعدی خدمات و امکاناتی اعم از ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و... می تواند قیمت تورهای ایتالیا را دستخوش تغییراتی بکند. در نهایت کمترین قیمت تور ایتالیا برای 4 شب و 5 روز، از 650 یورو شروع شده و بیشترین قیمت آن، تا 1,850 یورو برای 11 شب تخمین زده می شود و همچنین به این هزینه‌ ها، هزینه بلیط رفت و برگشت را نیز اضافه کنید. در حال حاضر هزینه بلیط رفت و برگشت از 4 میلیون تومان شروع می‌ شود و تا 11 میلیون تومان نیز افزایش خواهد داشت.

قیمت تور ایتالیا

تور ارزان ایتالیا، تجربه سفری اقتصادی

به طور معمول همیشه اوایل هفته ها و همچنین نیمه دوم فروردین یعنی درست بعد از تعطیلات عید نوروز و همچنین مهر ماه که به دلیل بازگشایی مدارس بهترین زمان برای سفر ارزان به ایتالیا شناخته می شوند. البته شما از بعد از ژانویه یعنی اوایل بهمن تا اواسط اسفند ماه هم می توانید از تورهای ارزان ایتالیا بهره مند شوید. اما یک پیشنهاد ویژه جهت خرید تور ارزان ایتالیا برای شما داریم! در حقیقت خرید تور مسافرتی از آژانس هواپیمایی نامی گشت بعنوان مجری مستقیم و کارگزار اصلی تور ایتالیا برای شما مسافران عزیز که به دنبال تور ارزان قیمت به مقصد ایتالیا با خدماتی بی نظیر و لوکس و همچنین اخذ ویزای شینگن ایتالیا است، می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. همچنین شما جهت خرید تور ارزان ایتالیا میتوانید در تماس با کارشناسان با تجربه ما مشاوره و با اعلام شرایط و تاریخ سفر خود از زمان و قیمت تور ارزان ایتالیا رم، تور ارزان ایتالیا فرانسه مطلع شوید و ارزانترین نرخ تور ایتالیا را با ما تجربه کنید.

تور ارزان ایتالیا

آیا شرایط سفر با تور لحظه آخری ایتالیا را دارید؟


همه ما بی شک اسم تور لحظه آخری ایتالیا ارزان را بارها شنیده ایم، اما واقعا شرایط استفاده از این نوع تورها برای همه مسافران امکان پذیر است؟ باید بگوییم خیر چون این تورها مختص مسافرانی است که ویزا توریستی شان آماده و در دستشان باشد و همچنین همیشه آماده سفر باشند چرا که امکان دارد با ارائه تور لحظه آخری شما تنها چند روز زمان بیشتر برای پرواز نداشته باشید، به همین دلیل اگر این شرایط را دارید این نوع تورها برای شما مناسب است؛ در واقع تور لحظه آخری و یا تور آفر خورده ایتالیا به تورهایی اطلاق می شود که میانگین در نظر گرفته شده جهت اجرای تور تکمیل نشده و آژانس مسافرتی در جهت جلوگیری از ضرر متحمل شده، مجبور است تورها را با تخفیف های 30 الی 50 درصد پایینتر از قیمت واقعی به متقاضی ارایه نماید که در این صورت قیمت تور ایتالیا لحظه آخری با این شرایط به شدت کاهش می یابد.

همچنین برای اینکه ایرلاین های تور ایتالیا به تعداد محدودی صندلی، جای خالی داشته باشند، در این صورت آنها هم مجبور به ارائه قیمت بلیط هواپیمای ارزان ایتالیا به شما هستند، که به این دو اصل در اصطلاح تور لحظه آخری ایتالیا می گویند. تور لحظه آخری ایتالیا معمولاً در آژانس هایی که مجری مستقیم تور ایتالیا هستند انجام میپذیرد و زمان سفر و شرایط جوی و ... تاثیر فراوانی را در اجرا و قیمت تور ایتالیا در برخواهد داشت.

ارزان ترین زمان سفر به ایتالیا

درست هنگامی که فصل گردشگری در کشور ایتالیا نباشد شما فرصتی عالی و ویژه ای را دارید تا با وجود گردشگران کمتر بتوانید از حضورتان با تور ایتالیا کاملا لذت ببرید و از آنجایی که بیشتر افرادی که کنار خود می بینید، بومیان شهرهای ایتالیا هستند، سبک زندگی واقعی ایتالیایی را به خوبی از نزدیک شاهد هستید و همچنین سفر در چنین زمانی به شما کمک می‌ کند پول کمتری در سفر خرج کنید و در اصطلاح ارزان ترین زمان سفر به ایتالیا بشمار می روند. خوب این ماهها عبارتند از: ماه‌ های آوریل تا اواخر ماه ژوئن و همچنین ماه‌ های سپتامبر و اکتبر، که چزو خلوت ‌ترین زمان ‌های سال در ایتالیا هستند و از آنجایی که این ماه‌ ها در تابستان گرم و زمستان سرد ایتالیا قرار ندارند، هوای بسیار مطبوع و لذت بخشی را هم تجربه می کنید.

ارزان ترین زمان سفر به ایتالیا

خدمات تور ایتالیا، گزینه دلچسب مسافران!

  • ویزای ایتالیا
  • گشت شهری
  • ترانسقر بین شهری
  • راهنمای محلی
  • تور لیدر فارسی زبان
  • رزرو هتل 4 و 5 ستاره با صبحانه
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • بیمه مسافرتی با پوشش 30 هزار یورو و منطبق با مدت اقامت در ایتالیا

کارگزار مستقیم تور ایتالیا

در اصل تعریف کارگزار یعنی اینکه یک شخص یا شرکتی می باشد که برای اجرای سفارش های خرید و فروش ثبت ‌شده توسط سرمایه گذار هزینه ‌ای دریافت می ‌کند. همین ‌طور امکان دارد منظور از کارگزار نقش شرکتی باشد که به عنوان نماینده برای مشتری عمل می ‌کند و به خاطر خدماتش هزینه ای برای مشتری در نظر میگیرد و از آن‌ ها اخذ می ‌کند. در خصوص کارگزار مستقیم تور ایتالیا هم این تعریف صدق می کند. در اصل آژانس مسافرتی نامی گشت با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات گردشگری در تلاش است تا به عنوان کارگزار مستقر در ایتالیا، تجربه لذت بخش سفر با تور ایتالیا را به شما هدیه کند. شما در هر کجای دنیا که باشید، در هر لحظه روز می توانید با ما بلیط هواپیما، بلیط چارتر، رزرو هتل ارزان قیمت، تورهای مسافرتی و تور لحظه آخری را با پایین ترین نرخ ها انتخاب نمایید.

معرفی انواع تور های ایتالیا

تور انفرادی ایتالیا

لازم به ذکر است که سفر به ایتالیا بدون تور یا همان انفرادی به درخواست و نیاز شما در نامی گشت طراحی می شوند. مزیت اصلی این تورها، انتخاب مقصد و مسیر تور مسافرتی، توسط شماست. شما این امکان را دارید که مجموعه ‌ای از شهرها و مقصدها را در برنامه تور ایتالیا خود قرار بدهید که در تورهای گروهی اید وجود نداشته باشد. همچنین تعداد روزهای تور، جاذبه ها و زمان بازدید هر جاذبه را شما مشخص خواهید کرد؛ امکان دارد دوست داشته باشید وقت بیشتری از سفر خود را با مردم محلی در شهرهای توریستی ایتالیا بگذرانید یا حتی بازدید از یک جاذبه را از تور خود کاملا حذف کنید.

همچنین نوع وسیله نقلیه، محل اقامت و همراه بودن راهنمای تور به سلیقه و درخواست شما ارتباط دارد. در آخر در تورهای انفرادی ایتالیا می توانید از یک هاستل ساده تا یک هتل لوکس را انتخاب کنید چرا که سفرتان دقیقا مطابق سلیقه شخصی شما و یا همراهانتان خواهد بود، ولی توجه داشته باشید که امکان دارد تور انفرادی ایتالیا از لحاظ قیمتی بالاتر از تورهای گروهی برایتان تمام بشود شاید هم کمتر! در اصل همه چیز بستگی به مدیریت و تجربه بالای شما در سفر دارد.

تور های گروهی ایتالیا

در تورهای گروهی ایتالیا شما یک برنامه غیرقابل تغییر برای یک زمان مشخص خواهید داشت. با رزرو این تور شما باید منتظر تکمیل شدن ظرفیت تور و فرا رسیدن تاریخ آغاز تور ایتالیا بمانید. در اصل ظرفیت این تورها بطور معمول بیش از 15 نفر است و این بدین معنی است که شما با افرادی همسفر می شوید که هیچ شناختی نسبت به آنها ندارید و این خود تجربه بامزه ای است. اما این مسئله هم گاها می ‌تواند باعث بروز برخی مشکلات در حین اجرای تور بشود، اما در سفر به ایتالیا بدون تور نه تنها تعداد افراد مورد نظر شما همراه شما هستند، از طرفی تمامی خدمات تور گروهی مشخص و تعیین شده است.

همچنین در بهترین حالت تنها چند انتخاب معدود در اختیارتان قرار می دهند و ممکن است هیچکدام از آنها با نیازهای شما تناسب نداشته باشد. همچنین برنامه زمان بندی تور کاملا از پیش مشخص شده است و شما موظف هستید راس ساعات تعیین شده در مکان های مشخصی اطز شهر حاضر باشید. حال ممکن است این موضوعات را دوست نداشته باشید در این صورت بهترین گزینه شما انتخاب تور انفرادی برای حل این مشکل می باشد.

تورهای ترکیبی ایتالیا

شهرهای زیبای ایتالیا باعث شده است که علاوه ‌بر تورهای تک ایتالیا، تورهای ترکیبی ایتالیا نیز در برنامه‌ های سفر بیشتر مسافران علاقه مند به این مقصد اضافه شود. در هر کدام از تورهای ایتالیا نامی گشت، شهرهای جذابی مثل ونیز، فلورانس، رم، میلان و ... گنجانده شده است. همچنین کوتاه‌ ترین تور ایتالیا 8 روزه است و در لیست تورهای ترکیبی ایتالیا می ‌توانید در کنار شهر‌های مهم این کشور دوست داشتنی، از کشور‌های فرانسه، اسپانیا، سوئیس، هلند و... هم بازدید داشته باشید، مثلا تور ایتالیا فرانسه محبوبیت ویژه ای در بین مسافران دارد. ضمنا با توجه به استقبال بیشتر مسافران در 6 ماهه اول سال و همچنین تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ ها، اکثر‌ تورهای ترکیبی ایتالیا که اغلب هم بلند‌ مدت‌ تر هستند، در فصل بهار و تابستان توسط آژانس اجرا می‌ شوند اما برعکس در فصل پاییز و زمستان، تورهای مسافرتی ایتالیا به صورت تک مقصد برگزار می‌ شود.

تورهای ترکیبی ایتالیا

بهترین مدت زمان اقامت در تور ایتالیا

ایتالیا یکی از بهترین مقاصد برای سفر و تفریح در قاره اروپا بشمار می رود و این کشور اروپایی در بین گردشگران خارجی، از محبوبیت خاصی برخوردار است. کشور ایتالیا جزو توریستی ترین کشور جهان میباشد که سالانه میلیون ها توریست از سراسر دنیا از اماکن دیدنی آنها بازدید می کنند. اگر تا به حال به ایتالیا سفر نکرده اید، پیشنهاد می کنیم با شرکت در تور 7 روز و 8 شب ایتالیا که گزینه ای عالی برای مدت زمان سفر به این مقصد است سفری منحصر به فرد را تجربه کنید. در ضمن تعداد روزهای انتخابی بسته به نوع تور، سلیقه افراد و بودجه ای که در نظر گرفته اند کاملا متفاوت ارائه خواهد شد، مثلا تورهای ترکیبی ایتالیا ترجیحا تعداد روزهای بیشتری جهت اقامت می طلبد.

شهرهای توریستی ایتالیا کدامند؟

در ابتدا مهم است بدانید که مساحت کشور ایتالیا حدود 301323 کیلومتر مربع می باشد؛ این یعنی این کشور یک پنجم ایران مساحت دارد. بنابراین کشور ایتالیا به 148 شهر تقسیم می شود که به همراه دو جزیره ساردنی و سیسیل که در مجموع آنها را کشور ایتالیا می نامیم. شهرهای رم (پایتخت ایتالیا)، میلان، ناپل، تورین، پالرمو، جنوا، بولونیا، فلورانس، باری، کاتانیا، ونیز جزو مهمترین و پرطرفدارترین شهرهای ایتالیا شناخته می شوند.

تور ایتالیا از چه شهرهایی انجام می شود؟

با توجه به شرایط و محدودیت هایی که در کل دنیا و کشور ما ایران حکمفرماست، پروازهای خارجی به شدت کاهش پیدا کرده اند، اما در خصوص پروازهای ایتالیا به این صورت است که مبدا تمامی تورهای آن به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای کشور هم وجود دارد. مثلا تور ایتالیا از شهرهای بزرگ کشورهمچون: تبریز، شیراز، اصفهان و مشهد هم در بعضی از فصول پرگردشگر توسط آژانس ها برگزار می شوند.

پرواز های ایتالیا

توجه داشته باشید که شما می توانید بوسیله هواپیمایی ماهان به رم ایتالیا و هواپیمایی ایران ایر و ماهان به میلان ایتالیا پرواز مستقیم داشته باشید، اما برای سایر شهرهای ایتالیا حداقل 1 یا 2 توقف در برنامه پروازی وجود دارد و همچنین سایر ایرلاین دارای حداقل 1 توقف می باشند که این پروازها از فرودگاه امام تهران IKA پرواز خود را شروع کرده و در فرودگاه مالپنزا میلان MXP و نیز فرودگاه فیومیچینو رم فرود می آیند. همچنین ایرلاین های دیگری همچون آلیتالیا، الاتحاد، پگاسوس، امارات، ترکیش، قطر و... نیز با یک توقف به مسیر ایتالیا پرواز دارند.

پرواز های ایتالیا

برای تور ایتالیا پرواز مستقیم بگیریم و یا غیر مستقیم؟

قطعا در بعضی مواقع پرواز غیر مستقیم به ایتالیا، ارزان ‌تر از پرواز مستقیم برایتان تمام می شود، اما این پرواز‌ها معمولا دارای توقف ‌های دو ساعته، سه ساعته و یا شاید بیشتر باشند. اگر عجله ای در رسیدن به این مقصد ندارید، ما پرواز‌های غیر مستقیم را پیشنهاد می کنیم و اما اگر زمان رسیدن به ایتالیا برای شما اهمیت بالایی دارد، پرواز مستقیم گزینه راحت تر اما گرانی برای شماست. در حال حاضر هواپیماهای شرکت ‌های ایران ایر و ماهان به سمت ایتالیا پرواز مستقیم دارند و شرکت ‌های ترکیش، امارات، لوفت ‌هانزا و... پرواز غیر مستقیم به سمت ایتالیا را دارند.

قیمت بلیط هواپیما به ایتالیا

قیمت بلیط هواپیما از تهران به میلان ایتالیا یا پرواز مستقیم تهران رم بستگی به موارد مختلفی و اساسی دارد. توجه داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما به ایتالیا در اصل به تاریخ سفر، شهر مورد نظر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی که انتخاب می کنید کاملا متفاوت است؛ پیشنهاد می کنیم برای مشاهده قیمت های دقیق تر وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط در صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن اطلاعات مربوطه نرخ قیمت های این مقصد برای شما کاملا قابل مشاهده خواهد بود.

فرودگاه های ایتالیا را بشناسید

فرودگاه های رم ایتالیا

فرودگاه بین المللی چمپینو (Rome Ciampino Airport) دومین فرودگاه بین المللی شهر رم می باشد که این فرودگاه در سال 1916 میلادی افتتاح شد و یکی از قدیمی ترین فرودگاه های دنیا است که همچنان در حال فعالیت است. این فرودگاه بعد از فرودگاه لئوناردو داوینچی - فیومیچینو (Leonardo da Vinci–Fiumicino Airport) دومین فرودگاه مهم شهر رم است و مسافرانی که به این شهر سفر می کنند، چه از طریق تور یا به صورت شخصی، بلیط هواپیمای خود را به مقصد یکی از این دو فرودگاه گفته شده را رزرو می کنند.

فرودگاه ایتالیا

فرودگاه های میلان ایتالیا

فرودگاه میلانو مالپنسا (Milan–Malpensa Airport)، اصلی ترین و بزرگ ‌ترین فرودگاه بین ‌المللی شهر میلان نامبرده می شود و بعد از فرودگاه فیومیچینو یا همان لئوناردو داوینچی در رم، میلانو مالپنسا توانسته عنوان دومین فرودگاه شلوغ در کشور ایتالیا را از لحاظ جابه‌جایی مسافر به خود اختصاص بدهد و همچنین جالب است بدانید که این فرودگاه بیش از صد سال سابقه در بخش صنعت هوانوردی دارد و جزو قدیمی ترین های این صنعت شناخته می شود. فرودگاه مالپسونا با جابه جایی سالانه 19 میلیون نفر در سال حکم شلوغ ترین فرودگاه کشور ایتالیا را نیز دارد و نیز در این فرودگاه بیش از 200 مقصد مختلف در جهان از جمله تهران، هواپیما می نشیند.

فرودگاه های میلان ایتالیا

فاصله هوایی ایتالیا تا تهران چقدر است؟

مدت زمان پرواز از تهران تا رم، 5 ساعت و 15 دقیقه است و همچنین فاصله از تهران تا رم نیز 2127 مایل و یا به عبارتی، 3424 کیلومتر می باشد.

نحوه ترانسفر فرودگاهی در تور ایتالیا

توجه داشته باشید یکی از خدمات اصلی مجموعه نامی گشت که در تور ایتالیا به شما ارائه خواهیم کرد، ترانسفر فرودگاهی می باشد. ترانسفر فرودگاهی زمانی که شما به هر کدام از فرودگاه های ایتالیا می رسید، ترانسفر هتل مقصد با یک تابلو به اسم هتل یا نام آژانس منتظر شما است تا به همراهی آنها به سمت هتل محل اقامتتان بروید. لازم به ذکر است حتما ساعت ترانسفرهای برگشت را از تور لیدرهای خود مطلع شوید چرا که بر اساس شهر، منطقه هتل و روز و ساعت برگشت این ساعت می تواند کمی متفاوت باشد. در ادامه ترانسفر فرودگاهی در تور ایتالیا مدتی در فرودگاه منتظر مسافران می مانند تا در صورت تاخیر در پرواز یا هر گونه پیش آمدی شما عزیزان نگران و سردرگم نشوید، اما در این بین باید حساب ترافیک و مشکلات از این قبیل را هم در نظر بگیرید و با حفظ آرامش و خونسردی منتظر ترانسفر خود در فرودگاه بمانید.

هزینه سفر به ایتالیا چقدر است؟

در ابتدا لازم است بدانید که واحد پولی کشور ایتالیا " یورو " است و این واحد پولی بیشترین استفاده را در ایتالیا دارد و البته در برخی از مکان‌ ها دلار هم از شما قبول میکنند اما از جایی که دلار ارزش کمتری در برابر یورو دارد بسیاری از آن ‌ها از پذیرفتن دلار امتناع می ‌کنند و در آخر اگر کارت اعتباری دارید این امکان را دارید که از دستگاه‌ های خودپرداز برای تبدیل دلار استفاده کنید.

هزینه ویزا ایتالیا

هزینه اخذ ویزای توریستی ایتالیا به ازای هر نفر، 60 یورو و برای افراد 6 تا 12 سال 35 یورو است.

هزینه بلیط هواپیما ایتالیا

اینکه هزینه بلیط هواپیما برای سفر به ایتالیا چقدر می شود، کاملا بستگی به این دارد که شهر مبدا و مقصد شما چه شهرهایی باشد و شما چه پروازی با چه کلاس پروازی را انتخاب می کنید!

هزینه‌ اقامت در ایتالیا

میانگین هزینه‌ اقامت در خوابگاه هاستل‌ ها شبی 18 تا 30 یورو متغییر است و اتاق‌ های خصوصی بین 50 تا 100 یورو هزینه خواهند داشت. بیشتر هاستل ‌ها ملحفه و وای فای رایگان برای مسافران دارند. برای اقامت در اتاقی با امکانات پایه در هتل ارزان حداقل باید 50 یورو را در نظر بگیرید و نیز برای اینکه تمایل داشته باشید در اتاقی مناسب و بزرگتری اقامت داشتهب اشید، می بایستی شبی 70 یورو برای محل اقامت ‌تان بپردازید. جایگزین بهتر برای هتل، پیدا کردن اقامتگاه در سایت Airbnb می باشد و در نهایت یک اتاق اشتراکی در خانه‌ یکی از اهالی شبی 20 یورو هزینه دارد و اگر بخواهید آپارتمان کامل را کرایه کنید باید شبی 40 یورو را در نظر بگیرید.

هزینه خوراک روزانه در ایتالیا

هزینه غذا خوردن در ایتالیا بطور طبیعی به نوع انتخاب رستوران های شما بستگی دارد، با این حال، به طور تقریبی ممکن است حدود 12 یورو (تقریبا 14 دلار) برای یک پاستا یا پیتزا و شراب یا آب در یک رستوران هزینه کنید و همچنین هزینه غذاهای خیابانی خیلی مناسب تر میباشد چرا که با تنها پرداخت حدود 5 یورو معادل 6 دلار می توانید غذای خوشمزه ایتالیایی را تجربه کنید.

هزینه‌ حمل و نقل عمومی در ایتالیا

بهترین راه برای حمل و نقل بین شهری در ایتالیا و سر زدن به گوشه و کنار این کشور، می تواند استفاده از خط آهن گسترده‌ و عالی این کشور باشد. قطارهای پرسرعت مثل یورواستار برای هر سفر بین 35 تا 65 یورو هزینه در بر دارند. همچنین قطارهای کندتر منطقه ‌ای به ازای هر سفر بین 6 تا 25 یورو هزینه برای شما دارد و نکته قابل توجه اینجاست که اگر برای مسافت ‌های طولانی وقتی زمان کمی دارید، پیشنهاد می کنیم از ایرلاین‌های ارزان مثل ریان ‌ایر و ایزی ‌جت استفاده کنید.

همچنین هزینه‌ این پروازها بین 29 تا 35 یورو می باشد و البته بستگی به مسافت دارد و ممکن است بیشتر یا کمتر از این هم بشود. حمل ‌و نقل عمومی در شهرها، قیمت‌ های مناسبی دارد و بلیط اتوبوس و مترو به ازای بلیط تک ‌سفره 2 یورو بوده و نیز سرویس اوبر در 6 شهر بزرگ ایتالیا فعالیت دارند.

هزینه سیم کارت و تماس

هزینه سیم کارت و نوع خدمات آن ها در ایتالیا بسیار متفاوت است؛ شما حتی می توانید از سوپر مارکت ها سیم کارت تقریبا رایگان دریافت کنید اما هیچ ضمانتی برای درست کار کردن آنها به شما نمی دهیم، پس بهتر از مراکز معتبر خرید کنید و سیم کارت هایی با قیمت 5 یورو برای 30 روز نیز وجود دارد.

بهترین هتل ها برای اقامت در ایتالیا

هتل های لوکس و 5 ستاره ایتالیا

  • هتل کالا دی ولپه (Cala di Volpe Luxury Collection Hotel)
  • هتل دانیلی (Hotel Danieli)
  • هتل وستین اکسلسیور (The Westin Excelsior Hotel)
  • هتل سنت رگیس (The St. Regis Hotel)
  • اکسلسیور هتل گالیا (Excelsior Hotel Gallia)
  • هتل گراند مینروا ، فلورانس ( Grand Hotel Minerva, Florence )
  • هتل گروتا پالازس ، پولیا ( Grotta Palazzese Hotel, Puglia )
  • هتل هاسلر ، رم ( Hotel Hassler, Rome )

هتل های لوکس و 5 ستاره ایتالیا

هتل های ارزان و اقتصادی رم ایتالیا

  • هتل رم‌هلو | The RomeHello
  • هتل دوموس هلنا | Domus Helena
  • رزیدنتسه آرجیلتو | Residenze Argileto
  • هتل سان آنسلمو | San Anselmo
  • هتل رله جولیا | Relais Giulia

هتل های ارزان و اقتصادی میلان ایتالیا

  • هتل آورورا (Hotel Aurora)
  • هتل نتونو (Hotel Nettuno)
  • هتل کلاب (Club Hotel)
  • هتل سی‌ای گرند (Ca' Grande)
  • هتل مالتا (Hotel Malta)
  • هتل سنترال استیشن (Hotel Central Station)
  • هتل آمالفی (Hotel Amalfi)
  • هتل زامبالا لاگچری رزیدنت (Zambala Luxury Residence)
  • هتل استرید (Hotel Astrid)
  • هتل دلیزیا (Hotel Delizia)
  • هتل دمو (Hotel Demo)

امکانات هتل ها در ایتالیا


شما با رزرو اتاق در هتل های معروف شهرهای توریستی ایتالیا می توانید از امکانات رفاهی و خدماتی متنوع و عالی همچون: سیستم تهویه مطبوع اتاقها، پارکینگ رایگان، حمام لوکس مجهز به سشوار و وان، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، مینی بار، لباسشویی، خدمات کسب و کار که شامل پذیرایی از میهمانان و اتاق کنفرانس و امکانات جلسه و ضیافت و... استفاده کنید. مهمترین امکانات آن ها شامل استخر، باشگاه ورزشی، حمام بخار، جکوزی، سونا، کفپوش های موزاییکی، سینمای اختصاصی، بالکن های بزرگ، اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی، حمام لوکس و غیره است.

همچنین در این هتل پذیرش به صورت شبانه‌روزی امکان پذیر بوده و همچنین هتل ها دارای آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، کافه ، سیستم گرمایش و سرمایش هم هستند.

نحوه رزرو هتل در تور ایتالیا


در سایت نامی گشت، بدون دغدغه یا پرداخت هزینه اضافی، در چند دقیقه هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. شما می توانید در سامانه رزرواسیون آنلاین آژانس با انتخاب رزرو هتل، شهر و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس قیمت و مشخصات هتل ها را مقایسه نمایید و بعد از اطمینان از انتخاب خود از طریق درگاه های بانکی با استفاده از کارت های عضو شتاب هزینه را به صورت پرداخت الکترونیکی پرداخت نمایید. بدین شکل به راحتی در کمترین زمان رزرو هتل خود را به صورت آنلاین انجام داده اید و نیز می توانید با پشتیبانی 24 ساعته آنلاین نامی گشت، آسان ترین و کم هزینه ترین روش رزرو هتل را انتخاب کنید.

راه های حمل و نقل و جابجایی در ایتالیا

روش های متنوعی برای جابجایی در ایتالیا وجود دارد که در زیر به معرفی پرطرفدارترین روش های حمل و نقل این کشور می پردازیم.

سیستم حمل و نقل ریلی

قطارهای ایتالیا معمولا نرخ مناسبی برای مسافرین دارند و ایستگاه هایی دارند که در دل شهرها بنا شده اند و در این بین مناطقی هم هستند که ایستگاه قطارشان، خارج از شهر قرار دارند. بخاطر همین اتوبوس هایی تعبیه شده تا مسافران را بین ایستگاه قطار و شهر جابجا نمایند. البته قطارهای سریعتری هم هستند که بلیط گرانتری دارند و مدت زمان توقفشان کوتاه تر می باشد.

سیستم حمل و نقل ریلی

سیستم حمل و نقل جاده ای

گشت و گذار در ایتالیا با قطار می تواند هزینه کمی برای شما داشته باشد، تعداد ایستگاه ها در گوشه و کنار شهرها بالا می باشد با این وجود بعضی مسافران ترجیح می دهند با خودروی شخصی یا اجاره ای شهرهای ایتالیا را بگردند. توجه داشته باشید که گاز در ایتالیا گران است بنابراین اگر قصد دارید در هزینه تان صرفه جویی شود بهتر است ماشین های دیزلی را کرایه نمایید. یکی دیگر از وسایل نقلیه ای که با آن می توان سراسر ایتالیا را گشت؛ اتوبوس است چون شرکت های اتوبوس رانی متنوعی در شهرهای آن فعالیت دارند که گزینه ای ارزان هم برای شما بشمار می رود.

سیستم حمل و نقل جاده ای

سیستم حمل و نقل هوایی

در ابتدا لازمه بدانید که برای مسیری که نهایتا یک ساعت با قطار زمان می برد، نیازی به گرفتن بلیط هواپیما ندارید. حتی از نظر صرفه جویی در زمان هم منطقی نیست چرا که 2 ساعت قبل از پرواز باید در فرودگاه باشید و علاوه بر آن به طور معمول هم نیم ساعت از شهر تا فرودگاه فاصله وجود دارد. ولی اگر خواستید از ونیز به سیسیل بروید یا این کار را برای مسافت بین رم و ساردینا انجام بدهید پیشنهاد می کنیم گزینه پرواز را انتخاب کنید. در کل هرچیزی که سرعت کمتری داشته باشد پرهزینه تر است!

سیستم حمل و نقل آبی

سیستم حمل و نقل در ونیز کمی متفاوت و البته بسیار ساده می باشد، در واقع جابجایی ها از طریق قایق امکان پذیر است. تنها نکته حائز اهمیت اینجاست که بلیط این قایق ها برای کاری که انجام می دهند برای شما کمی گران تمام می شود. Vaporetto، Gondola، Traghetto انواع قایق هایی هستند که در سیستم حمل و نقل ونیز محبوبیت بیشتری در میان مسافران دارند ولی ارزش گرانتر شدن را دارد چرا که مناظر زیبا و محصور کننده ای انتظار شما را می کشد.

سیستم حمل و نقل آبی

نکات مهم پیش از سفر به ایتالیا

  • چک کردن تاریخ انقضا پاسپورک
  • برگه پرداخت عوارض خروج از کشور
  • ضمانت ‌نامه بازگشت از ایتالیا
  • اخذ ویزا توریستی ایتالیا
  • اطلاع از قیمت و هزینه های سفر به ایتالیا
  • بررسی وضعیت آب و هوا
  • همراه داشتن ارز خارجی که بهترین ارز برای خرج کردن در ایتالیا (یورو یا دلار) است.
  • در صورت استفاده از دارو، همراه داشتن نسخه پزشک
  • همراه داشتن بیمه مسافرتی
  • پرهیز از همراه داشتن وسایل ممنوعه سفر در هواپیما

اطلاعات ضمانت ‌نامه تور ایتالیا

در ابتدا باید بدانید که مبلغ ضمانت بازگشت از ایتالیا، بسته به شرایط مسافر از سوی آژانس ‌های مسافرتی اعلام می ‌شود. این ضمانت ‌نامه از مبلغ 100 میلیون تومان شروع شده و با توجه به شرایط مسافر، تا 150 میلیون تومان نیز می ‌رسد. ضمانت بازگشت از سفر، به صورت ضمانت نامه بانکی و یا چک رمز دار در وجه آژانس مسافرتی صادر می ‌شود و تاریخ پرداخت آن، باید برای 2 روز بعد از برگشت از کشور ایتالیا باشد.

راهنمای رزرو تور ایتالیا

شما علاقه مندان به تور ایران ایتالیا می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور ایتالیا دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های رم - میلان که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور ایتالیا هدایت می شوید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای ایتالیا فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت. در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع: تور ایتالیا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تورهای ترکیه تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه