loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس و نوروز

بازدید : 127
شنبه 25 بهمن 1399 زمان : 16:28

" ترابزون Trabzon " شهری بسیار سرسبز و زیبا در کنار سواحل دریای سیاه ترکیه می باشد که به همراه شهر وان و ارزروم گزینه های عالی برای سفری ارزان و زمینی در این روزها بشمار می رود. جالبه بدانید که این شهر توریستی همیشه در معاملات سیاسی و تجاری ترکیه اهمیت بالایی داشته و دارد؛ از آنجایی که جاده ابریشم از این شهر عبور میکرده است، باعث شد تا همواره ترابزون موقعیت تجاری خوبی را تجربه کند، بطوریکه رد پای تاجران ایرانی، قفقازی و اروپایی ‌ها به ‌خصوص تجار ایتالیایی در ترابزون به وضوح دیده می ‌شود. همچنین ورود اقوام مختلف با زبان های مختلف به ترابزون باعث شده تا فرهنگ و زبان مردم آن تحت تاثیر کشورهای دیگر نیز قرار گیرد، به‌ شکلی که گویش و لباس ‌های مردم ترابزون با شهرهای دیگر ترکیه کاملا متفاوت میباشد و در حال حاضر نیز ترابزون یکی از مراکز تجاری مهم و بین ‌المللی ترکیه به حساب می آید.

یکی از دلایل به شهرت رسیدن شهر ترابازون داشتن طبیعت فوق العاده بکر و همچنین بندر های تجاری معروف و امکانات رفاهی ایده آلش می باشد. به همین دلایل ترابزون طرفداران زیادی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده و این شهر از هتل ها و رستوران های متنوع و جذابی برخوردار بوده و یکی از دلایلی که ایرانیان این مقصد را انتخاب می کنند، می تواند به این علت باشد که هزینه زیادی را برایشان در بر نخواهد داشت و شما می توانید با تور ترابزون نامی گشت به این شهر سفر کنید و تماشاگر این همه جذابیت و زیبایی باشید.

نقشه گردشگری ترابزون

نقشه گردشگری ترابزون

راهنمای گرفتن ویزا مسافرتی ترکیه

کشور ترکیه یکی از مهمترین مقاصد گردشگری برای مسافران ایرانی جهت تفریح، تحصیل و تجارت شناخته می شود. این کشور با توجه به اینکه یکی از همسایه های ایران محسوب می شود، خوشبختانه این امکان را به شهروندان ایرانی داده تا بتوانند به مدت 90 روز بدون داشتن ویزا در این کشور اقامت داشته باشند و به تفریح بپردازند. اما در صورتی که خواستید بیشتر از این مدت در این کشور باشد یا این که تصمیم به تحصیل یا کار گرفته اید می بایستی که اقدام به اخذ ویزای مورد نظرتان نمایید. نکته مهم اینکه برای درخواست این دو نوع ویزا، لازم است وقت سفارت ترکیه بگیرید و نیز گرفتن وقت سفارت ترکیه به صورت آنلاین و از طریق سایت سفارت ترکیه امکان ‌پذیر است.

قیمت تور ترابزون

همانطور که می دانید قیمت تور ترابزون براساس عوامل مهمی مثل قیمت بلیط هواپیما پروازهای ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان و ...) به این مقصد و قیمت هتل رزرو شده در ترابزون کاملا متفاوت و متغییر می باشند، علاوه بر این دو فاکتور مهم و اساسی که تاثیر زیادی در قیمت تور مسافرتی شما خواهد داشت، تعداد روزهای اقامت، مدت تور و فصلی که در آن به ترابزون سفر می کنید همگی نیز می توانند قیمت تور شما کاربر عزیز را دستخوش تغییرات چشمگیری نماید. همچنین توجه داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور نمیتواند دلیل بر بهتر بودن آن تور مسافرتی باشد، برخی با ارائه تور ارزان تر باعث هدر رفتن سرمایه شما مسافران می شوند که این موضوع اصلا خوشایند نیست. در ادامه نگران قیمت تور ترابزون نباشید زیرا ما در آژانس نامی گشت سعی کرده ایم با ارائه تور لحظه آخری ترابزون و تور ارزان قیمت ترابزون، شرایط را به صورتی عالی برای شما فراهم کنیم تا شما با کمترین هزینه برای تور مسافرتی که انتخاب کرده اید، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید.

قیمت تور ترابزون

مجموعه ما در بالای همین صفحه قیمت های متنوعی برای تور این مقصد را خدمت شما ارائه کرده است تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید و نیز قیمت تور ترابزون لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (داخلی - خارجی) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر می باشد و مجموعه ما مجری مستقیم تور ترابزون بوده و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان و مناسبی می توانید بهترین آفرها را با قیمتی مناسبی رزرو کنید. همچنین قیمت تور هوایی ترابزون و قیمت تور زمینی ترابزون با یکدیگر بسیار متفاوت است و شما نسبت به بودجه و سلیقه خود می توانید کی را انتخاب کنید.

آیا تور ارزان ترابزون انتخاب درستی است؟


دلیل تور ارزان قیمت ترابزون در ابتدا این است که این شهر هم مثل شهرهایی همچون آنتالیا و استانبول، جاذبه ‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی بسیار متنوعی را در خود جای داده است، اما تور ترابزون هنوز هم به اندازه تورهایی مثل تور آنتالیا یا تور استانبول و... شناخته نشده است. با این اوصاف، موقعیت جغرافیای ترابزون که در شمال شرق ترکیه قرار رفته شده است و بعد از شهر وان، نزدیک ترین شهر توریستی ترکیه به ایران به حساب آمده، باعث شده تا طی سال ‌های اخیر محبوبیت تور ترابزون، در بین ایرانیان به طور چشمگیری بیشتر شود، چرا که این نزدیکی و خلوتی شهر ترابزون، دلیل اصلی ارزان شدن تور ترابزون می‌ شود. بی شک تور ارزان ترابزون انتخاب درستی برای شما مسافران عزیز می باشد؛ بنابراین تور ارزان قیمت ترابزون را در ایام کم گردشگر میتوانید تجربه کنید و همچنین آفر تور ترابزون یا تورهای لحظه آخری این مقصد می تواند نرخ تور مسافرتی شما را به شدت کاهش دهد.

تور ترابزون لحظه آخری، گزینه ای کاملا اقتصادی!


اگر هزینه های سفر به ترابزون برای شما اهمیت بالایی دارد و همچنین هنوز زمان مشخصی برای سفرتان مشخص نکرده اید، این امکان برای شما مهیاست که با تور لحظه آخری ترابزون همراه شوید و در ادامه مطمئنا می دانید که تورهای لحظه آخری بدین معنا هستند که یک یا دو روز قبل از زمان سفر، باید بلیت خود را خریداری کرده و راهی سفر شوید، همچنین ویژگی خوب این نوع تورها قیمت پایین و وسوسه برانگیز آنها میباشد، چرا که مسافر فرصت بسیار کمی برای آماده شدن جهت سفر دارد و باید چمدان به دست راهی تور لحظه آخری ترابزون زمینی بشود و در آخر شما علاقه مندان برای دیدن تورهای ارزان ترابزون و همچنین آفر تورهای لحظه آخری ترابزون می توانید از لینک های بالای همین صفحه استفاده کرده و تور مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.
موضوع اساسی این نوع تورها اینجاست که تور لحظه آخری که طرفداران زیادی هم به خود اختصاص داده، تنها برای کسانی مناسب است که همیشه آماده سفر هستند و پاسپورتشان اعتبار داشته باشد چون وقتی برای انجام این امور وجود ندارد و اغلب تورهای لحظه آخری نهایتا یکی دو روز قبل از حرکت روی سایت های گردشگری قرار می گیرند.

آفر تور ترابزون


در ابتدا لازم است بدانید که بلیط آفری هواپیما بوجود آمده در واقع از بلیط چارتر است که در مواقعی که بازار گردشگری افت می کند، به صورت آفرهای ویژه غالبا ترکیب شده با هتل به مسافران از سمت آژانس ها ارائه می شود، احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که تورهای مسافرتی در فصل های کم گردشگر به قیمت بسیار پایین با خدمات کامل به فروش می رود، اما در فصل پرگردشگر مثل بهار همان تور به قیمت 2 برابر یا حتی بیشتر به فروش عموم مسافران می رسد.

آفر تور ترابزون

بلیط آفری اصولا برای مقاصد پرطرفداری مثل ترابزون هم به وفور پیدا میشود اما شاید متعجب شوید، نزدیک به فروردین ماه که می شویم امکان دارد که آفر تور ترابزون به شما پیشنهاد شود، در مورد اینکه چرا بلیط هواپیما بصورت آفری به علاقه مندان فروخته می شود باید این را بگوییم که در بعضی مواقع و زمان های نزدیک به پرواز در صورت خالی بودن صندلی های هواپیما، ایرلاین و یا شرکت های چارتر کننده شروع به فروش بلیط با کمترین نرخ ممکن می کنند تا از خالی ماندن صندلی هواپیما ممانعت کنند و همچنین رضایت مشتری را با بلیط ارزان قیمت هواپیما جلب نمایند و از آنجاییکه آژانس هواپیمایی نامی گشت هم جزو همین آژانس های چارتر کننده بشمار میرود که بهترین تورهای آفری ترابزون را به مشتریانش ارائه می کند.

ارزان ترین زمان سفر به ترابزون

اگر بخواهیم ارزانترین زمان سفر به ترابزون را بررسی کنیم باید بگوییم که با توجه به آب و هوای اسن شهر، فصل پاییز حد فاصل ماه‌ های سپتامبر تا نوامبر و همچنین فصل زمستان ماه‌های دسامبر تا فوریه، فصول خلوت گرشگری در ترابزون به حساب می آیند، بنابراین در این بازه زمانی قیمت هتل‌ ها و بلیط‌ های هواپیما به شدت کاهش می ‌یابد و جزو ارزان ترین زمان سفر به بدروم محسوب می شود و شما آفرهای تور ترابزون را بیشتر از قبل شاهد خواهید بود.

ارزان ترین زمان سفر به ترابزون

مدت زمان تور ترابزون

بی شک برای اینکه سفر شما به ترابزون تبدیل به یک سفر هیجان انگیز و منحصر به فرد شود، سعی کنید تور یا هتلی را انتخاب کنید که امکانات و تفریحات بی نظیر و سرگرم کننده ای را به شما ارائه دهند. در ادامه بهترین مدت زمان تور ترابزون به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد و از آنجایی که آژانس ‌های مسافرتی تورهای ترابزون را با پروازهای چارتر شده یک هفته‌ ای رزرو می ‌کنند شما در تور بدروم اقامت 6 شب و 7 روز را خواهید داشت و ابن مدت زمان ایده آل ترین زمان اقامت با تور مسافرتی خارجی بشمار می رود.

راه های سفر به ترابزون

تور ترابزون هوایی

نکته‌ ای که شما مسافران عزیز در خصوص تور ترابزون هوایی باید بدانید این است که نرخ بلیط پرواز تهران - ترابزون پایین ‌تر از پرواز به سایر شهرهای توریستی ترکیه خواهد بود و شما با انتخاب این روش از سفر قطعا دردسرها و خستگی سفر زمینی ترابزون را نخواهید داشت. اما این را هم باید در نظر بگیرید که تور هوایی ترابزون دو مشکل اساسی دارد که یکی هزینه بالای تور ترابزون هوایی نسبت به تور زمینی ترابزون است و مورد بعدی کم بودن تعداد پروازهای تهران به مقصد ترابزون می باشد که در تصمیم گیری باید این موضوعات را مدنظر بگیرید. نکته مهم اینجاست که در بعضی از فصل های سال هم تور ترابزون هوایی از تبریز و تور هوایی ترابزون از ارومیه و دیگر شهرها هم برگزار می شوند.

تور ترابزون هوایی

با خرید یا رزرو تور ترابزون از مجموعه نامی گشت، شما بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به این شهر برطرف خواهد شد، زیرا آژانس ما با ارائه آفر ویژه تور ترابزون می تواند برای شما امکاناتی همچون: گشت شهری (در شهرهای ترابزون)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه های ترابزون تا هتل مورد نظر)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور ترابزون)، راهنمای فارسی زبان (تور لیدر آشنا به شهرهای ترابزون) و معرفی مراکز خرید با تخفیف های باور نکردنی را فراهم کند و اینگونه با خیال راحت از جاذبه های ترابزون لذت ببرید و با خاطره های خوبی از سفر به ترابزون برگردید.

قیمت تور ترابزون هوایی


قیمت تور ترابزون به موارد مختلفی بستگی دارد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • زمان سفر به ترابزون
  • بلیط یک طرفه یا رفت و برگشت به ترابزون
  • نرخ ارز
  • فصل مورد نظر برای سفر به ترابزون ( شلوغ یا خلوت )
  • پرواز چارتر یا سیستم
  • ایرلاین مورد نظر برای پرواز به ترابزون
  • شهر مورد نظر برای پرواز از آنجا به ترابزون
  • بلیط بزرگسال – کودک یا نوزاد
  • کلاس پروازی انتخابی شما و ...

توجه داشته باشید به دلایل وجود موارد مهم و زیادی که وجود دارد، امکان بیان قیمت دقیق برای تورهای مسافرتی ترابزون وجود ندارد و یکی از بهترین روش ها برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیما به ترابزون یا انواع تورهای زمینی و هوایی به مقصد ترابزون تماس با آژانس نامی گشت و یا جستجو آنلاین در سایت در تاریخ های مختلف و ایرلاین های گوناگون و مقایسه قیمت های آنها میباشد.

آیا تور ترابزون زمینی هم برگزار می شود؟

اگر قصد سفر با تور زمینی ترابزون با اتوبوس‌ یا خودرو شخصی را دارید بدانید که این تورها از شهرهای مختلف برگزار می شود و بسیار هم کم هزینه هستند. البته باید توجه داشته باشید که این نوع تورها بصورت دائم و همیشگی برگزار نمی شوند، مثلا در ایام شلوغ تور زمینی ترابزون نوروز یا تابستان توسط آژانس های مسافرتی ارائه میشوند. مسافت تهران تا ترابزون از طریق راه زمینی 1,557 کیلومتر بوده و شما حدود 21 ساعت در راه هستید تا با اتوبوس از مبدا تهران به مقصد ترابزون برسید. به دلیل طولانی بودن مسافت و زمان بالای سفر و مهمتر راحتی هر چه بیشتر مسافران، تمامی اتوبوس‌ ها که در مسیر تور زمینی ترابزون در رفت و آمد هستند، VIP هستند و دارای امکانات رفاهی عالی می باشند.


در آخر شاید شما در تور زمینی ترابزون، نه تنها دچار خستگی ناشی از سفر طولانی شوید، اما دیدن طبیعت زیبای مسیر در طول سفر زمینی به ترابزون هم لذت توصیف ناپذیری دارد و مهمتر این راه سفر به ترابزون بسیار ارزان و مقرون صرفه است و برایتان تمام می شود و نیز قیمت تور زمینی ترابزون بسیار پایین تر از تور هوایی می باشد.

تور ترابزون از چه شهرهایی انجام می شود؟

با توجه به شرایط و محدودیت هایی که در کل دنیا و کشور ما ایران حکمفرماست، پروازهای خارجی به شدت کاهش پیدا کرده اند، اما در خصوص پروازهای ترابزون به این صورت است که مبدا تمامی تورهای آن به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای کشور هم وجود دارد. مثلا تور ترابزون از تبریز، ارومیه، مشهد، اصفهان و شهرهای بزرگ کشور هم در بعضی از فصول پرگردشگر توسط آژانس ها برگزار می شوند.

تور ترابزون با چه پروازهایی انجام می شود

در حال حاضر هیچ پرواز مستقیم تهران به ترابزون وجود ندارد و تمام پروازها دارای یک توقف می باشند. در ضمن امکان پرواز به ترابزون در حال حاضر بوسیله خطوط هواپیمایی زیر وجود دارد :

پگاسوس Pegasus Airlines
ترکیش Turkish Airlines

پروازهای ترابزون

فاصله تهران تا ترابزون چند کیلومتر است؟

فاصله تهران تا ترابزون از هم 1177.94 کیلومتر می‌ باشد، این یعنی به طور حدودی از تهران به ترابزون حدود 18 ساعت راه را باید طی کنید.

مدت زمان سفر زمینی به ترابزون

ایران با ترکیه سه مرز مشترک دارد که مرز بازرگان، مرز رازی و مرز سرو نامیده می شوندف اما مهم ترین وو اصلی ترین مرز بین ایران و ترکیه " مرز بازرگان " میباشد که بسیاری از مسافران برای سفر به ترکیه و ترابزون این مرز را برمیگزینند. این مرز به نوعی امکانات خوب رفاهی را دارد و در شمال آذربایجان غربی قرار دارد. شما این امکان را دارید که در ماکو استراحت کنید و بعد عازم ترابزون بشوید. فاصله مرز بازرگان تا ترابزون کمتر از 600 کیلومتر است. مرز رازی که در نزدیکی شهرستان خوی قرار گرفته، نزدیک به 700 کیلومتر تا ترابزون فاصله دارد و عبور و مرور کمتری در آن جریان دارد. مرز بعدی، مرز سرو است که نزدیک شهرستان سرو ارومیه می باشد و 780 کیلومتر تا ترابزون راه است. این مرز نیز خدمات شبانه روزی به مسافران ارائه می دهد و در آخر مهمه بدانید که مدت زمان سفر زمینی به ترابزون حدودا 18 تا 23 ساعت است که بسته به شلوغی جاده ها و میزان انتظار در مرزها متغییر می باشد.

فرودگاه ترابزون ترکیه

فرودگاه ترابزون با کد یاتا: TZX جزو هفتمین فرودگاه ترکیه از نظر تعداد مسافران می باشد و در این فرودگاه هم پروازهای داخلی و هم پروازهای خارجی در آن می نشینند. این فرودگاه درست در 6 کیلومتری جنوب شرقی ترابزون قرار گرفته است و پروازهای غیرمستقیم از فرودگاه‌ های ایران به مقصد استانبول و آنکارا و در نهایت به ترابزون در این فرودگاه نیز دایر است. لازم به ذکر است که برخی از مقاصد پروازهای این فرودگاه شامل بغداد، ازمیر، کویت، استانبول، برلین و فرانکفورت می ‌شود.

فرودگاه ترابزون ترکیه

هزینه سفر به ترابزون چقدر است؟

هزینه عوارض خروج از کشور

خوب است بدانید که عوارض خروج از کشور برای بار اول 220 هزار تومان، بار دوم 330 هزار تومان و بار سوم به بعد 440 هزار تومان است که می توانید آن را به صورت اینترنتی در این جا و یا با سایر راه های الکترونیکی پرداخت کنید.

هزینه اقامت در ترابزون


در شهر توریستی ترابزون گزینه های اقامتی متنوعی با هزینه های مختلف وجود دارد. در زیر به این موارد پرداخته ایم: هتل ها: طیف هزینه هر نوع هتل در هر شب ارائه شده است.

  • هتل های ۵ ستاره: بین 450 لیر ترکیه تا 1,000 لیر ترکیه
  • هتل های ۴ ستاره: بین 130 لیر ترکیه تا 400 لیر ترکیه
  • هتل های ۳ ستاره: بین 100 لیر ترکیه تا 350 لیر ترکیه
  • آپارتمان ها: از شبی 100 لیر ترکیه تا 950 لیر ترکیه

هزینه‌ غذا در ترابزون


این که در مدت اقامت خود بخواهید غذا را در رستوران صرف و یا خود خرید کنید تا هزینه ها کم تر شوند، از جمله راه های پیش روی شماست. رستوران و فست فود:

  • رستوران ارزان: بین 8 لیر ترکیه تا 28 لیر ترکیه
  • رستوران اقتصادی: بین 22 لیر ترکیه تا 30 لیر ترکیه
  • رستوران لوکس: از 50 لیر ترکیه به بالا

هزینه های تفریح در ترابزون


گرچه ترابزون شهر کوچکی است، اما با این حال جاذبه ها، دیدنی ها و تفریحات خاص خودش را دارد. در اینجا طیف هزینه و یا ورودی های هر یک را گفته ایم:

  • تورهای اوزون گل: بین 50 لیر ترکیه تا 300 لیر
  • موزه ایاصوفیه: 30 لیر
  • موزه ترابزون: 5 لیر
  • عمارت آتاتورک: 2 لیر
  • پارک ملی آلتیندر وادیسی : 9 لیر
  • تور تفریحات آبی و دریایی ترابزون: حدود 34 دلار
  • حمام میدان: 35 لیر
  • صومعه سوملا: 15 لیر
  • قلعه ترابزون: 3 لیر
  • تور گردش در ترابزون: از 2 میلیون تومان به بالا

هزینه حمل و نقل در ترابزون


در کل برای گشت و گذار در شهر ساحلی ترابزون شما دو نوع وسیله نقلیه پیش روی دارید یکی دُلموش و دیگری تاکسی!
دُلموش ها در واقع نوعی ون یا مینی بوس هستند که در کشور ترکیه خیلی محبوبیت در بین عموم مردم دارد و هزینه آن ها در شهر ترابزون برای یک مسیر تنها 2 لیر ترکیه می باشد.


اما تاکسی ها که هزینه آنها قدری بالاتر است و ورودی آن ها در واقع از 6.7 لیر ترکیه شروع می شود؛ مهمه بدونید که تاکسی های ترابزون به ازای هر یک کیلومتر، هزینه ای برابر 3.7 لیر ترکیه را به کرایه شما اضافه می کنند. همچنین باید بدانید که راننده تاکسی به ازای هر یک ساعت انتظار، هزینه ای برابر 15 لیر ترکیه کرایه شما افزایش می دهد؛ ضمنا کرایه تاکسی از ترمینال اتوبوس تا مرکز شهر ترابزون در حدود 15 لیر است و البته خوشبختانه ترابزون شهر کوچکی است و اغلب دیدنی ها و جاذبه های گردشگری شهر در فاصله 1.5 کیلومتری تا 500 متری از هم قرار گرفته اند و بنابراین به راحتی و با پای پیاده هم می توانید شهر را بگردید. هزینه ها به صورت خلاصه عبارت اند از:

  • دلموش: 2 لیر ترکیه
  • تاکسی: بالای 4 لیر ترکیه
  • بنزین (لیتری): حدود 6.5 لیر ترکیه

هزینه مکالمه و اینترنت در ترابزون


در کل در کشور ترکیه سه اپراتور تلفن همراه وجود دارد که با نام های ترکسل (turkcell)، وودافون (vodafon) و آوِا (avea) که به عموم مردم خدماتی ارائه میکنند. اما مهمه بدانید سیم کارت ترکسل شهرت و کیفیت بیشتری نسبت به آن دو دارد. هزینه تماس در کشور ترکیه در مقایسه با ایران خیلی بالاتر است و به طور مثال هر دقیقه مکالمه با سیم کارت ترکسل در حدود 0.7 لیر ترکیه هزینه خواهد داشت، اما از آن جا که هزینه های رومینگ نیز بالا هستند، در صورتی که گمان می کنید مکالمات زیادی در آنجا دارید و مصرف اینترنت شما بالاست، تهیه سیم کارت های ترکی از لحاظ اقتصادی برایتان به صرفه تر است.

حمل و نقل در ترابزون

در این قسمت با سیستم حمل و نقل ترابزون بیشتر آشنا می شوید تا در جابجایی در سفر با تور ترابازون راحت باشید.

اتوبوس

مناسب ترین وسیله برای گشت و گذار در شهر ترابزون بی شک اتوبوس های شهر هستند و شما می توانید براحتی با اتوبوس به تورها و سفرهای برون شهری بروید. به وسیله اتوبوس از ترابزون به بیشتر شهرهای توریستی ترکیه اعم از استانبول، آنکارا و... می توانید بروید. در ضمن در فرودگاه ترابزون هم بصورت مداوم اتوبوس هایی هستند که مسافران را به مناطق مختلف شهر ترابزون جابجا می کنند. اگر قصد دارید سفر خود را از فرودگاه شروع کنید، بهترین انتخاب همین اتوبوس های فرودگاه برای شما خواهد بود. در ضمن هزینه اتوبوس از تاکسی و سایر وسایل نقلیه کم تر خواهد بود و طبق تعداد ایستگاه ها و مسافت از شما کرایه دریافت خواهد شد.

حمل و نقل در ترابزون

قایق و کشتی


از آنجاییکه شهر ترابازون در کناره نوار ساحلی دریای سیاه قرار گرفته است، بنابراین دور از انتظار نیست که قایق ها یکی از وسایل حمل و نقل عمومی مردم در شهر بشمار رود، اگر علاقه مند هستید می توانید با قایق از استانبول به شهر ترابزون سفر کنید. ضمنا این امکان هم دارید که توسط کشتی ها از شهرهای شهر ترابزون به دیگر شهرهای ترکیه هم بروید. چنانچه قایق سواری را دوست دارید در ترابزون این فرصت کاملا در اختیار شماست.

قایق و کشتی ترابزون

تاکسی


حمل و نقل با تاکسی در شهر ترابزون هم یکی از امکانات حمل و نقل عمومی است که هزینه های بالاتری نسبت به بقیه وسایل نقلیه عمومی شهر دارد و مسافران بیشتر از این وسیله نقلیه استفاده می کنند. برای ورود به تاکسی ها در این شهر باید حدود 3 لیر ترکیه پرداخت کنید و هر کیلومتری که طی سود باید حدود 2 لیر ترکیه دیگر به هزینه تاکسی اضافه می شود. این هزینه ها بستگی دارد در کدام منطقه شهر باشید متغیر خواهد بود.

بهترین هتل های ترابزون در ترکیه

در شهر ترابزون خیالتان بابت اقامت کاملا راحت باشد، چرا که تعداد هتل های موجود در این شهر به قدری بالاست که شما هر انتظاری که از هتل و محل اقامتتان دارید را می توانید در بین این هتل ها پیدا کنید. لازم است بدانید هزینه اقامت در این شهر به نسبت دیگر شهرهای ترکیه مقرون به صرفه تر می باشد و اینکه در رابطه با اقامت در هاستل های این شهر باید بگوییم که نباید همان انتظاری که در مورد امکانات و امنیت در هتل را دارید از هاستل های این شهر هم داشته باشید.

هتل های 5 ستاره و لوکس ترابزون

  • هتل رادیسون بلو | radisson blu Trabzon
  • هتل رامادا پلازا | ramada plaza Trabzon
  • هتل زورلو گرند | Zorlu Grand Trabzon
  • هتل دبل تری بای هیلتون | DoubleTree by Hilton Hotel Trabzon
  • هتل هتل سفانلیک بوکیت | Cephanelik Butik Trabzon
  • هتل رویال اکسس سوئیتس | royal axis suite Trabzon

هتل های ساحلی ترابزون

  • هتل رامادا ترابزون | Ramada Plaza
  • هتل دابل تری ترابزون | DoubleTree by Hilton

هتل های 4 ستاره ترابزون

  • هتل پارک ددمان | park dedeman Trabzon
  • هتل نووتل | novotel Trabzon
  • هتل اسلیا | Aselia Trabzon
  • هتل فوندا | funda Trabzon
  • هتل اوستا پارک | usta park Trabzon
  • هتل اسیلاملار | saylamlar trabzon

هتل های 3 ستاره و ارزان ترابزون

  • هتل سیبیس گرند | cebeci grand trabzon
  • هتل هورون | Horon Hotel
  • هتل Fengo Hotel & Spa
  • هتل Apartment Ata Baran Residence

نکات مهم پیش از سفر به ترابازون

  • چک کردن تاریخ انقضا پاسپورک
  • برگه پرداخت عوارض خروج از کشور
  • اطلاع از قیمت و هزینه های سفر به ترابزون
  • بررسی وضعیت آب و هوای شهر ترابزون
  • همراه داشتن ارز خارجی که بهترین ارز برای خرج کردن در ترابزون (لیر یا دلار) است.
  • در صورت استفاده از دارو، همراه داشتن نسخه پزشک
  • همراه داشتن بیمه مسافرتی
  • پرهیز از همراه داشتن وسایل ممنوعه سفر در هواپیما

راهنمای رزرو تور ترابزون

شما علاقه مندان به تور ترابازون می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور کوش آداسی دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های مسافرتی این مقصد که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد محبوب خواهید بود.

تنها کافیست که در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی ترابزون هدایت می شوید.

از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به این مقصد بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت. در آخر سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع: تور ترابزون

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تورهای ترکیه تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه