loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس و نوروز

بازدید : 104
سه شنبه 21 بهمن 1399 زمان : 14:14

مارماریس (Marmaris) در حقیقت یک شهر مملو از گردشگر و پر رفت و آمد توریستی مدیترانه ای در می باشد که در جنوب غربی ترکیه جای خوش کرده و نیز این شهر به نام ساحل فیروزه ای نیز در بین توریست های خارجی شناخته می شود، همراه با ساحل سنگی و تفرجگاه های ساحلی بزرگش همه را محصور خود کرده و نیز دلیل عمده محبوبیت آن به خاطر شب های زنده این شهر در خیابان بار (Bar) است، این منطقه خانه کلاب های روباز شهر می باشد و این روزها شهری بهشتی به نام مارماریس از مقاصد گردشگری پرطرفدار ما ایرانیان شناخته می شود.

در ادامه شما علاقه مندان به این شهر ساحلی جذاب با خرید یا رزرو تور مارماریس، بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به این مقصد برطرف می شود چرا که آژانس نامی گشت با ارائه آفر ویژه تور مارماریس توانسته برای شما امکاناتی عالی نظیر : گشت شهری (در شهر مارماریس)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه مارماریس تا هتل مورد نظر)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور مارماریس)، راهنمای فارسی زبان (تور لیدر آشنا به شهر مارماریس) و معرفی مراکز خرید مارماریس با تخفیف های باور نکردنی را فراهم نماید تا راحت ترین سفر را تجربه کنید و اینگونه با خیال راحت از جاذبه های مقصدتان نهایت لذت را ببرید و با خاطره های خوبی از سفر به مارماریس بازگردید.

نقشه گردشگری مارماریس

نقشه گردشگری مارماریس

مدارک لازم برای سفر به مارماریس

با توجه به توافقی که بین دولت ایران و ترکیه وجود دارد مسافران ایرانی جهت ورود به کشور ترکیه و اقامت تا 90 روز نیاز به دریافت ویزا ندارند و چنانچه بیشتر از 90 روز نیاز به حضور در خاک ترکیه داشته باشید، می بایستی به مقامات این کشور مراجعه نمایید و درخواست دریافت ویزا بلند مدت کنید. ضمنا توجه داشته باشید هنگام ورود حتما مهر ورود در پاسپورت شما زده شود در غیر این صورت هنگام خروج از کشور با مشکلات جدی روبرو خواهید شد.

مدارک سفر به مارماریس

در خصوص مدارک لازم برای سفر به مارماریس باید بگوییم که مدارک خاصی لازم ندارید تنها موارد قابل توجه برای سفر همراه داشتن پاسپورت که حداقل باید از اعتبار پاسپورت شما شش ماه مانده باشد. همچنین همراه داشتن فیش پرداخت عوارض خروج از کشور و ارز خارجی که مناسب ترین ارزی که میتوانید با خود ببرید، ارز دلار یا لیر است.

قیمت تور مارماریس

همانطور که می دانید قیمت تور مارماریس براساس عوامل مهمی مثل قیمت بلیط هواپیما پروازهای ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان و ...) به مقصد مارماریس و قیمت هتل رزرو شده در مارماریس متفاوت و متغییر معرفی می شود، علاوه بر این دو فاکتور مهمی که تاثیر زیادی در قیمت تور مارماریس شما خواهد داشت، تعداد روزهای اقامت، مدت تور و فصلی که در آن به مارماریس سفر می کنید همگی نیز می توانند قیمت تور مارماریس شما کاربر عزیز را دستخوش تغییراتی نماید. لازم به ذکر است قیمت تور مارماریس تابستان، نوروز و در زمان های شلوغ سال افزایش چشمگیری خواهد داشت.

همچنین بخاطر داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور نمیتواند دلیل بر بهتر بودن آن تور مسافرتی باشد، در ادامه نگران قیمت تور مارماریس نباشید زیرا ما در آژانس نامی گشت سعی کرده ایم با ارائه تور لحظه آخری مارماریس و تور ارزان قیمت مارماریس، شرایط را به صورتی عالی برای شما فراهم سازیم تا شما با کمترین هزینه برای تور مسافرتی که انتخاب کرده اید، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. در بالای همین صفحه قیمت های متنوعی برای تور این مقصد را خدمت شما ارائه کرده ایم تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید و نیز قیمت تور مارماریس لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (بلیط پرواز داخلی به مقصد مارماریس) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر می باشد و مجموعه ما مجری مستقیم تور مارماریس بوده و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان مارماریس می توانید بهترین آفر تور را با قیمتی مناسبی رزرو کنید.

تور مارماریس ارزان، آیا انتخاب درستی است؟

این روزها با توجه به بالا رفتن نرخ ارز رد کشورمان ایران بیشتر کسانی که اهل سفر هستند به دنبال پیدا کردن تور ارزان مارماریس هستند و در اصل این موضوع یکی از دغدغه های اصلی گرشگران محسوب می شود، اما آیا این تورها انتخاب درستی است! یا اصلا تورهای ارزان مارماریس در این شرایط وجود دارند؟ اگر بخواهیم با شما صادق باشیم بسیاری از شما مسافران منتظر فرصتی مناسب برای سفر مقرون به صرفه هستید، اما شما تنها زمانهایی از سال می توانید ارزان به مارماریس سفر کنید، درست زمان های لوسیزن و کم گردشگر مارماریس که هتل ها و ایرلاین ها آفرهای وسوسه انگیزی را به مشتریانشان ارائه می کنند و آن هم بستگی به شرایط زمانی شما دارد که می توانید از آنها استفاده کنید یا خیر.

درست است که آب و هوای مارماریس اجازه سفر در هر فصلی را می دهد اما اغلب خانواده ها ترجیح می دهند، سفر را برای روزهای تعطیل برنامه ریزی کنند و راهی شوند، به همین دلیل این ایام تور ارزان کمتری عرضه می شود اما شاید بتوانید در فصل امتحانات یا شروع مدارس تورهای ارزان تری با آفرهای هیجان انگیزی پیدا کنید. به جز این موارد مدیریت شرایط سفر مانند انتخاب هتل های ارزان تر به جای بهترین هتل های لوکس مارماریس و یا انتخاب صندلی های معمولی هواپیما و ایرلاین های داخلی قطعا در کاهش هزینه ها موثر خواهد بود.

تور مارماریس لحظه آخری یا همان آفر تور مارماریس!

اگر موضوع اصلی شما هزینه های سفر به مارماریس است و برای شما اهمیت بالایی دارد و هنوز هم زمان مشخصی برای سفر خود انتخاب نکرده اید، این فرصت را دارید که با تور لحظه آخری مارماریس راهی این مقصد هیجان انگیز شوید و قطعا میدانید که تورهای لحظه آخری به این معنا هستند که یک یا دو روز قبل از زمان سفر، بلیت خود را خریداری کرده و راهی میشوید، در ضمن ویژگی عالی این نوع تورها قیمت پایین آنهاست چرا که مسافران فرصت بسیار کمی برای آماده شدن برای سفر داشته و باید چمدان به دست راهی تور ارزان مارماریس لحظه آخری شوند و نیز برای دیدن تور لحظه آخری و ارزان مارماریس و همچنین آفر تور لحظه آخری مارماریس می توانید از لینک های بالای همین صفحه استفاده کرده و تور مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

تور مارماریس لحظه آخری

موضوع اساسی در مورد این تورها این است که شاید مناسب همه نباشد با اینکه تور لحظه آخری طرفداران زیادی دارد اما مختص مسافرانی است که همیشه آماده سفر هستند و مهمتر پاسپورتشان اعتبار داشته باشد؛ چرا که وقتی برای انجام این امور وجود ندارد و اغلب تورهای لحظه آخری نهایتا یکی دو روز قبل از حرکت روی سایت های گردشگری برای فروش قرار می گیرند.

تور لوکس مارماریس، تجربه ای رویایی در ترکیه

یکی از نکات مهم و اساسی برای رزرو تور مسافرتی مارماریس توجه به انتخاب نوع تور می باشد که در اصل دو نوع تور برای این مقصد ارائه میشود، تورهای ارزان و لوکس که مورد اول را در بالا توضیح دادیم و دیگری تور لوکس مارماریس بشمار میرود. توجه داشته باشید افرادی که تمایل دارند سفری لاکچری و متفاوتی را تجربه کنند و هزینه های سفر برایشان اهمیت ندارد، می ‌توانند این نوع تورها را انتخاب کنند که توسط آژانس ها طبق سلیقه شما ارائه خواهد شد.

تور لوکس مارماریس

آنچه که در تورهای لوکس مارماریس مورد توجه است امکانات و خدمات لوکس و فوق العاده شان است. مثلا رزرو بلیط هواپیمایی فرست کلاس و بیزینس کلاس است که گران ترین صندلی های پرواز است می توانید سفر لوکس خود را آغاز کنید و همانطور که میدانید انتخاب پرواز مناسب از ابتدای سفر، کیفیت سفرتان را تضمین می کند و همچنین از خدمات این نوع تورها می توان به ارائه وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام، اقامت در هتل های لوکس و مدرن، ترانسفر اختصاصی از ابتدای سفر با ماشین های لوکس، بیمه مسافرتی، گشت های شهری با راهنمای فارسی زبان در مقصد و... اشاره نمود.

تور مارماریس هوایی، گزینه ای راحت برای مسافران!

اگر با تور مارماریس هوایی راهی این مقصد هستید باید بدانید که پروازها به مارماریس نمی ‌روند، شما با پرواز آتا به ازمیر بروید؛ بعد از حدود 4 ساعت ترانسفر زمینی به مارماریس می رسید. اگر با پرواز ایران ایر بروید، به دنیزلی می ‌رسید و بعد از حدود 3:30 ساعت به مارماریس خواهید رسید. با پرواز ترک سان اکسپرس هم مثل پرواز آتا به ازمیر می ‌روید و بعد از 4 ساعت ترانسفر زمینی به مارماریس و هتل تان میرسید. ساعت پروازهای ایرانی برای تور مارماریس با هواپیما حدود 12 شب است و شما مسافران بعد از مسافتی که در پرواز و ترانسفر زمینی هستید، صبح به مارماریس زیبا این مقصد شگفت انگیز خواهید رسید و در آخر ساعت پروازی سان اکسپرس حدود 6 صبح است و شما حدودا ظهر به مارماریس و هتل مورد نظرتان می‌رسید.

قیمت تور هوایی مارماریس چقدر است؟

آژانس مسافرتی نامی گشت لیستی از متنوع ترین تورهای مارماریس در پکیج های مختلف با قیمت‌ های گوناگون در اختیار شما قرار داده است تا با توجه به بودجه و زمان خود بهترین پکیج تور مارماریس را انتخاب کنید و سفری رویایی به این شهر ساحلی ترکیه داشته باشید.

در کل قیمت تورهای مارماریس حدودا از 7,690,000 تومان شروع می ‌شود و این قیمت با توجه به نوسانات ارز قابل تغییر می باشد.

آیا تور مارماریس زمینی هم برگزار می شود؟

بیشتر مسافران فکر میکنند که مارماریس فقط به صورت تورهای هوایی برگزار می شود اما اینطور نیست، غالبا تورهای زمینی برای مسیر مارماریس در ایام نوروز و شلوغ سال توسط بعضی از آژانس های مسافرتی اجرا می ‌شود. درست زمان ‌هایی که حجم و درخواست مسافران به اوج خود رسیده باشد، آژانس‌ ها تصمیم به برگزاری تورهای زمینی می ‌کنند که اگر این تورها به حد نصاب برسند می توانید در این تورهای متفاوت شاد گروهی شرکت کنید البته اگر مسافت و طول مسیر اذیتتان نمی ‌کند. در عین حال به دنبال تور ارزان و قیمت مناسب هستید، تور زمینی مارماریس گزینه ای عالی است و در ضمن تور زمینی مارماریس از تبریز طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. توجه داشته باشید که اگر مبدا شما شهر تهران باشد حدود 30 ساعت تا مارماریس را در اتوبوس راه خواهید بود.

تور مارماریس از چه شهرهایی برگزار می شود؟

لازم به ذکر است که مبدا تورهای مارماریس به صورت پیش فرض، از تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای بزرگ کشور وجود دارد.

معرفی پروازهای مارماریس با ایرلاین های مختلف

مارماریس (Marmaris) در حقیقت یک شهر مملو از گردشگر و پر رفت و آمد توریستی مدیترانه ای در می باشد که در جنوب غربی ترکیه جای خوش کرده و نیز این شهر به نام ساحل فیروزه ای نیز در بین توریست های خارجی شناخته می شود، همراه با ساحل سنگی و تفرجگاه های ساحلی بزرگش همه را محصور خود کرده و نیز دلیل عمده محبوبیت آن به خاطر شب های زنده این شهر در خیابان بار (Bar) است، این منطقه خانه کلاب های روباز شهر می باشد و این روزها شهری بهشتی به نام مارماریس از مقاصد گردشگری پرطرفدار ما ایرانیان شناخته می شود.

پروازهای مارماریس

فرودگاه مارماریس

نزدیک ترین فرودگاه به مارماریس، فرودگاهی به نام فرودگاه بین المللی دالامان (Dalaman Airport) می باشد. این فرودگاه در فاصله 90 کیلومتری مارماریس قرار گرفته است. همچنین یک فرودگاه به نام فرودگاه بین المللی بدروم هم در نزدیکی مارماریس وجود دارد که 130 کیلومتر با مارماریس فاصله دارد. از آنجاییکه فرودگاه دالامان به نسبت فرودگاه بدروم به مارماریس نزدیک تر است، گزینه مناسب تری برای سفر به مارماریس بشمار می رود و خیلی از مسافران این فرودگاه را برای سفر با تور هوایی مارماریس انتخاب می کنند.

در خصوص فرودگاه دالامان مارماریس باید بگوییم که یک فرودگاه بین المللی است که دو ترمینال مجزا دارد؛ یکی از این دو ترمینال برای پروازهای داخلی ترکیه و یکی از آن ها برای پروازهای بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که از فرودگاه دالامان به 120 نقطه مختلف در دنیا پرواز انجام می گیرد و در ادامه بدانید که فرودگاه دالامان در فاصله 6 کیلومتری شهر دالامان می باشد و همان طور که گفته شد، حدود 90 کیلومتر هم با شهر مارماریس فاصله دارد.

فرودگاه مارماریس

هزینه های سفر به مارماریس

در ابتدا لازم است بدانید که واحد پول کشور ترکیه لیر است. قیمت لیر ترکیه در حال حاضر 3435 تومان می باشد و شما مسافران عزیز می توانید به دو صورت این واحد پولی را تهیه کنید. روش اول این است که در ایران از طریق صرافی های ایرانی، پول خود را به لیر تبدیل کنید و روش دوم این است که از ایران دلار خریده و در صرافی های کشور ترکیه، آن را به لیر تبدیل نمایید.

قیمت بلیط هواپیما به مارماریس

هزینه بلیط هواپیما به مقصد شهرهای ترکیه از 4.000.000 تومان شروع می شود به بالا و همچنین طیف هزینه های تور مسافرتی این مقصد برای 3 شب و 4 روز: 6,000,000 تومان به بالا می باشد که بنا به بودجه خود می توانید انتخاب های متنوعی داشته باشید.

هزینه هتل در مارماریس

در مارماریس گزینه های اقامتی متنوعی با هزینه های مختلف پیش روی شماست که در زیر حدود قیمت هر نوع هتل در هر شب اقامت ارائه شده است.

  • هتل های 2 ستاره: حدود 100 لیر ترکیه تا 400 لیر ترکیه
  • هتل های 3 ستاره: حدود 120 لیر ترکیه تا 500 لیر ترکیه
  • هتل های 4 ستاره: حدود 200 لیر ترکیه تا 1,300 لیر ترکیه
  • هتل های 5 ستاره: از 230 لیر ترکیه تا 2,500 لیر ترکیه
  • هاستل ها: از شبی 40 لیر ترکیه تا 120 لیر ترکیه
  • میهمان خانه: از شبی 50 لیر ترکیه تا 600 لیر ترکیه

هزینه‌ غذا در مارماریس

رستوران و فست فود : در زیر متوسط هزینه برای انواع رستوران ها بیان شده است.

  • رستوران ارزان: بین 20 لیر ترکیه تا 40 لیر ترکیه
  • رستوران اقتصادی: بین 40 لیر ترکیه تا 75 لیر ترکیه
  • رستوران لوکس: از حدود 120 لیر ترکیه به بالا
  • فست فودهای زنجیره ای مثل مک دونالد: بین 20 لیر ترکیه تا 30 لیر ترکیه

هزینه تماس و اینترنت در مارماریس

در کل در کشور ترکیه سه اپراتور تلفن همراه وجود دارد که با نام های ترکسل (turkcell)، وودافون (vodafon) و آوِا (avea) به مسافرین عزیز خدمات ارائه می کنند و اینکه باید بدانید که در این میان، سیم کارت ترکسل محبوبیت و کیفیت بیشتری دارد. لازم به ذکر است که هزینه تماس در این کشور در مقایسه با ایران بسیار بیشتر است و به طور مثال هر دقیقه مکالمه با سیم کارت ترکسل در حدود 0.71 لیر ترکیه برای شما هزینه در بر خواهد داشت، اما از آن جایی که هزینه های رومینگ نیز بالا هستند، در صورتی که فکر میکنید مکالمات زیادی را خواهید داشت و مصرف اینترنت شما بالاست، تهیه سیم کارت های ترکی از لحاظ اقتصادی به صرفه تر هستند.


هزینه حمل و نقل در مارماریس

با توجه به حمل و نقل عمومی در مارماریس، گردشگردان می‌ توانند با استفاده از دلموش (Dolmus)، تاکسی، تاکسی دریایی یا با اجاره‌ ماشین در مارماریس جابجا بشوند و اینکه دلموش یکی از محبوب ‌ترین و رایج ‌ترین وسیله ‌نقلیه مارماریس است. علاوه بر این، گردش به وسیله تور اتوبوس در مارماریس محبوبیت زیادی دارد؛ هزینه تاکسی در این شهر درست از زمانی که در تاکسی می نشینید 3 لیر و به ازای هر یک کیلومتر 4 لیر به مبلغ اضافه می شود و اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند 18 لیر را باید پرداخت کنید و نیز هزینه یک لیتر بنزین در این شهر 5 لیر است.

بهترین هتل های مارماریس

هتل های 5 ستاره و لوکس مارماریس

  • هتل بلو بی پلاتینیوم (Blue Bay Platinum)
  • هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس (D-Resort Grand Azur Marmaris)
  • هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا (Green Nature Resort and Spa)
  • هتل گرند پاشا مارماریس (Grand Pasa Hotel)
  • هتل آکوا مارماریس (Hotel Aqua)

هتل های مارماریس

هتل های 4 ستاره مارماریس

  • هتل ویلا پرینسس (Villa Princess)
  • هتل اورسماریس بوتیک (Örsmaris Boutique Hotel)
  • هتل کومت دلوکس سوئیت (Comet De Luxe - Halal All Inclusive)
  • هتل سسین (Sesin Hotel)
  • هتل ستیا بیچ ریزورت (Cettia Beach Resort)
  • هتل پاشا بی (Pasabey Hotel)
  • هتل جولیان کلاب (Julian Club Hotel)
  • هتل دورا بیچ (Dora Beach Hotel)

هتل های ارزان و 3 ستاره مارماریس

  • هتل سیهان ترک مارماریس ( (Cihantürk Hotel
  • هتل هالیجی مارماریس (Halici Otel Marmaris)
  • هتل آگین پارک مارماریس Aegean Park Hotel)(
  • هتل کلاب دورادو مارماریس (Aegean Park Hotel)
  • هتل اینترمار مارماریس (Intermar Hotel)
  • هتل سونن مارماریس (Sonnen Hotel)

بهترین هتل های uall مارماریس

  • هتل هیلتون دالامان | Hilton Dalaman
  • هتل دی ریزورت گرند آزور | De Resort Grand Azur
  • هتل گرین نیچر ریزورت | Green Nature Resort
  • هتل مارتی ریزورت | MARTI RESORT HOTEL

راه های حمل و نقل و جابجایی در شهر مارماریس

دلموش ها یا همان ون ها مشهورترین روش تردد در مارماریس می باشند که دلیل آن هم ارزانی کرایه های آنهاست. این دلموش ها از مرکز شهر و اکثرا از جلوی مراکز خرید مارماریس حرکت کرده و شما را به مقصدتان میرسانند. در ضمن این دلموش ها مسیر تعریف شده دارند و به بیشتر مناطق توریستی شهر سرویس رفت و برگشت دارند که شامل مسیرهای مارماریس - ایچملر، ماماریس - سیتلر، مارماریس - آرموتالان و ... هستند.

این دلموش ها تا ساعت 2 صبح کار می کنند و شما تا این ساعت به راحتی میتوانید با یک هزینه بسیار پایین در مارماریس تردد داشته باشید. یک سری مینی بوس نیز توریستان را از مرکز شهر مارماریس به شهرها و روستاهای اطراف مثل هیسارونو، داتجا و ... می برند.

دلموش مارماریس

تاکسی های دریایی در مارماریس

یک سری تاکسی قایقی نیز در مارماریس هست که از مرکز مارماریس به مناطق ایچملر و تورونج در حرکت هستند و بین توریست های خارجی محبوبیت ویژه ای دارند. چرا که تردد با قایق روشی متفاوت در شهر است و معمولا مسافران به عنوان یک تجربه جدید و جالب به آن نگاه می کنند. شما هم این امکان را خواهید داشت در مدت زمان اقامت تان در مارماریس بعضی از مسیرهای ممکن را این تاکسی های قایقی طی کنید؛ به هر حال هم فال است و هم تماشا!

تاکسی دریایی

اتوبوس ها در مارماریس

برای تردد بین مارماریس و دیگر شهرهای ترکیه، شما گردشگران می توانید از اتوبوس های مارماریس هم استفاده نمایید. اتوبوس های مارماریس روزانه به شهرهایی مثل بدروم، آنتالیا، فتحیه، استانبول، ازمیر و ... رفت و آمد دارند و بدین ترتیب شما با سفر به مارماریس می توانید با یک تیر چند نشان بزنید و در طی مدت زمان اقامتتان از دیگر شهرهای ترکیه نیز بازدید داشته باشید؛ تنها کافی است که به ترمینال اتوبوسرانی مارماریس اوتوگار بروید و از آنجا یک بلیط اتوبوس به مقصد مورد نظرتان را تهیه کنید.

تاکسی ها در مارماریس

یکی دیگر از روش های تردد در شهر مارماریس استفاده از تاکسی می باشد که تاکسی های مارماریس زرد رنگ هستند و نشانه تاکسی را روی سقفشان نصب شده و اینکه تردد با تاکسی ها در مارماریس مثل هر شهر دیگری آسان است و مزیت های بسیار زیادی هم دارند؛ شاید بتوانیم تنها نکته منفی آنها را گران بودن کرایه ها دانست. به هر حال اگر به دنبال سفر ارزان به مارماریس هستید، بهتر است که در مارماریس با تاکسی ها رفت و آمد نکنید و به جای آن ها از دلموش ها استفاده کنید.

نکات مهم پیش از سفر به مارماریس

  • همراه داشتن اصل و کپی مدارک شناسایی شامل پاسپورت، کارت ملی، گواهینامه بین المللی و …
  • چک کردن تاریخ انقضا اعتبار پاسپورت که کمتر از 6 ماه نباشد.
  • انتخاب لباس متناسب با آب و هوای مارماریس
  • پول نقد به واحد های مختلف به همراه داشته باشید.
  • چک کردن آب و هوای شهر مارماریس قبل از سفر
  • در صورت استفاده از دارو حتما نسخه پزشک همراهتان باشد.
  • همراه داشتن بیمه مسافرتی
  • از آوردن وسایل ممنوعه در هواپیما مانند: مواد آتش زا، اشیاء برنده و... پرهیز کنید.

راهنمای رزرو تور مارماریس

در ابتدا لازم است بدانید که آژانس مسافرتی نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای داخلی و خارجی در کل ایران فعالیت می کند که توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین تورهای مسافرتی به اقصی نقاط جهان را به گردشگران خود در پکیج های جذاب و متنوعی ارائه دهد و با ارائه خدماتی با کیفیت، عالی و مناسب به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت به نوعی پیشرو باشد و اما شما اگر به دنبال رزرو تور ترکیه هستید براحتی می توانید انواع تورهای ارزان و لحظه آخری را با انتخاب بهترین خطوط هوایی، هتل های لوکس و مناسب و امکانات کامل رفاهی را خریداری کنید.

سایت نامی گشت برای رفاه حال مسافرینی که می خواهند تا به صورت اینترنتی تور خود را رزرو یا خریداری کنند، این امکان را بوجود آورده تا با رزرو هم زمان پرواز+ هتل به سادگی هر چه تمام تر، برنامه سفر خود را بچینند. تنها کافیست کافی است که در صفحه اصلی سایت زمان سفر و تعداد مسافران را وارد نمایید تا به مراحل بعدی یعنی انتخاب هتل و خدمات پیشنهادی بروید و در نهایت پس از چند ثانیه با بهترین پیشنهادهای آنلاین نامی گشت روبرو شوید.

در نهایت شما می توانید از طریق سامانه رزرواسیون آنلاین آژانس تور مسافرتی خود را رزرو نمایید و از مزیت های ما نسبت به سایر آژانس ها این است که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد ترکیه بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت. در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تورهای ترکیه تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه